Διανύουμε τον δεύτερο μήνα του 2016 και τον πέμπτο μήνα του σχολικού έτους κι όμως ένα σχολείο δεν έχει ακόμα κάνει… αγιασμό!
Πρόκειται για το νηπιαγωγείο στην Έμπαρο της Βιάννου που σύμφωνα με τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Δ. Θεοτοκόπουλο» δεν έχει ακόμα νηπιαγωγό για να κάνει τα μαθήματα.
Την ίδια ώρα υπάρχουν πάνω από 17 κενά δασκάλων σε: 1ο Δημ. Σχολείο Γαζίου, Δημ. Σχολείο Πετροκεφαλίου, Δημ. Σχολείο Γαζίου, Δημ. Σχολείο Γαλιάς, 2ο Δημ. Σχολείο Γαζίου,2ο Δημ. Σχολείο Μαλίων, Δημ. Σχολείο Μυρτιάς,48ο Δημ. Σχολείο,21ο Δημ. Σχολείο,50ο Δημ. Σχολείο ,25ο-27ο Δημ. Σχολείο κ.ά., 12 κενά στα ολοήμερα δημοτικά και 27 κενά στα ολοήμερα νηπιαγωγεία.
Μάλιστα ο Σύλλογος «Δ. Θεοτοκόπουλος» έστειλε επιστολή προς το υπουργείο Παιδείας προκειμένου να δώσει επιτέλους λύση στα εκπαιδευτικά κενά.
Αναλυτικά η επιστολή:
Παρά το γεγονός πως έχουμε ήδη διανύσει ένα μεγάλο μέρος της σχολικής χρονιάς στο νομό Ηρακλείου υπάρχουν ακόμη κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό, που είναι απολύτως αναγκαία για την ομαλή λειτουργία των σχολείων και της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τη δεδομένη χρονική στιγμή, με βάση τα στοιχεία των αιρετών μας (Θεόφιλου Λαμπρογιαννάκη- Γιάννη Μιχελάκη), υπάρχουν κενά στην πρωινή ζώνη στα δημοτικά σχολεία, κλειστά ολοήμερα τμήματα και σε αρκετά νηπιαγωγεία τα ολοήμερα τμήματα δε λειτουργούν.
Ενδεικτικά:
Κενά δασκάλων στην πρωινή ζώνη: 17 (1ο Δημ. Σχολείο Γαζίου, Δημ. Σχολείο Πετροκεφαλίου, Δημ. Σχολείο Γαζίου, Δημ. Σχολείο Γαλιάς, 2ο Δημ. Σχολείο Γαζίου,2ο Δημ. Σχολείο Μαλίων, Δημ. Σχολείο Μυρτιάς,48ο Δημ. Σχολείο,21ο Δημ. Σχολείο,50ο Δημ. Σχολείο ,25ο-27ο Δημ. Σχολείο κ.ά.)
Ολοήμερα δημοτικά: 12
Νηπιαγωγείο Εμπάρου: Κλειστό
Ολοήμερα Νηπιαγωγεία: 27
Κενά σε Γαλλικά/Γερμανικά
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» απαιτεί από τους αρμόδιους φορείς και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να πραγματοποιηθεί άμεσα φάση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών προκειμένου να καλυφθούν οι σημαντικές ανάγκες που υπάρχουν στο νομό μας.
Τέλος, γι’ άλλη μια φορά επισημαίνουμε πως η μοναδική λύση στο πρόβλημα των κενών είναι να πραγματοποιηθούν μαζικοί μόνιμοι διορισμοί προκειμένου το Δημόσιο Σχολείο να «ανασάνει» και να επικρατήσει το αυτονόητο, δηλαδή με την έναρξη της σχολικής χρονιάς οι Εκπαιδευτικοί να βρίσκονται στα σχολεία.