«» στις – Οδηγίες από τον πρόεδρο Φροντιστών, κ. Βαφειαδάκη.

Μιλώντας στην ΕΡΤ τόνισε μεταξύ άλλων πως «Η ελάχιστη βάση εισαγωγής δεν είναι ένας σταθερός αριθμός.. Αντίθετα δύσκολα θέματα, κακές βαθμολογίες, μείωση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής».

Σχολιάζοντας τα θέματα που έπεσαν στα πρώτα μαθήματα των Πανελληνίων 2023 σημείωσε ότι ήταν σαφή και επίκαιρα, επομένως «δεν δυσκόλεψαν τους μαθητές».

Συνέστησε στους υποψήφιους να μην αποθαρρύνονται ούτε να ενθουσιάζονται υπέρμετρα μετά από κάθε εξέταση, γιατί όπως είπε χαρακτηριστικά: «Ταμείο θα κάνουν μετά το τελευταίο μάθημα και κυρίως μετά τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού που δεν είναι απλή υπόθεση».

«Η ελάχιστη βάση εισαγωγής δεν είναι ένας σταθερός αριθμός. Εύκολα θέματα, άρα καλές βαθμολογίες, σημαίνει αύξηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Αντίθετα δύσκολα θέματα, κακές βαθμολογίες, μείωση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής» διευκρίνισε.

Όπως εκτίμησε «Τα θέματα πρέπει να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας. Θα πρέπει δηλαδή να αποδίδεται δικαιοσύνη, έτσι ώστε το κάθε παιδί να γράφει αυτό για το οποίο έχει προετοιμαστεί και έχει δουλέψει τόσα χρόνια στο σχολείο. Να μην είναι ούτε πάρα πολύ δύσκολο, οπότε να να είναι ισοπεδωτικά για τα παιδιά και να εξισώνονται μαθητές που δεν είναι ίδιοι αλλά ούτε να είναι πάρα πολύ εύκολα γιατί τότε πάλι εξισώνονται μαθητές που δεν είναι ίδιοι ειδικά στα ρετιρέ».

«Η ελάχιστη βάση εισαγωγής δεν είναι ένα σταθερό νούμερο ούτε ίδια για κάθε σχολή. Γιατί η σχολή έχει δικαίωμα να βάλει έναν συντελεστή. Σε άλλες σχολές είναι 14,5, σε άλλες σχολές μπορεί να είναι 9» σημείωσε.

«Έτσι όπως είναι διαμορφωμένο το πρόγραμμα των Πανελλαδικών, τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να κάνουν μια καλή επανάληψη στο επόμενο μάθημα» σημείωσε.

Όσο για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού, επισήμανε πως «ο γονιός δεν πρέπει να επιβάλει τα δικά του θέλω, αλλά να ακούσει αυτό που θέλει το παιδί του, καθώς είναι η πρώτη σημαντική απόφαση που παίρνει και διαμορφώνει σε ένα μεγάλο βαθμό και το μέλλον του».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025