Σε άσχετο νομοσχέδιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος, αιφνιδιαστικά και χωρίς κανένα σχεδιασμό, το Υπουργείο Παιδείας κατέθεσε τροπολογία για την συγκρότηση των τοπικών συμβουλίων για την επιλογή – υποδιευθυντών σχολικών μονάδων, αναφέρει η ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση

Με μία απαράδεκτη διαδικασία -συνήθη όμως για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας- και με μία απαράδεκτη επίσης ως προς το περιεχόμενο τροπολογία,  το υπουργείο αποφάσισε να προχωρήσει στην επιλογή  διευθυντών, προϊστάμενων και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων, καθώς και υπευθύνων τομέων των Εργαστηριακών Κέντρων.

Σε άσχετο νομοσχέδιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος, αιφνιδιαστικά και χωρίς κανένα σχεδιασμό, το Υπουργείο Παιδείας κατέθεσε τροπολογία για την συγκρότηση των τοπικών συμβουλίων για την επιλογή Διευθυντών – υποδιευθυντών σχολικών μονάδων.

Η επιλογή της ηγεσίας του υπουργείου να μην εφαρμόσει το νόμο που η ίδια έχει ψηφίσει και να προχωρήσει σε μια τέτοια τροπολογία, συνιστά μνημείο θεσμικής υποχώρησης και απαξίωσης ήδη ψηφισμένου νομοθετικού πλαισίου.

Φαίνεται  ότι  οι διακηρύξεις της κυβέρνησης για αριστεία και επιτελικό κράτος αφορούν όλους τους άλλους εκτός από την ίδια.

Αυτό όμως που βασικά επιχειρείται είναι ένα πολιτικό «ρεσάλτο» στη διοίκηση της εκπαίδευσης .

Για πρώτη φορά ίσως στα χρονικά των πολλών και πολύπαθων νόμων για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης,  τα τοπικά συμβούλια αποτελούνται αμιγώς και αποκλειστικά από διορισμένα μέλη.

Στο πενταμελές τοπικό συμβούλιο επιλογής θα μετέχουν σύμφωνα με την τροπολογία,  τρεις διορισμένοι από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί,  με μοναδικό κριτήριο την 15ετή ή 20ετή εκπαιδευτική υπηρεσία. Αυτοί μπορεί να γίνουν και τέσσερις εάν δεν βρεθεί -πράγμα πιθανό-, συντονιστής εκπαιδευτικού έργου από τους νυν υπηρετούντες που  λόγω των επιλογών  που “τρέχουν” παράλληλα,  είτε  έχουν ήδη αποχωρήσει,  είτε  βρίσκονται υπό κρίση.

Είναι προφανές ότι μέσα από τον απόλυτο έλεγχο και τη χειραγώγηση των συμβουλίων επιλογής θα επιχειρηθεί η εξυπηρέτηση των «ημετέρων»

Πρόκειται για μία απαράδεκτη μεθόδευση μιας απαράδεκτης ως προς το περιεχόμενο τροπολογίας από ένα απαράδεκτο Υπουργείο Παιδείας που στο επίπεδο αυτό ξεπερνάει κάθε προηγούμενο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025