«Tο προετοιμάζει το έδαφος για πιο αντιδραστικές ανατροπές στο περιεχόμενο και τη λειτουργία του σχολείου και της εκπαίδευσης» κατήγγειλε ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ, Μανώλης Συντυχάκης, κατά τη διάρκεια της συζήτησης, και ανέφερε ότι πρόκειται για έναν συνδυασμό με τα όσα προωθήθηκαν από προηγούμενες κυβερνήσεις στη βάση της στρατηγικής της ΕΕ, των εκθέσεων του ΟΟΣΑ, του ΣΕΒ και των αγορών, αλλά και της πρόσδεσης των εκπαιδευτικών και των μαθητών στις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων.

Επίσης, κατήγγειλε ότι προετοιμάζεται το έδαφος για να οικοδομηθεί αυτόνομο, ταξικά κατηγοριοποιημένο σχολείο της αγοράς. «Το νομοσχέδιο δεν έχει καμία σχέση με τη βασική κοινωνική ανάγκη για δημόσια δωρεάν ολοκληρωμένη παιδεία για όλα τα παιδιά και χωρίς ταξικές διακρίσεις» σημείωσε ο κ. Συντυχάκης και πρόσθεσε ότι οι νέες δομές που προβλέπει το νομοσχέδιο θα παίξουν ρόλο ενίσχυσης τού ταξικά διαφοροποιημένου σχολείου της αγοράς, ενώ η επιλογή των στελεχών θα είναι στη βάση ενός καθοριστικού κριτηρίου, να αποδέχονται, δηλαδή, να υπηρετούν πιστά αυτό το σχολείο της αγοράς.

«Ο ΣΥΡΙΖΑ ποτέ δεν έκρυψε είτε ως αντιπολίτευση, είτε ως κυβέρνηση ότι είναι υπέρ της προώθησης της αξιολόγησης, δηλαδή ενός αντιδραστικού κρατικού ελέγχου στη δουλειά των εκπαιδευτικών και στη ζωή του σχολείου. Παρακάμπτει το γεγονός ότι στον καπιταλισμό η αξιολόγηση είναι μία. Δεν υπάρχουν δύο ειδών, δεν υπάρχει καλή και κακή ως προς το περιεχόμενο και τις επιδιώξεις» τόνισε ο βουλευτής του ΚΚΕ και παρατήρησε ότι «το νομοσχέδιο έρχεται να αλλάξει ριζικά το τοπίο στην ειδική αγωγή, σε βάρος των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025