: Ανοίγει και πάλι η ατζέντα του , το οποίο σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου . Θα αφορά δηλαδή τους φετινούς μαθητές της Α’ Λυκείου, οι οποίοι θα πρέπει να προσαρμοστούν γρήγορα στις νέες συνθήκες.

 

Οι αλλαγές σε και

Η Β’ Λυκείου, όπως ανακοινώθηκε, αλλάζει ριζικά σε και πιθανώς σε κάποια σχολικά συγγράμματα. Ο υπ. Παιδείας μάλιστα ανέφερε σε συνέντευξή του ότι η Β’ και η Γ’ Λυκείου αλλάζουν θεαματικά τα επόμενα χρόνια, με την τελευταία τάξη να απομακρύνεται από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Λυκείου και να συνδέεται περισσότερο με την εισαγωγή στα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Έτσι η Β’ Λυκείου θα γίνει τάξη κατά την οποία ολοκληρώνονται οι εγκύκλιες γνώσεις και θα διδάσκονται λιγότερα μαθήματα αλλά σε μεγαλύτερο βάθος.

Η Γ’ Λυκείου θα οδηγεί στις απολυτήριες (πιθανότατα κεντρικές, με κοινά θέματα πανελλαδικά) σε τέσσερα : Γλώσσα, Μαθηματικά, Ιστορία και Φυσικές Επιστήμες. Η Γλώσσα θα διδάσκεται και θα εξετάζεται μαζί με την Λογοτεχνία ενώ για τις Φυσικές Επιστήμες σε εξέλιξη βρίσκεται η αντιπαράθεση για τη διδακτική ισορροπία και τις ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας.
Θα μετράει το απολυτήριο

Η πρόταση Γαβρόγλου στηρίζεται στην ιδέα ενός ισχυρού εθνικού . Μετά τις απολυτήριες εξετάσεις θα υπάρχουν όμως και οι Πανελλαδικές σε τουλάχιστον τρία μαθήματα. Τα μαθήματα των θα προσδιορίζονται από το Επιστημονικό Πεδίο των σχολών που επιλέγει κάθε υποψήφιος και θα είναι εμβάθυνσης.

Όπως έχει αναφερθεί στο παρελθόν από πηγές του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ο βαθμός του απολυτηρίου θα μετράει για την επιλογή των υποψηφίων έως 20% και των εξετάσεων στα μαθήματα εμβάθυνσης έως 80%.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025