Με αδιάβλητο τρόπο θα γίνουν οι προσλήψεις των αναπληρωτών 2016 2017 σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργόύ Παιδείας στο ΧΩΝΙ
Παράλληλα οι αιτήσεις αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το 2016 – 2017 θα υποβληθούν για πρώτη φορά ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς ενώ ο έλεγχος νομιμότητας των σχετικών πινάκων κατάταξης θα γίνει για πρώτη φορά από τον ΑΣΕΠ.
ΟΠΣΥΔ Υπενθυμίζεται οτι οι αναπληρωτές μπορούν να κάνουν τις αιτήσεις τους στο opsyd.sch.gr
Οι εκπαιδευτικοί θα είναι στη θέση τους αλλά η πρόσληψή τους θα γίνει με τον πλέον αδιάβλητο τρόπο.
Ο υπουργός απέδωσε το γεγονός ότι δεν έγιναν προσλήψεις στην καθυστέρηση της αξιολόγησης, ενώ από το 2017 θα υπάρξουν προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών. Όπως ανέφφερε χαρακτηριστικά “Εργαζόμαστε με σχέδιο και επιμονή και θα καταφέρουμε να βάλουμε τέλος στην αδιοριστία που ταλανίζει την εκπαίδευση”.
“Μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι η 14χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση. Έχει κατατεθεί στον εθνικό διάλογο για την Παιδεία η πρόταση για ένα πρώτο βήμα επέκτασης της υποχρεωτικής εκπαίδευσης με τη θέσπιση ενός τετράχρονου Γυμνασίου. Η πρόταση αυτή θα μελετηθεί.
Η αναβάθμιση των Επαγγελματικών Λυκείων που επιχειρούμε ήδη (νομοθετήσαμε σε αυτή την κατεύθυνση τις πρώτες αλλαγές) είναι στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της υποχρεωτικότητας του Λυκείου, με στόχο τον περιορισμό της μαθητικής διαρροής.”
“Η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών εντάσσεται στον γενικότερο ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε ως υπουργείο και αφορά τις γλωσσικές δεξιότητες που αποκτούν οι μαθητές σε μια κοινωνία όπου κυριαρχεί ο οπτικός πολιτισμός”
Οι σημαντικές αλλαγές στο Γυμνάσιο από Σεπτέμβρη:
α) δραστικό περιορισμό των μαθημάτων που θα εξετάζονται στη λήξη της σχολικής χρονιάς, ώστε να παραταθεί ο χρόνος διδασκαλίας τουλάχιστον μέχρι το τέλος Μαΐου,
β) τετράμηνα και όχι τρίμηνα ώστε να περιοριστεί ο εξεταστικός φόρτος και να δοθεί η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να γνωρίσουν τους μαθητές και τις μαθήτριές τους πριν καταθέσουν επίσημη βαθμολογία,
γ) εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης. ώστε να είναι εφικτή η εμβάθυνση στα σημαντικά της σημεία και, κυρίως, να είναι εφικτή η διδασκαλία με ενεργητική συμμετοχή των παιδιών,
δ) πιλοτική εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης