Ο νεοφιλελευθερισμός στην  ουσία και στο περιεχόμενο της παιδείας δεν θα περάσει!

Θα αγωνιστούμε κατά της σύνδεσης της βαθμολογίας των μαθητών μας με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

ΠΕΚ

Πρωτόγνωρες και βαθιά συντηρητικές πολιτικές,σύμφωνα με δημοσιεύματα, επιχειρεί να εφαρμόσει η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το . Συγκεκριμένα, σχεδιάζουν την έμμεση σύνδεση της βαθμολογίας των μαθητών με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τους.

«Οι εκπαιδευτικοί που  θα κριθούν «μετεξεταστέοι»,  εκείνων δηλαδή που οι προφορικές βαθμολογίες που έβαλαν στους μαθητές  θα απέχουν σημαντικά από τις βαθμολογίες, που θα πετυχαίνουν οι εξεταζόμενοι  στις γραπτές εξετάσεις, θα «παραπέμπονται» σε συγκεκριμένη επιμόρφωση». Το ρόλο της «αποκατάστασης» θα αναλάβουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι παράλληλα θα εξετάζουν τους εκπαιδευτικούς κατά την ώρα της διδασκαλίας τους !!

Εάν κάτι τέτοιο βρίσκεται στα σχέδια του υπουργείου, δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά πολιτική παραδοχή της Ν.Δ. ότι δεν έχει καμιά πρόταση για την παιδεία και τη μόρφωση και για το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, και επιδίδεται σε «κυνήγι μαγισσών» στον εκπαιδευτικό κόσμο για κάθε κακοδαιμονία του εκπαιδευτικού συστήματος.

Πρόκειται για μια εξετασιοκεντρική σύλληψη του σχολείου, στην οποία δεν έχει καμιά θέση ούτε η διαπαιδαγώγηση και η κοινωνικοποίηση των παιδιών και των νέων ούτε και η πολιτισμική λειτουργία του σχολείου παρά μόνο η βαθμολογία, οι εξετάσεις, η μετάδοση των γνώσεων και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Πρόκειται για έναν εκτεταμένο μετασχηματισμό του σχολείου σε φροντιστηριακή δομή!

Η εργαλειοποίηση της βαθμολογίας των μαθητών για τη συνολική αποτίμηση της σχολικής λειτουργίας αλλά και για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν υπάρχει σε καμιά ευρωπαϊκή χώρα. Αποτελεί βασική αντιεκπαιδευτική πολιτική. Δεν έχει καμιά σχέση με τις ανάγκες των σχολείων, με τις μεγάλες προκλήσεις των εποχών μας.

Το εκπαιδευτικό κίνημα και η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών θα εναντιωθούν δυναμικά ενάντια στην εργαλειοποίηση της  βαθμολογίας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

 

Αγωνιζόμαστε:

  • για προοδευτική μεταρρύθμιση στο περιεχόμενο του σχολείου,

 

  • για την ουσιαστική εισαγωγή της εκπαίδευσής μας στις πολλαπλές προκλήσεις των εποχών της παιδείας και της μάθησης,

 

για τον ολοκληρωμένο ρόλο μας ως εκπαιδευτικών και παιδαγωγών.