: Ανακοινώθηκαν χθες οι 7.262 αναπληρωτών σε όλες τις δομές της Εκπαίδευσης! Μαζί με την Α΄ και Β΄ φάση έχουμε 39.553 προσλήψεις σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης!

του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ

Στη Δευτεροβάθμια είχαμε συνολικά 4.315 προσλήψεις (ποσοστό επί των συνολικών 59,4%)! Υπενθυμίζω ότι στην Α΄ & Β φάση είχαμε συνολικά 7.757 προσλήψεις στη Δευτεροβάθμια (ποσοστό επί των συνολικών προσλήψεων της Α & Β φάσης 24%)!

Συνεπώς οι συνολικές προσλήψεις στη Δευτεροβάθμια σε Α΄ Β΄ και Γ΄ φάση είναι 12.072 και αποτελούν πλέον το 30,5% των συνολικών προσλήψεων!

Παρά τη βελτίωση των ποσοστών επί των συνολικών προσλήψεων, για άλλη μια φορά η Δευτεροβάθμια αντιμετωπίζεται ως «ο φτωχός συγγενής» στην εκπαίδευση! Η εικόνα αυτή δεν απεικονίζει –σε καμιά περίπτωση- την πραγματικότητα που βιώνει καθημερινά η εκπαιδευτική κοινότητα σε όλες τις δομές της Δευτεροβάθμιας!

Είναι προφανές ότι τα πραγματικά κενά –παρά την προσπάθεια συγκάλυψής τους- είναι πολύ περισσότερα και οι ανάγκες κάλυψής τους θα παραμείνουν επιτακτικές και μετά τις τελευταίες προσλήψεις αλλά και τις νέες ανάγκες που καθορίζει πλέον η Πανδημία! Δεν υπήρξαν προσλήψεις για την κάλυψη των εκπαιδευτικών που απουσιάζουν λόγω covid 19!

Η κατανομή των προσλήψεων στις τρεις φάσεις είναι η ακόλουθη:

ΔΟΜΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

Α΄ ΦΑΣΗ

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ Β΄ ΦΑΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

Γ΄ ΦΑΣΗ

ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔ.

3981

1357 3406
ΣΜΕΑΕ/ΤΕ 610 275 259
ΚΕΣΥ 112 7 15
ΠΑΡΑΛ. ΣΤΗΡΙΞΗ 940 15 289
ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛ. 450 346

Οι προσλαμβανόμενοι στα Μουσικά Σχολεία, στα Ειδικά Καταστήματα Κράτησης Νέων (Ε.Κ.Κ.Ν.) καθώς και οι προσλαμβανόμενοι στα Κέντρα Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.),  οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τετάρτη 7 Οκτωβρίου έως και την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου. Οι λοιποί προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία εντός δύο εργάσιμων ημερών από την επομένη της ημερομηνίας τοποθέτησής τους σε σχολική μονάδα, σύμφωνα με την απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης

Ως εκ τούτου, θα πρέπει να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, προκειμένου να ενημερώνονται για τη διαδικασία υποβολής δήλωσης τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες. Για άλλη μια φορά δεν είχαμε προσλήψεις σε δομές όπως οι ΔΥΕΠ, οι Τάξεις Υποδοχής/ΖΕΠ και φυσικά η ΜΝΑΕ για τα ΕΠΑΛ.

Υπενθυμίζω ότι τη σχολική χρονιά 2019-2020 είχαμε πάνω από 42.000 προσλήψεις αναπληρωτών! Εξ αυτών οι 12.148 ήταν στη Δευτεροβάθμια:

Η αναλυτική κατανομή των της σχολικής χρονιάς 2019-2020 ήταν η ακόλουθη:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΘΡΟΙΣΜΑ
ΕΚΚΝ ΑΥΛΩΝΑ 14
ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠ. 6330
ΜΟΥΣΙΚΑ 711
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ 1296
ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ 17
ΣΜΕΑΕ-ΤΕ

2700

ΔΥΕΠ 28
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ 92
ΚΕΣΥ 92
Τ.Υ.ΖΕΠ 366
Μ.Ν.Α.Ε. 494
Τ.Υ.ΖΕΠ ΣΙΒΙΤ. 4
18 ΑΝΩ 4
ΑΘΡΟΙΣΜΑ 12.148

Σε ΣΜΕΑΕ/ΤΕ είχαμε 31 προσλήψεις ΑΜΩ (μειωμένου ωραρίου) και 228 ΑΠΩ (πλήρους ωραρίου). Η Αττική είχε 78 προσλήψεις, η Κεντρική Μακεδονία 52, το Νότιο Αιγαίο 7, η Κρήτη 19, το Βόρειο Αιγαίο 11, η Ανατ. Μακεδονία και Θράκη 15, η Δυτική Ελλάδα 12, η Δυτική Μακεδονία 4, η Ήπειρος 3, η Θεσσαλία 21, τα Ιόνια Νησιά 10, η Πελοπόννησος 10 και η Στερεά Ελλάδα 17 προσλήψεις. Είχαμε μεταξύ άλλων 88 προσλήψεις ΠΕ02, 67 ΠΕ03, 46 στον κλάδο ΠΕ04 συνολικά, και 10 προσλήψεις ΠΕ86.

Στα Μουσικά Σχολεία είχαμε 96 προσλήψεις ΑΜΩ και 250 προσλήψεις ΑΠΩ. Η Αττική είχε 29 προσλήψεις, η Κεντρική Μακεδονία 43 προσλήψεις, η Κρήτη 26 προσλήψεις, η Αν. Μακεδονία και Θράκη 57, το Βόρειο Αιγαίο 10, η Δυτική Ελλάδα 18, η Δυτική Μακεδονία 32, η Ήπειρος 24, η Θεσσαλία 35, τα Ιόνια Νησιά 9, το Νότιο Αιγαίο 12, η Πελοπόννησος 30 και η Στερεά Ελλάδα 21 προσλήψεις. Στο Ακορντεόν είχαμε 14 προσλήψεις, στη Βιόλα 3 προσλήψεις, στο Βιολί είχαμε συνολικά 27 προσλήψεις, στο Βιολοντσέλο 5 στη Διεύθυνση Ορχήστρας και Χορωδίας 2 προσλήψεις, στα θεωρητικά Βυζαντινής Μουσικής 7, στα θεωρητικά Ευρωπαϊκής μουσικής 13, στο Κανονάκι 2, στην κιθάρα συνολικά 53, στο Κλαρινέτο 6, στο Κλαρίνο 7, στο κοντραμπάσο 3,στο Κόρνο 1, στα Ευρωπαϊκά Κρουστά 8, στα παραδοσιακά κρουστά 13, στο λαούτο 9 προσλήψεις. Τέλος στη Λύρα Ποντιακή είχαμε 2 προσλήψεις, στο Μαντολίνο 6, στο Μπάσο 2, στο Μπουζούκι 14,στο Ούτι 6, στο Πιάνο 94 προσλήψεις, στο σαντούρι 1, στο σαξόφωνο 10 και στον Ταμπουρά και Τούμπα 3, στην Τρομπέτα 13, στο Τρομπόνι 4 και στο Φλάουτο 18.

Στα ΚΕΣΥ είχαμε 9 προσλήψεις ΠΕ02, 5 προσλήψεις ΠΕ03 και 1 πρόσληψη ΠΕ04.04 Στην Παράλληλη Στήριξη είχαμε 99 προσλήψεις ΑΜΩ και 190 προσλήψεις ΑΠΩ. Η Αττική είχε 95 προσλήψεις, η Κεντρική Μακεδονία 18 προσλήψεις, η Κρήτη 28 και το Νότιο Αιγαίο 7 προσλήψεις. Οι ΠΕ02 είχαν 117 προσλήψεις, οι ΠΕ03 33, οι ΠΕ04.01 29, οι ΠΕ04.02 7 και οι ΠΕ04.04 4

Στη Γενική Εκπαίδευση είχαμε 407 προσλήψεις ΑΜΩ και 2999 ΑΠΩ. Η Αττική είχε 971 προσλήψεις, η Κεντρική Μακεδονία 364, η Κρήτη 321, το Νότιο Αιγαίο 178 προσλήψεις, η Αν. Μακεδονία/Θράκη 166, το Βόρειο Αιγαίο 91, η Δυτική Ελλάδα 158, η Δυτική Μακεδονία 83, η Ήπειρος 88, η Θεσσαλία 113, τα Ιόνια Νησιά 99, η Πελοπόννησος 183 και η Στερεά Ελλάδα 184 προσλήψεις αναπληρωτών.

Η κατανομή της Γ΄ φάσης προσλήψεων ανά ειδικότητα είναι η ακόλουθη:

     
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΛ. ΓΕΝΙΚ.2019/20 Γ΄ ΦΑΣΗ

ΠΡΟΣΛ. ΓΕΝΙΚ.

ΠΕ01 228 146
ΠΕ02 3189 418
ΠΕ03 1910 347
ΠΕ04.04 559 74
ΠΕ04.01 875 121
ΠΕ04.02 472 62
ΠΕ.04.05 106 11
ΠΕ05 48 106
ΠΕ06 232 239
ΠΕ07 42 80
ΠΕ08 186 21
ΠΕ11 139 124
ΠΕ34 03 1
ΠΕ78 309 22
ΠΕ79.01 594 40
ΠΕ80 497 72
ΠΕ81 67 38
ΠΕ82 316 192
ΠΕ83 159 93
ΠΕ84 49 24
ΠΕ85 25 8
ΠΕ86 403 270
ΠΕ87.01 48 30
ΠΕ87.02 183 119
ΠΕ87.03 94 41
ΠΕ87.04 25 16
ΠΕ87.05 4 2
ΠΕ87.06 15  
ΠΕ87.07   1
ΠΕ87.08 51 26
ΠΕ87.09 111 48
ΠΕ87.10    
ΠΕ88.01 182 44
ΠΕ88.02 133 12
ΠΕ88.03 17 3
ΠΕ88.04 80 5
ΠΕ88.05 44 5
ΠΕ89.01 43 14
ΠΕ89.02 20  
ΠΕ90 53 21
ΠΕ91.01 07  
ΠΕ91.02 11  
ΤΕ01.06 2  
ΤΕ01.13 1  
ΤΕ01.19 96 56
ΤΕ01.20 1  
ΤΕ01.25 1 1
ΤΕ02.01 1  
ΤΕ02.02 3 8
ΤΕ02.04 1  
ΤΕ02.05 1  
ΤΕ02.06 3  
ΤΕ16 349  
ΔΕ01.17 8  
ΔΕ02.01 14  
ΔΕ02.02 16  

ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

Το μαθητικό κίνημα φουντώνει μέρα με την ημέρα καθώς η κυβέρνηση έχει επιλέξει να μην ικανοποιήσει κανένα από τα δίκαια και λογικά αιτήματα μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων προκειμένου τα σχολεία να συνεχίσουν να λειτουργούν με ασφάλεια. Ολόκληρη η κοινωνία έχει γίνει μάρτυρας της εγκληματικής απραξίας της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ που οδηγεί σταδιακά ένα-ένα τμήματα ή σχολεία σε αναστολή της λειτουργίας τους: μάσκες τις οποίες χρεωθήκαμε και ακόμα δεν έχουμε, ένα εκατομμύριο μαθητές/τριες στοιβαγμένοι καθημερινά σε συνθήκες συνωστισμού, παλινωδίες στις εγκυκλίους αδειών εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, άρνηση για διενέργεια δωρεάν επαναλαμβανόμενων τεστ στη σχολική κοινότητα, σοβαρά κενά εκπαιδευτικών, ανεπαρκές προσωπικό καθαριότητας των σχολείων.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες διεκδικούν τα αυτονόητα για τη μόρφωση και την ασφάλειά τους (τήρηση των αποστάσεων, τεστ κορονοϊού, δωρεάν μέσα ατομικής προστασίας, προσλήψεις καθηγητών), αυτά που εξάλλου οι ειδικοί καθημερινά επισημαίνουν ως προϋποθέσεις. Η κυβέρνηση όμως όχι μόνο δεν παίρνει κανένα μέτρο, αλλά απαντά με ακραίο αυταρχισμό. Έτσι αποφασίζει την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα υπό κατάληψη σχολεία προβλέποντας απουσίες για όσους δεν συμμετέχουν, αδιαφορώντας ακόμα και για τον αν έχουν εξοπλισμό και πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Παράλληλα εισάγει την πλέον αντιδημοκρατική και αντιπαιδαγωγική απόφαση αποκλεισμού από την εξ αποστάσεως διδασκαλία «των μαθητών/τριών που με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα» λαμβάνοντας μάλιστα απουσίες για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.

Ο αποκλεισμός παιδιών από τη μαθησιακή διαδικασία επειδή διεκδικούν τα δίκαιά τους θυμίζει σκοτεινές εποχές της ελληνικής εκπαίδευσης, εποχές χαφιεδισμού, απειλών και πιστοποιητικών πολιτικών φρονημάτων. Η υποκρισία βεβαίως περισσεύει από το Υπουργείο, αφού ούτε για τους μαθητές/τριες των οποίων τα σχολεία και τα τμήματα βρίσκονται σε αναστολή ούτε για τους μαθητές/τριες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες έχουν ληφθεί τα κατάλληλα μέτρα για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας με τον κατάλληλο εξοπλισμό, την αναβάθμιση του ΠΣΔ και τη συμμόρφωση του ΥΠΑΙΘ με τις υποδείξεις  της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ)!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025