Πανελλήνιες 2021: Στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο με θέμα: Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» και σε ότι αφορά στο Α΄ μέρος του λέτε, πως ο σκοπός που το εισηγείστε είναι για «να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα της εισαγωγής υποψηφίων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Γράφει ο Αποστολόπουλος Δημήτριος
Με εξαιρετικά χαμηλές βάσεις εισαγωγής και χωρίς «συνειδητή» πολλές φορές επιλογή, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο συγκριτικά ποσοστό των εγγεγραμμένων σπουδαστών να μην ολοκληρώνει εν τέλει τις σπουδές του.» και να « βελτιώσετε τη θέση των ελληνικών ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη διεθνή κατάταξη και να ενισχύσετε το διεθνές ακαδημαϊκό κύρος των ιδρυμάτων.
Αν θέλετε να έχετε, με λίγα λόγια, φοιτητές που να έχουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο και να μην είναι «αιώνιοι» θα πρέπει να αναλογιστείτε γιατί υπάρχει αυτό το φαινόμενο και να δώσετε λύση. Διότι αν πονάει το δόντι δεν κόβουμε το κεφάλι! Αυτή είναι η εύκολη «λύση».
Το πρόβλημα της κακής επίδοσης των υποψήφιων φοιτητών οφείλεται στο κακό σχολείο που διαχρονικά στήσατε εσείς και όλοι οι προηγούμενοι εδώ και πολλές δεκαετίες.
Αντί λοιπόν να ασχολείστε με το εξεταστικό σύστημα κοιτάξτε το Δημοτικό πρωτίστως και μετά το Γυμνάσιο και τέλος τους δύο τύπους Λυκείου.
Για να μειώσετε τους εισαγόμενους στα ΑΕΙ, σκαρφιστήκατε την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (Ε.Β.Ε) και ό,τι φτιασίδωμα την ακολουθεί. Σκοπεύοντας στην αύξηση της πελατείας των κολλεγίων ντόπιων και ξένων. Άλλωστε με τα νομοσχέδια που μέχρι σήμερα έχετε εκπονήσει, ενισχύετε και πριμοδοτείτε με κάθε τρόπο την ιδιωτική «εκπαίδευση» και «κατάρτιση» βάζοντας κάθε λογής εμπόδια στη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία.
Η πολιτική αυτή θα εξωθήσε, όσους αποτύχουν, στα ιδιωτικά κολλέγια εκεί που δεν απαιτείται, από τους σχολάρχες, καμιά βάση εισαγωγής παρά μόνο η υποχρέωση, των πελατών, να καταβάλουν τα συμφωνηθέντα δίδακτρα!
Η ψήφιση αυτού του νομοσχέδιου, θα διευρύνει τις οικονομικοκοινωνικές διαφορές αντί να τις εξομαλύνει. Γιατί αποκλείει από την δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση ακόμα περισσότερα παιδιά από τις ασθενέστερες και ευάλωτες κοινωνικά τάξεις με την καθιέρωση (Ε.Β.Ε). Αναβαθμίζοντας έτι περαιτέρω τις ταξικές διακρίσεις.
Πανελλήνιες 2021- εκπαιδευτικοί: Το υπουργείο αξιοποιεί την πανδημία και ψηφίζει αντιδραστικά νομοσχέδια
Τηλεκπαίδευση – Καταγγελία: Πάροχος χρεώνει την είσοδο από κινητό – «Θέλω να δώσω πανελλήνιες και δεν έχω ίντερνετ»
Υ.Γ. 1ο για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ούτε λόγος. «Ξεχάσατε» ότι και οι μαθητές/τριες των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ συμμετέχουν στις Πανελλαδικές!
2ο για τα Εσπερινά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ – ΓΕ.Λ) φροντίσατε να εξαφανίσετε ακόμα και αυτό το πενιχρό ποσοστό που είχαν για να εισαχθούν στα ΑΕΙ, θεσμοθετώντας κοινή (Ε.Β.Ε) ανάμεσα σε ημερήσια και εσπερινά σχολεία! και
3ο για να ενισχύσετε ποιοτικά την επαγγελματική εκπαίδευση όπως διατείνεστε δεν είδαμε να κάνετε πραγματικότητα π.χ. το αίτημα της κοινότητας των μαθητών/τριων και εκπαιδευτικών για το ποσοστό εισαγωγής στα ΑΕΙ κατά προσέγγιση «ανάλογο του ποσοστού του αριθμού των υποψηφίων ΕΠΑ.Λ. σε σχέση με το σύνολο των υποψηφίων και πάντως όχι μικρότερο του 20%». Με τον τρόπο αυτό θα δίνατε μια ποιοτική αναβάθμιση στην Τ.Ε.Ε. προσελκύοντας πολύ καλούς μαθητές οι οποίοι θα μπόλιαζαν τους αδύνατους μαθητές της με εξαιρετικά αποτελέσματα.