– Στη σπουδαιότητα του , στην οποία προχωρά η κυβέρνηση, για καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα αναφέρθηκε ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ανέφερε ότι το υπουργείο προχωρά σε έναν εξορθολογισμό του αριθμού τμημάτων, τον οποίο χαρακτήρισε «απολύτως αναγκαίο», ενώ σημείωσε ότι αφορά το 2% περίπου του συνόλου των τμημάτων της επικράτειας.

«Προχωρούμε σε εξορθολογισμό για να πετύχουμε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα», τόνισε ο υπουργός, επισημαίνοντας ότι ο ελληνικός μέσος όρος μαθητών ανά εκπαιδευτικό είναι πιο χαμηλός από τον ευρωπαϊκό (8,2 μαθητές ανά εκπαιδευτικό στην Ελλάδα) μιλώντας στον Alpha.

«Κοιτάμε εκπαιδευτικά το ζήτημα, για να πετύχουμε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα», επανέλαβε.

Ο κ. Πιερρακάκης υπενθύμισε ότι ήδη είναι σε εφαρμογή οι 10.000 διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών και εξέφρασε την αισιοδοξία από εδώ και στο εξής οι προσλήψεις αναπληρωτών να είναι όλο και λιγότερες.

Σχετικά με τη χρήση κινητών στο σχολείο, ο υπουργός Παιδείας τόνισε: «’Αλλο η τεχνολογια που μπαίνει στα σχολεία με τους διαδραστικούς πίνακες και το ψηφιακό φροντιστήριο και άλλο η χρήση κινητού τηλεφώνου».

Σημείωσε ότι δεν πρόκειται για αυστηροποίηση, αλλά για καθορισμό ενός «συγκεκριμένου πλαισίου συνεπειών».

«Κάθε ενέργεια θα πρέπει να είναι συνδεδεμένη με τη συνέπεια της», είπε και πρόσθεσε: «Δίνουμε εργαλεία στους εκπαιδευτικούς για να διευκολυνθεί η δουλειά τους».

Τέλος, ο κ. Πιερρακάκης προανήγγειλε νέες αλλαγές σχετικά με τα μαθήματα κοινωνικού προσανατολισμού από την επόμενη σχολική χρονιά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025