Προσλήψεις αναπληρωτών: Σύμφωνα με ενημέρωση που έκανε χθες ο τέως αιρετός ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας κ. Τάκης Ρουμπής, σήμερα αναμένονται προσλήψεις.
Η ανάρτηση του κ. Ρουμπή
«Την Πέμτπη θα ανακοινωθούν οι αναμενόμενες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών τρίμηνης σύμβασης. Θα παραταθούν οι συμβάσεις των προηγούμενων τρίμηνων προσλήψεων»
Αναπληρωτές: Σταγόνα στον ωκεανό οι διορισμοί – Άμεση μονιμοποίηση τουλάχιστον 10.000 εκπαιδευτικών
Επιστολή στην υπουργό παιδείας, έστειλε η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας, ελάχιστους διορισμούς που έγιναν στην εκπαίδευση και τα χιλιάδες κενά που μένουν ακάλυπτα.
Η επιστολή
Υπόμνημα προς την Υπουργό
Επί 12 χρόνια είχαν παγώσει οι διορισμοί στην εκπαίδευση, με αποτέλεσμα να γιγαντωθεί το πρόβλημα των κενών του εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία, σε σημείο που τα τελευταία χρόνια απαιτούνται χιλιάδες αναπληρωτές κάθε χρόνο (φέτος 55.000) με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων. Συνεπώς, οι 11.700 διορισμοί που πραγματοποιήθηκαν το καλοκαίρι του 2021 ήταν σταγόνα στον ωκεανό.
Επιπλέον, η Ευρωπαϊκή Ένωση ζητά την μείωση του αριθμού των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, γεγονός που θα προκαλέσει ένα επιπρόσθετο θέμα στην λειτουργία των σχολείων τόσο στην γενική όσο και στην ειδική αγωγή.
Τα κενά σε όλη την επικράτεια είναι μεγάλα σε όλες τις ειδικότητες. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στον κλάδο των Φυσικών υπάρχουν 205 οργανικά κενά και παρά τους περσινούς διορισμούς (87) φέτος προσλήφθηκαν 500 αναπληρωτές μόνο στη γενική αγωγή και αντίστοιχα στο κλάδο των Φιλολόγων ενώ πέρυσι πραγματοποιήθηκαν 1.376 μόνιμοι διορισμοί, χρειάστηκε φέτος το υπουργείο να προσλάβει άλλους 4.000 αναπληρωτές.
Ο συσσωρευμένος αριθμός συνταξιοδοτήσεων και η επί δεκαετίες αδιοριστία δημιούργησαν πολλά κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία, τα οποία είτε καλύπτονται με αναπληρωτές καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και συχνά όχι έγκαιρα είτε δε καλύπτονται καθόλου.
Για αυτό διεκδικούμε:
● Άμεση μονιμοποίηση τουλάχιστον 10.000 εκπαιδευτικών στην γενική και ειδική αγωγή.
● Συνεχή ροή διορισμών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
● Ενίσχυση της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να περιοριστεί το θλιβερό φαινόμενο της σχολικής διαρροής που οξύνει τις κοινωνικές
ανισότητες.
Ενίσχυση των οικογενειών στηρίζοντας με εκπαιδευτικό προσωπικό έγκαιρα και με επάρκεια τους μαθητές για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.