: Πάγια θέση του σωματείου μας είναι πως η συγκρότηση των επιτροπών των Εξετάσεων θα πρέπει να γίνεται στη βάση ενός δίκαιου συστήματος εναλλαγής, αναφέρει η Α΄ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής.

H ανακοίνωση

Η συγκρότησή τους και η στελέχωση των , οφείλει να γίνεται με διαφάνεια και συμμετοχή όσων εκπαιδευτικών επιθυμούν να εργαστούν εκεί, μετά από αίτησή τους.

Επειδή οι διαδικασίες αυτές ευνοούν πελατειακές σχέσεις (γι’ αυτό άλλωστε γινόμαστε αποδέκτες δίκαιων διαμαρτυριών συναδέλφων για έλλειψη ισότιμης συμμετοχής τους στις επιτροπές των εξεταστικών και βαθμολογικών Κέντρων), ο εκάστοτε ΔΔΕ οφείλει να ανανεώνει τους καταλόγους εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στις εν λόγω Επιτροπές και να σέβεται την επιθυμία όσων έχουν ανάγκη να εργαστούν στη διενέργεια των .

Άλλωστε η εναλλαγή των προσώπων ενισχύει και την εγκυρότητα της διεξαγωγής τους. Η στελέχωση των Επιτροπών με τα ίδια άτομα προκαλεί αίσθημα αδικίας και δυσφορίας στους συναδέλφους/στις συναδέλφισσες, για άνιση μεταχείριση και αποκλεισμούς.

Στην περίπτωση που οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών υπερβαίνουν τις αντίστοιχες θέσεις, η Διοίκηση οφείλει να εξασφαλίζει τη συμμετοχή των αιτούντων την επόμενη χρονιά.

Η όλη διαδικασία δεν απαιτεί ιδιαίτερα προσόντα, παρά μόνο αφοσίωση, εργατικότητα και αίσθηση καθήκοντος, γνωρίσματα που διαθέτουν όλοι οι εκπαιδευτικοί και το αποδεικνύουν στην πράξη. Η ανάδειξη «ειδικών στις εξετάσεις» δεν είναι παρά προφάσεις, για να συγκαλυφθούν συναλλαγές ασύμβατες με τις συνεχείς εξαγγελίες περί «αξιοκρατίας» και «αριστείας».

Ζητάμε, λοιπόν, από τον ΔΙΔΕ Γ Αθήνας, αφού κατατεθούν οι αιτήσεις ενδιαφέροντος, όπως έγινε και την περσινή χρονιά, να ανανεώσει τις Επιτροπές και το προσωπικό των Βαθμολογικών Κέντρων σε ποσοστό τουλάχιστον 50%. Πάγιο αίτημα του κλάδου μας, επίσης, είναι να αυξήσει γενναία το ΥΠΑΙΘ τις σημερινές εξευτελιστικές αμοιβές των επιτηρητών, των βαθμολογητών, των μελών των επιτροπών και του βοηθητικού προσωπικού.

Ιδιαίτερα για τους επιτηρητές, οι αμοιβές δεν καλύπτουν ούτε το κόστος μετακίνησής τους στα εξεταστικά κέντρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025