Παληγιάννης Βασίλειος: Μετά τις 20/9/16 η Β΄ φάση στην Π.Ε. (ειδικότητες, ειδική αγωγή, παράλληλη στήριξη,

δάσκαλοι, νηπιαγωγοί)

Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχα σήμερα, θα υπάρξει καθυστέρηση στην πραγματοποίηση της Β΄ φάσης στην Π.Ε.

Συγκεκριμένα αναμένεται οι περισσότερες προσλήψεις αναπληρωτών να πραγματοποιηθούν μετά τις 20/9/16.

  • Η πρόσληψη αναμένεται μετά την οριστικοποίηση των πινάκων από το Α.Σ.Ε.Π. και την πιθανή μετακίνηση εκπαιδευτικών από την Βθμια που πλεονάζουν στην Αθμια.

Τα κενά ειδικοτήτων στην Π.Ε. ξεπερνούν 1.650.

  • Η πρόσληψη αναπληρωτών ειδικής αγωγής, κυρίως για την κάλυψη των κενών των τμημάτων ένταξης, προγραμματίζεται για το τέλος Σεπτεμβρίου.

Τα κενά υπολογίζονται περίπου στα 1.000.

  • Η πρόσληψη αναπληρωτών για την παράλληλη στήριξη, αν και είχε προγραμματιστεί να γίνει η πρώτη φάση στις 7/9/16, δεν αναμένεται να γίνει κι αυτή πριν το τέλος Σεπτεμβρίου.

Τα αιτήματα ξεπερνούν τις 5.000. Όμως δεν αναμένεται πρόσληψη περισσότερων των 2.500 αναπληρωτών κι αυτό με προϋποθέσεις.

  • Η πρόσληψη δασκάλων και νηπιαγωγών Β΄ φάσης αναμένεται στο γ΄ 10ημερο Σεπτεμβρίου αφού οριστικοποιηθούν τα κενά.

Σήμερα τα εναπομείναντα κενά, μετά τις προσλήψεις 2.350 Π.Ε.70 και 1.335 Π.Ε.60 είναι λίγα με μια αυξητική τάση λόγω κυρίως των αδειών ανατροφής και άνευ αποδοχών με πιθανότητα να ξεπεράσουν τα 1.000 έως το τέλος Σεπτεμβρίου.

Τονίζω πως και η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με πάνω από 6.000 κενά, παρά τις ρυθμίσεις Φίλη για τη μείωση του προσωπικού.

Αναρωτιέμαι αν ο κ. Τσίπρας έβαλλε άριστα 20 στον κ. Φίλη που έκανε το 50% των προσλήψεων εγκαίρως, τι βαθμό θα του έβαζε αν είχε κάνει το 100% των προσλήψεων;

Οι θριαμβολογίες δεν δικαιολογούνται. Είναι δυνατόν στην Ελλάδα του 2016 το αυτονόητο, να ξεκινά το σχολείο χωρίς κενά εκπαιδευτικών, να αποτελεί ζητούμενο;

Σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, είναι αδήριτη ανάγκη για έναν μακροχρόνιο εκπαιδευτικό σχεδιασμό προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τις παθογένειες του εκπαιδευτικού μας συστήματος και επιτέλους ας προχωρήσουμε σε μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των κενών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025