Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) καταγγέλλει τη νέα προσπάθεια απαξίωσης των εκπαιδευτικών ΠΕ19/20 και υποβάθμισης της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας, που επιχειρείται από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. Μετά από τη μείωση των ωρών στο Δημοτικό Σχολείο και την κατάργηση της 3ώρης εργαστηριακής απασχόλησης που ψηφίστηκε στο τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς από την κυβερνητική πλειοψηφία, ο Υπουργός Παιδείας αποφασίζει ξαφνικά να αλλάξει τις «Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας της Α ́ και Β ́ τάξης Γενικού Λυκείου και Α ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου».
Με την Υ.Α. 152929/Δ2/19-9-2016, από το τρέχον σχολικό έτος 2016-2017 δεν ισχύει η στήριξη από τους καθηγητές της Πληροφορικής στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα των ομάδων των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. για την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση των συμπερασμάτων, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τεράστια προβλήματα στους συναδέλφους που υπηρετούν στα Γενικά Λύκεια. Υπενθυμίζουμε ότι η παραπάνω ρύθμιση ίσχυε από το σχολικό έτος 2013–2014, κατόπιν σχετικής πρωτοβουλίας της Ένωσής μας. Θεωρούσαμε τότε και υποστηρίζουμε σήμερα, ότι ο καινοτόμος θεσμός των Ερευνητικών Εργασιών δε μπορεί να αποδώσει τα αναμενόμενα, αν δεν εμπλακούν ενεργά τα σχολικά εργαστήρια Πληροφορικής και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ19/20 σε αυτά, με διακριτό τρόπο. Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. καλεί τα μέλη της σε παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥΠ.Π.Ε.Θ., τη Δευτέρα 26/9/2016 και ώρα 13:00, προκειμένου να σταματήσουμε όλοι μαζί τη διαλυτική για την Πληροφορική πολιτική, που ακολουθεί ο Υπουργός Παιδείας και οι σύμβουλοί του.
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.