: Τουλάχιστον 73.273 υποψήφιοι από τους 92.020 που συνολικά συμμετείχαν έστω και σε ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, έλαβαν τη τους στο κινητό του.

Η ανακοίνωση του υπουργείου

Δηλαδή σχεδόν 8 στους 10 υποψηφίους (ποσοστό 79,6%) έλαβαν για πρώτη φορά, στο κινητό τους τηλέφωνο την βαθμολογία τους.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, καθώς τα μηνύματα εστάλησαν και παραδόθηκαν εντός 5 λεπτών, παράλληλα με την ανάρτηση των αποτελεσμάτων στις σχολικές μονάδες και την εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ .

Η δυνατότητα ενημέρωσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS εξασφαλίσθηκε πρώτη φορά φέτος μέσω ειδικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλης Δημόσιας Διοίκησης , όπως είχαν ανακοινώσει οι Υπουργοί Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.

Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας – ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (GRNET), Φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Εκπαίδευσης.

Η Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πολιτών και με σύμμαχο την τεχνολογία, δώσαμε φέτος τη δυνατότητα στους υποψηφίους των να λάβουν άμεσα ενημέρωση για τη βαθμολογία τους και στο κινητό τους. Η μεγάλη ανταπόκριση των νέων μας είναι ενδεικτική της επιθυμίας τους να αξιοποιήσουν νέα ψηφιακά εργαλεία. Συνεχίζουμε, σε εξαιρετική συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ολοταχώς τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα αναπτύσσουμε περαιτέρω τις ψηφιακές δεξιότητες σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα».

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε:  «Η αποστολή των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών εξετάσεων στα κινητά τηλέφωνα των μαθητών συμβολίζει μία μετάβαση. Μια μετάβαση από την εποχή που τα αποτελέσματα μεταδίδονταν μέσω του ραδιοφώνου στο σήμερα, όπου απεστάλησαν για πρώτη φορά απευθείας και προσωπικά σε όσους μαθητές είχαν δηλώσει ότι το επιθυμούν. Για εμάς η τεχνολογία είναι μέσο και όχι σκοπός. Είναι μέσο για να διευκολύνουμε την καθημερινότητα των πολιτών αλλά και για να σηματοδοτήσουμε έναν νέο ρόλο του κράτους, που θα πηγαίνει αυτό στον πολίτη για όσα εκείνος χρειάζεται. Έχουμε μια διαρκή και ιδιαίτερα παραγωγική συνεργασία με το και Θρησκευμάτων, με στόχο να αναβαθμίσουμε συνολικά την εκπαιδευτική διαδικασία εισάγοντας νέα ψηφιακά εργαλεία».

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025