ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
22-03-2016 |
Προσχηματικός διάλογος για την Επαγγελματική Εκπαίδευση
Συναδέλφισσες/Συνάδελφοι,
Στις 14/03/2016 το Υπουργείο Παιδείας παρουσίασε κείμενο προτάσεων για συζήτηση και προβληματισμό, με σκέψεις και προτάσεις για την αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Κ.).
Το κείμενο συντάχθηκε ανώνυμα από μια Υποεπιτροπή για την Τεχνική Εκπαίδευση της Επιτροπής Διαλόγου για την Παιδεία (επιτροπή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την Ε.Ε.Κ.).
Στις 18/03/2016, στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, αναρτήθηκε Πρόσκληση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προς τους εκπαιδευτικούς της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Με την πρόσκληση αυτή οι εκπαιδευτικοί καλούνται να σχολιάσουν και να επεξεργαστούν το κείμενο προτάσεων και προβληματισμού της ανωτέρω ομάδας εργασίας. Εκεί, για 1η φορά στην Ελλάδα οι εκπαιδευτικοί χαρακτηρίζονται ως «εκπαιδευτικοί Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης (Ε.Ε.Κ.)».
Στο κείμενο του, το Ι.Ε.Π. καλεί τους συναδέλφους να συμπληρώσουν τη φόρμα που βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.iep.edu.gr/services/protaseis_eek και να καταθέσουν τις απόψεις και τις προτάσεις τους, προκειμένου να τις λάβει υπόψη!!!
Μάλιστα λόγω του επείγοντος χαρακτήρα της διαδικασίας, θέλει την απάντησή ως την Τρίτη, 22 Μαρτίου 2016.
Ως Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών από θέση αρχής είμαστε σταθερά υπέρ του διαλόγου για την Παιδεία και την Εκπαίδευση. Όμως σε αυτό το διάλογο – παρωδία, που σκηνοθετήθηκε και στήθηκε μέσα στο ίδιο το Υπουργείο Παιδείας και στο ΙΕΠ, από τέως συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ, δεν μπορεί κανείς να ομιλεί για την «Αναβάθμιση» της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης!!!
Όλοι αυτοί που οραματίστηκαν το Ενιαίο Σχολείο Θεωρίας και Πράξης (http://www.syn.gr/downloads/2010031314/th_kotsifakis.pdf ) και με τις εισηγήσεις τους στην ΟΛΜΕ, στο ΚΕΜΕΤΕ και στο κόμμα τους, πήραν τώρα θέση ευθύνης, εξαργυρώνοντας τη συνδικαλιστική τους δράση, δεν μπορεί σήμερα να πρεσβεύουν την εκπαιδευτική κοινότητα.
Η Προοδευτική Ενότητα Εκπαιδευτικών καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην προχωρήσουν σε καμία ανάρτηση θέσεων – απόψεων στην πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας στο πλαίσιο του εθνικού διαλόγου για την παιδεία.
Η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών προτείνει οι σύλλογοι διδασκόντων που επιθυμούν, να καταθέσουν τις θέσεις τους στις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ.
Για την Προοδευτική Ενότητα βάση συζήτησης αποτελούν τα αιτήματα του κλάδου και για αυτά θα αγωνιστούμε μαζί με όλους τους εκπαιδευτικούς και την εκπαιδευτική κοινότητα.
iPaideia.gr