Διορισμοί εκπαιδευτικών: 10.000 εκπαιδευτικοί κινδυνεύουν να μείνουν άνεργοι τα επόμενα τρία χρόνια επειδή δεν φάνηκε ή δεν έγινε λόγω δυσλειτουργίας στην ηλεκτρονική πλατφόρμα των τραπεζών και του η πληρωμή παραβόλου μόλις 3 ευρώ. Το θέμα έχει ήδη φθάσει στη βουλή με ερωτήσεις βουλευτών της αντιπολίτευσης ωστόσο δεν έχει ακόμη δοθεί λύση.

Αναπληρωτές – Αιτήσεις

Το λάθος των εκπαιδευτικών, όπως λέει η νηπιαγωγός Αθηνά Φράττη, είναι ότι προτίμησαν να κάνουν ηλεκτρονικά τη διαδικασία για την πληρωμή του παράβολου, αντί να περιμένουν στην ουρά της τράπεζας για την καταβολή του!

 

Η Αφροδίτη Παπαδούλη, καθηγήτρια εικαστικών με μεταπτυχιακά και πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα, κινδυνεύει να τιμωρηθεί με τον ίδιο τρόπο για το λάθος ενός δαιδαλώδους ηλεκτρονικού συστήματος. Η πληρωμή του παράβολου των 3 ευρώ, όπως αποδεικνύεται, δεν είχε συνδεθεί όπως θα έπρεπε με την αίτηση για την προκήρυξη των διορισμών. Το ίδιο είχε συμβεί πριν από μερικούς μήνες και σε διορισμούς στην .

Οι δυο εκπαιδευτικοί κι οι χιλιάδες συνάδελφοί τους είναι σε απόγνωση. Οι εκπρόσωποι των ομοσπονδιών τους και δικηγόροι προσπαθούν να αποκαταστήσουν την αδικία σε βάρος τους, επιδιώκοντας να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση.

Για 3 ευρώ διαλύεται η ζωή χιλιάδων ανθρώπων που έχουν στηρίξει επί χρόνια την εκπαίδευση, αναφέρουν εκπρόσωποι των δασκάλων και των καθηγητών και ζητούν άμεση λύση.

Το Υπουργείο Παιδείας και το μπορούν να δώσουν λύση. Κανείς δεν περισσεύει από τη δημόσια εκπαίδευση – “Ένα ηλεκτρονικό λάθος των 3 ευρώ δεν μπορεί να μας καθιστά ανύπαρκτους για 3 ολόκληρα χρόνια”

Στον αέρα και εκτός πίνακα διοριστέων έμειναν 1837 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί για ένα παράβολο αξίας 3 ευρώ. Ένα τεχνικό λάθος θα κοστίσει 3 χρόνια ανεργίας στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. «Ένα ηλεκτρονικό λάθος των 3 ευρώ δεν μπορεί να μας καθιστά ανύπαρκτους για 3 ολόκληρα χρόνια» καταγγέλλουν.

Όπως τονίζουν σε ανακοίνωσή τους «οι υποψήφιοι απερρίφθησαν ενώ έλαβαν γνώση με email ότι η αίτηση τους υποβλήθηκε με επιτυχία καθώς και τον αριθμό πρωτοκόλλου αυτής, δίχως να λάβουν ειδοποίηση εκκρεμότητας πληρωμής».

Συνέπεια αυτού, που αντιμετωπίζουν οι εν λόγω απορριφθέντες εκπαιδευτικοί είναι όχι μόνο να μην είναι μέρος ενός πίνακα κατάταξης αλλά και να μην προσληφθούν ως αναπληρωτές (αφού ο πίνακας είναι ενιαίος).

Οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι οι περισσότεροι γνώριζαν ότι η αίτηση τους έχει γίνει ορθά, καθώς το αλάνθαστο σύστημα με κανένα τρόπο δεν τους ενημέρωσε ότι η αίτησή τους είναι ελλιπής!

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τον ΑΣΕΠ να παρέμβουν και να δώσουν λύση.

Τη Δευτέρα 29/6/2020 αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες της προκήρυξης 1ΓΕ/2019. Με έκπληξη διαπιστώθηκε ο αποκλεισμός 1837 εκπαιδευτικών, τα ονόματα των οποίων  βρίσκονται στον πίνακα των απορριπτέων, λόγω μη καταβολής παραβόλου 3 ΕΥΡΩ. Σημειώνουμε δε ότι απερρίφθησαν εκπαιδευτικοί οι οποίοι κατείχαν όλα τα απαραίτητα ακαδημαϊκά προσόντα για την πρόσληψη τους (πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά και προϋπηρεσία άνω των 10 ετών σε όλη την Ελλάδα). Απορρίπτονται από τον πίνακα διοριστέων εξαιτίας της έλλειψης της διαδικαστικής προϋπόθεσης καταβολής του παραβόλου των 3 ΕΥΡΩ.

Άνοιγμα σχολείων - Υπουργείο Παιδείας: Κανονικά θα χτυπήσει το πρώτο κουδούνι - Τι θα γίνει με τα ολοήμερα

Οι υποψήφιοι απερρίφθησαν ενώ έλαβαν γνώση με email ότι η αίτηση τους υποβλήθηκε με επιτυχία καθώς και τον αριθμό πρωτοκόλλου αυτής, δίχως να λάβουν ειδοποίηση εκκρεμότητας πληρωμής. Εξάλλου δε μπορεί να θεωρηθεί συμπτωματικό το γεγονός του τεράστιου αριθμού των περιπτώσεων απόρριψης λόγω μη προσήκουσας καταβολής παραβόλου (1837!!), κάτι που δε μπορεί να αποδοθεί ούτε σε δόλο των υποψηφίων αλλά ούτε και σε αμέλεια αυτών. Συνέπεια αυτού, που αντιμετωπίζουν οι εν λόγω απορριφθέντες εκπαιδευτικοί είναι όχι μόνο να μην είναι μέρος ενός πίνακα κατάταξης αλλά και να μην προσληφθούν ως αναπληρωτές (αφού ο πίνακας είναι ενιαίος).

Τόσοι εκπαιδευτικοί ικανοί να στηρίξουν ένα ολόκληρο σύστημα εν μέσω καραντίνας, τόσοι εκπαιδευτικοί που εκθειάστηκαν για την αυτοθυσία τους και την προσπάθειά τους να σταθούν αντάξιοι της θέσης τους στηρίζοντας μαθητές, γονείς και ο ένας τον άλλο σε μια δύσκολη περίοδο, αποκλείονται τώρα από την εκπαίδευση καθώς σύμφωνα με το σύστημα αδυνατούν να πληρώσουν ένα απλό παράβολο.  Για άλλη μια φορά αισθανόμαστε την αδικία του συστήματος να μας πνίγει. Ναι υπήρξαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν τη διαδικασία σωστά και βρίσκονται στους πίνακες διορισμών αναμένοντας την πρόσληψή τους, αλλά μάλλον στάθηκαν πιο τυχεροί. Και όσοι δεν το κατάφεραν λόγω εμπλοκής του ηλεκτρονικού συστήματος, καταδικάζονται σε τρίχρονη ανεργία.

Χιλιάδες εκπαιδευτικοί γνώριζαν ότι η αίτηση τους έχει γίνει ορθά, καθώς το αλάνθαστο σύστημα με κανένα τρόπο δεν τους ενημέρωσε ότι η αίτησή τους είναι ελλιπής! Εσείς τι νομίζετε; Αν κάποιος από αυτούς με κάποιο τρόπο ενημερωνόταν ότι το παράβολο δεν έχει πληρωθεί, δεν θα προχωρούσε σε διόρθωση του λάθους του; Στην προκήρυξη αναφέρεται ότι οι εκπαιδευτικοί απορρίπτονται όταν δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα. ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ! Δεν αδιαφόρησαν για την πληρωμή παραβόλου.

Εξέδωσαν το παράβολο, χρησιμοποίησαν τον κωδικό του στην αίτηση αλλά λόγω καθαρά τεχνικού προβλήματος δεν ολοκληρώθηκε η πληρωμή. Οι εκπαιδευτικοί που βρέθηκαν χωρίς δική τους υπαιτιότητα στην πιο πάνω δυσχερή κατάσταση, αναγκάζονται να προσφύγουν σε ενστάσεις και την συνεπαγόμενη αγωνία έκβασης τους, αλλά και της ανεργίας που θέτει σε κίνδυνο την επιβίωση τους. Δεν σχετίζεται με την μονιμότητα των δικαιολογητικών τους, ούτε με την εκπλήρωση ουσιώδους όρου της προκήρυξης. Εκείνοι δε, εξ αυτών που εργάζονται εδώ και χρόνια στα σχολεία της χώρας βασίζουν εκεί το εισόδημα τους, την επιβίωση τους, τα δάνεια τους, τον οικογενειακό προγραμματισμό τους. Το μέγεθος του προβλήματος και της αδικίας είναι φανερό από τον μεγάλο αριθμό των εκπαιδευτικών που αφορά σε πανελλήνια κλίμακα.

Θετική έκβαση θα προκύψει μόνο αν υπάρξει άμεση νομοθετική ρύθμιση του ζητήματος ώστε να μπορέσει το ΑΣΕΠ να κινηθεί με βάση το νέο νομικό πλαίσιο και να αποκατασταθεί η κατάφωρη αδικία εις βάρος των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών, που χωρίς υπαιτιότητα τους βρέθηκαν στη δυσμενή αυτή κατάσταση. Είναι αδιανόητο τόσα επαγγελματικά προσόντα, τόσοι αγώνες, τόσοι κόποι, να εκμηδενίζονται και να διαγράφονται για ένα διαδικαστικό σφάλμα, το οποίο αν και δε μπορούμε να αποδείξουμε οφείλεται στο ηλεκτρονικό σύστημα. Άλλωστε οι τεχνικές δυσλειτουργίες του διαδικτυακού τόπου του TAXISnet έχουν αποτελέσει αντικείμενο παραδοχής από την ΑΑΔΕ το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Ζητάμε το ενδιαφέρον, τη στήριξη και την παρέμβαση σας στην αδικία εις βάρος των 1837 εκπαιδευτικών ώστε να μην οδηγηθούν άνθρωποι στην ανεργία για τα επόμενα 3 χρόνια.

Ζητάμε να βρεθεί λύση. Να δικαιωθούν όλες οι ενστάσεις που σχετίζονται με «μη καταβολή παραβόλου». Όπως έγινε ανακοινοποίηση στο ορθόν για τυχόν δικά τους λάθη, να γίνει ανακοινοποίηση ώστε να μη μείνει κανείς εκπαιδευτικός εκτός λόγω παραβόλου. Να μην τους αφαιρεθεί το δικαίωμα διεκδίκησης της μονιμότητας, την οποία με τόσο κόπο διεκδικούν τόσα χρόνια. Το Υπουργείο Παιδείας και το ΑΣΕΠ μπορούν να δώσουν λύση. Κανείς δεν περισσεύει από τη δημόσια εκπαίδευση. Ζητάμε να μας δοθεί το δικαίωμα να διεκδικήσουμε τη θέση μας ισάξια και πρεσβεύοντας την ηθική τάξη.

Οι προσωρινοί πίνακες έχουν 2316 λάθη!

Αυτή η κατάσταση έχει ως απόρροια να μείνουν εκτός πινάκων του ΑΣΕΠ όχι για 1 ή για 2 αλλά ΓΙΑ 3 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.

Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΝΕΝΟΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ 3 ΕΥΡΩ.

Είναι οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί που πριν ένα μήνα στήριξαν την τηλεκπαίδευση για τα σχολεία της χώρας.

Ένα ηλεκτρονικό λάθος των 3 ευρώ δεν μπορεί να μας καθιστά ανύπαρκτους για 3 ολόκληρα χρόνια.

Δείτε τις τελευταίες ειδήσεις για

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025