Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας μεθυσμένη από την εξουσία που κατέχει πετυχαίνει, δίχως προσπάθεια,όποτε το θελήσει να:

Βασιλειάδης Περικλής Αιρετός ΠΥΣΔΕ Πέλλας

Ευμοιρίδης Κωνσταντίνος Αιρετός ΠΥΣΔΕ Δράμας

Παπαδόπουλος Αθανάσιος Αιρετός ΠΥΣΔΕ Ημαθίας

Παπαχρήστου Βασίλειος Αιρετός ΠΥΣΔΕ Σερρών

Ρίζος Στυλιανός Αιρετός ΑΠΥΣΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας

Σκανδάλη Αικατερίνη Αιρετός ΠΥΣΔΕ Αν. Αττικής και ΑΠΥΣΔΕ Αττικής

Χατζηαντωνίου Δημήτριος Αιρετός ΠΥΣΔΕ Σερρών

  1. Απαξιώνει τους θεσμούς:, συλλόγους εκπαιδευτικών, υπηρεσιακά συμβούλια
  2. Αδιαφορεί μονίμως για τους εκπαιδευτικούς που αυτοί αποτελούν τον κορμό της εκπαίδευσης – παιδείας
  • Θεωρεί τους μαθητές και τους γονείς τους άθυρμα μέσω των ενεργειών του, και των λόγων του

14 Μαρτίου 2019 το υπουργείο παιδείας επισήμως – ανεπισήμως μέσω των διαρροών του,δημοσιοποιεί στην επίσημη ιστοσελίδα

δελτίο τύπου (;),έγγραφο(;)  με τίτλο:

«Η και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση»

Σε αυτό το έγγραφο μεταξύ των άλλων αναφέρεται και το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ Λυκείου.

Έχουν περάσει δύο μήνες ακριβώς από την ημερομηνία διαρροής του παραπάνω εγγράφου. Επίσημο έγγραφο επί του νέου ωρολογίου προγράμματος της Γ Λυκείου δεν υπάρχει. Είναι άγνωστο αν θα ισχύσει όπως ανακοινώθηκε τη 14η Μαρτίου 2019 ή θα υπάρξουν αλλαγές.

Την Μεγάλη Δευτέρα κατατέθηκε το νομοσχέδιο στη βουλή με θέμα “ΣυνέργειεςΠανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., Πρόσβαση στην ΤριτοβάθμιαΕκπαίδευση, ΠειραματικάΣχολεία, ΓΑΚ και λοιπέςδιατάξεις”και  ψηφίστηκε την Μεγάλη Τετάρτη, όπου μεταξύ άλλων αντικαθιστά από το σχολικό έτος 2019-2020 το ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ λυκείου χωρίς όμως να προσδιορίζει την κατανομή των ωρών ανά μάθημα.

Δηλαδή θεωρήθηκε από τους «επιστήμονες» του υπουργείου παιδείας ότι επείγει να ψηφιστεί και ότι χωρίς τη ψήφιση του νομοσχεδίου αυτού δεν μπορεί να λειτουργήσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Δε θα έπρεπε, λέμε τώρα εμείς οι ανάξιοι ενημέρωσης εκ μέρους του πολιτικών ογκολίθων του υπουργείου παιδείας, να έχουν ήδη έτοιμες τις υπουργικές αποφάσεις με τα ωρολόγια προγράμματα των τάξεων του Γενικού ΛυκείουΗμερήσιου και Εσπερινού;

Εάν τις έχουν έτοιμες τις υπουργικές αποφάσεις και αυτές βρίσκονται στο Εθνικό Τυπογραφείο ας ενημερώσουν τώρα την Ελληνική Κοινωνία τι έχουν στείλει στο Εθνικό Τυπογραφείο.

Και πρέπει να γνωρίζουμε κοι «επιστήμονες» του υπουργείου.

Να γνωρίζουμε ή το σωστό πρέπει να γνωρίζαμε εδώ και καιρό.

Και για να γνωρίζαμε  πρέπει να μας θεωρείτε πάντοτε συνεργάτες και όχι alacarte συνεργάτες.

Εκτός εάν μετά την άνοδο στην εξουσία τα όσα με σθένος υπερασπιζόσασταν τα πετάξατε στον κάλαθο των αχρήστων. Και μιλάμε για πρακτικά θέματα. Μην σκέφτεστε και μην επιχειρηματολογείτε θεωρητικά.

Πρέπει να γνωρίζαμε, εδώ και μέρες, το ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ λυκείου, για να προβούμε ως αιρετοί στο θεσμικό όργανο του ΠΥΣΔΕ, στις υπηρεσιακές μεταβολές.

Πρέπει να γνωρίζαμε, εδώ και μέρες, εάν έχετε σκοπό εσείς που πρώτοι συνδέσατε, από δημιουργίας Ελληνικού Κράτους, τον ελάχιστο αριθμό μαθητών για την ύπαρξη τμημάτων ομάδων προσανατολισμού στα Γενικά Λύκεια με τα

μόρια δυσμενών συνθηκών σχολικών μονάδων.

Και ξέρετε κάτι «επιστήμονες» του υπουργείου παιδείας;

Εργάζεστε πάντοτε με γνώμονα το δικό σας χρονοδιάγραμμα. Αδιαφορείτε επιδεκτικά για τους αναφερόμενους εκ μέρους σας «συναδέλφους». Αν ήμασταν και ουσία συνάδελφοι δηλαδή αδελφοί θα έπρεπε να σκεφτόσασταν και εμάς.

Θυμόσαστε πότε ζητήσατε και τι χρονικό περιθώριο ορίσατε για να συμπληρωθεί ο πίνακας Γ;

Θυμόσαστε πότε ζητήσατε και τι χρονικό περιθώριο ορίσατε για τις υπηρεσιακές μεταβολές στα λειτουργικά κενά το Σεπτέμβριο;

Θυμόσαστε πότε ζητήσατε και τι χρονικό περιθώριο ορίσατε για την αποστολή των λειτουργικών κενών για να πραγματοποιηθούν οι αποσπάσεις;

Πάρα πολλά παραδείγματα θα μπορούσαμε να αναφέρουμε.

Δεν είναι ο σκοπός μας αυτός.

Οι υπογράφοντες αιρετοί ζητούμε τώρα να ανακοινώσει το υπουργείο παιδείας

  • ποιο είναι το ωρολόγιο πρόγραμμα
  • ποιος ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για λειτουργία τμήματος ομάδας προσανατολισμού

για να προβούμε στις υπηρεσιακές μεταβολές τώρα και όχι αυτές να ολοκληρωθούν εντός του Ιουλίου.

Φτάνει πια η απαξίωση του υπουργείου παιδείας προς τα θεσμικά όργανα, μα και προς τους γονείς και μαθητές μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025