Η ΠΟΣΥΠ, μετά από αίτημα της, συναντήθηκε στις 18 Φεβρουαρίου 2019 με τον Γ. Γραμματέα του ΥΠΠΕΘ κο Ηλία Γεωργαντά και τον ενημέρωσε για τα μεγάλα προβλήματα της διοίκησης της εκπαίδευσης.
Στη δίωρη συνάντηση μας, που έγινε και με την παρουσία της Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού των Περιφερειακών Υπηρεσιών είχαμε την ευκαιρία να ενημερώσουμε αναλυτικά τον Γ. Γραμματέα για τα θέματα και τα προβλήματα των Περιφερειακών Υπηρεσιών και των υπαλλήλων τους, που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του, πολλά εκ των οποίων είναι κοινά και με των υπαλλήλων των εποπτευόμενων φορέων που εκπροσωπούμε.
Ενδεικτικά συζητήσαμε για την:
- Υποστελέχωση των υπηρεσιώνμας αλλά και για τις εκκρεμείς μετατάξεις εκπαιδευτικών στη Διοίκηση
- Στέρηση δικαιώματος υπογραφής από τους Προϊσταμένους των Περιφερειακών Υπηρεσιών για τις αρμοδιότητές τους
- Στέρηση του δικαιώματος ιεραρχικής εξέλιξης στη θέση του Διευθυντή Εκπαίδευσης των διοικητικών υπαλλήλων των Περιφερειακών Υπηρεσιών
- Ανάγκη τροποποίησης του Οργανισμού του ΥΠΠΕΘ και την ανάγκη επίλυσης των προβλημάτωντου Αυτοτελούς Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού των Περιφερειακών Υπηρεσιών
- Ανάγκη αναπροσαρμογής των οργανικών θέσεων του ΠΔ18/2018
- Ανάγκη συμπερίληψης όλων των υπαλλήλων του ΥΠΠΕΘ στο κεντρικό σχεδιασμό του Υπουργείου σε προγράμματα επιμόρφωσης
- Ανάγκη ύπαρξης και θεσμοθέτησης αυτόνομων προϋπολογισμών για τις Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης για τα μισθώματα και τις λειτουργικές τους δαπάνες
- Ανάγκη έγκαιρης έγκρισης των υπερωριών του 2019
- Χρήση των κατασκηνώσεων στον Αγ. Ανδρέα
Ο Γ. Γραμματέας άκουσε με ενδιαφέρον τα προβλήματα αλλά και τις θέσεις και τις προτάσεις της ΠΟΣΥΠ για την επίλυση τους, χωρίς όμως να δεσμευτεί ρητά γι αυτά, διότι αρκετά χρήζουν νομοθετικής ρύθμισης κατόπιν της αποδοχής τους από τον Υπουργό.
Για προβλήματα που άπτονται των δικών του αρμοδιοτήτων, όπως η επιτάχυνση των μετατάξεων, θέματα του Οργανισμού και του Αυτοτελούς Τμήματος, υπερωρίες, κατασκήνωση κ.ά, υποσχέθηκε την άμεση δρομολόγηση της επίλυσής τους.
Η ΠΟΣΥΠ ζήτησε τη συνέχιση του διαλόγου για την άμεση ενημέρωση και την καλύτερη διαχείριση των προβλημάτων της Διοίκησης της Εκπαίδευσης.