Η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας με νέα της επιστολή προτείνει το αδιάσπαστο του επιστημονικού πεδίου των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών. Με άλλα λόγια, δεν συμφωνεί στο διαχωρισμό του πεδίου ανάλογα με την επιλογή του μαθήματος της χημείας ή της πληροφορικής και προτάσσει λύση μέσω διαφορετικών συντελεστών βαρύτητας για τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Για κάθε τμήμα ή σχολή ή εισαγωγική κατεύθυνση θα ορισθεί ένα και μοναδικό μάθημα το οποίο θα έχει αυξημένο συντελεστή βαρύτητας (π.χ. 1.3 αντί για 1) ενώ τα υπόλοιπα εξεταζόμενα μαθήματα θα έχουν όλα τον ίδιο αλλά μειωμένο συντελεστή βαρύτητας (π.χ. 0.9 αντί για 1). Για τα τμήματα Μαθηματικών το μάθημα με αυξημένο συντελεστή θα είναι προφανώς τα μαθηματικά, για τα τμήματα Πληροφορικής η πληροφορική, για τα τμήματα Χημείας η χημεία, κ.ο.κ.
Με αυτό τον τρόπο ο μαθητής θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει οποιοδήποτε τμήμα του πεδίου και δεν θα είναι δέσμιος μιας επιλογής μαθήματος που έκανε στην αρχή της Γ’ τάξης του Λυκείου.
paideia-ergasia.gr