Ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής  αναφορικά με τις ελλείψεις σε παράλληλη Στήριξη και Τμήματα Ένταξης

Η ανακοίνωση :

 

Υπερβαίνουν τις 600 οι ελλείψεις στον κλάδο Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής! Ακολουθεί Αναθεωρημένος Πίνακας με αναλυτικά τα κενά…

 

 

Σε μια μεγάλη λίστα αναμονής έχουν μπει εκατοντάδες παιδιά με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας μας…

 

Οι ανάγκες για την στελέχωση των Παράλληλων Στηρίξεων, σύμφωνα με τις γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ, και των Τμημάτων Ένταξης στον Κλάδο ΠΕ02.05 ανέρχονται σε πάνω από 583 – δεν συμπεριλαμβάνονται οι ανάγκες για την στελέχωση των ΚΕΔΑΣΥ, και τα κενά από τις ΔΔΕ Κυκλάδων και Δωδεκανήσων!

 

Προκειμένου να μην απαξιωθούν οι ανάγκες αυτές, διευκρινίζουμε ότι η καταγραφή αυτή αντικατοπτρίζει τις πραγματικές και επικαιροποιημένες ανάγκες για την στελέχωση των Π.Σ. και των Τ.Ε. που αφορούν τους φιλολόγους ειδικής αγωγής, όπως μάς τις εμπιστεύτηκαν οι ΔΔΕ όλης της χώρας, πλην των Κυκλάδων, των Δωδεκανήσων αλλά και των ΚΕΔΑΣΥ.

 

Η Πρωτοβουλία Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής φρόντισε πριν το λυκαυγές της Γ΄ Φάσης Προσλήψεων Αναπληρωτών στα μέσα Νοέμβρη να «ενημερώσει» τον κατάλογο των παιδιών που περιμένουν εναγωνίως την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών τους αναγκών.

 

Οι τρέχουσες ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό φιλολόγων ειδικής αγωγής είναι καταγεγραμμένες με απόλυτο σεβασμό, υπευθυνότητα και ενσυναίσθηση προς τους μαθητές μας και τους γονείς τους που ευελπιστούν μέρα με την μέρα να εισακουστούν οι εκκλήσεις τους από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και να ικανοποιηθεί το πάγιο αίτημά τους για το αναφαίρετο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην εκπαίδευση, την ισότιμη μεταχείριση και προσβασιμότητα.

 

Είναι μείζον το χρέος του ΥΠΑΙΘ απέναντι στα παιδιά με ΔΕΠ-Υ, αυτισμό, μαθησιακές δυσκολίες, συναισθηματικές διαταραχές, κινητικά προβλήματα, όρασης κ.α. Τα παιδιά αυτά, πέραν της κάλυψης των εκπαιδευτικών τους αναγκών, έχουν πρωτίστως ανάγκη για κατανόηση, αποδοχή, αγάπη, σταθερότητα, ασφάλεια, διέξοδο στις καθημερινές τους δυσκολίες και απογοητεύσεις… Η στέρηση της κατάλληλης, εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης βιώνεται από τα παιδιά ως αποκλεισμός από τα σχολικά δρώμενα, και αργότερα από την κοινωνία.

 

Δεν αξίζει στα παιδιά αυτά και τις οικογένειές τους να πληρώνουν το αντίτιμο μιας πρόχειρης, επιφανειακής, ή ακόμη και ισοπεδωτικής, ερμηνείας και αντιμετώπισης των αναγκών αυτών από το ΥΠΑΙΘ.

 

Το ΥΠΑΙΘ υποχρεούται να προχωρήσει έστω και στα μέσα Νοέμβρη στις προσλήψεις που αναλογούν στο 100% των τρεχουσών αναγκών:

  • με απόλυτη συνέπεια απέναντι στις γνωματεύσεις και αξιολογήσεις των ΚΕΔΑΣΥ, ώστε να μην περικόπτονται και επικαλύπτονται οι ώρες τοποθετώντας έναν εκπαιδευτικό για πάνω από 2 μαθητές στην Παράλληλη Στήριξη
  • με πλήρη στελέχωση των Τμημάτων Ένταξης, τόσο των 40 νεοϊδρυθέντων όσο και των παλιών.

 

 

Ο μακρύς κατάλογος που ακολουθεί ας αφυπνίσει τις συνειδήσεις των ιθυνόντων του ΥΠΑΙΘ γιατί κάθε αριθμός κενού μετράει… Εξάλλου, πίσω από κάθε αριθμό βρίσκεται τουλάχιστον ένα ΠΑΙΔΙ!

 

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025