– Ενισχυτική διδασκαλία – Η διαδικασία με τις αιτήσεις στον : Με τον όρο «Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων» (E.Δ.Ε.Μ.) Nοείται η παρακολούθηση από τον/ τη μαθητή/τρια της Γ’ τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Λυκείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της τέταρτης Δ’ τάξης των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) ειδικό ετήσιο πρόγραμμα υποστήριξης στα εξεταζόμενα στις ειδικά μαθήματα:

– Ειδικά μαθήματα-ενισχυτική

Σύμφωνα με το ΦΕΚ  “Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2020-2021”, οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν κατά προτεραιότητα είναι μόνιμοι εκπαιδευτικοί για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου.

Στις περιπτώσεις που τα τμήματα δεν καλύπτονται από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί.

Δικαίωμα συμμετοχής στην Ενισχυτική Διδασκαλία έχουν οι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται

– στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α’ υποψηφίων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης
[με την επιφύλαξη της παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13)] των υπό στοιχείων 1ΓΕ/2019 (45/2019 τ.προκ. ΑΣΕΠ) και 2ΓΕ/2019 (46 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκηρύξεων του και
– στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.)
της υπό στοιχεία 3ΕΑ/2019 (12 τ.ΑΣΕΠ/2019) προκήρυξης ΑΣΕΠ, των κλάδων:
ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ79.01, ΠΕ08 (Α’ ανάθεση) και ΠΕ81- με προτεραιότητα πρώην ΠΕ12.02 (Β’ ανάθεση) για το Ελεύθερο Σχέδιο, ΠΕ81- με προτεραιότητα πρώην ΠΕ12.01, ΠΕ12.02, ΠΕ17.01, ΠΕ17.05 (Α’ Ανάθεση) και ΠΕ08 (Β’ ανάθεση) για το Γραμμικό Σχέδιο (προηγούνται οι Α’ Αναθέσεις), καθώς και  οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΤΕ16 (σε περίπτωση εξάντλησης των υποψηφίων κλάδου ΠΕ79.01) που περιλαμβάνονται στον αξιολογικό πίνακα Α’ της Μουσικής Ειδίκευσης «Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής» της υπό στοιχεία 1ΓΤ/2020 (ΑΣΕΠ 3/2020) προκ. του [με την επιφύλαξη της παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13)].
Εκπαιδευτικοί: «Έγκριση τώρα όλων των ολιγομελών τμημάτων όλων των σχολείων!»

1) Ελεύθερο Σχέδιο,

2) Γραμμικό Σχέδιο,

3) Γαλλικά,

4) Γερμανικά,

5) Ιταλικά,

6) Ισπανικά,

7) Αρμονία, Ακουστική Ικανότητα, Μουσική Αντίληψη/Γνώση.

Αιτήσεις

Οι ως άνω εκπαιδευτικοί, εφόσον το επιθυμούν, υποβάλλουν ηλεκτρονικά, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης , αίτηση συμμετοχής για πρόσληψη σε Σ.Κ.Α.Ε. μίας (1) μόνο Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται κατόπιν σχετικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας κάθε σχολικό έτος.
Οι διδάσκοντες/ ουσες στα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας προσλαμβάνονται με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας απόφασης και με βάση την κείμενη νομοθεσία για την απασχόληση εκπαιδευτικών, με αμοιβές που αντιστοιχούν σε εκείνες των / τριών μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών.

Οι ως άνω εκπαιδευτικοί, εφόσον το επιθυμούν, υποβάλλουν ηλεκτρονικά, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (), αίτηση συμμετοχής για πρόσληψη σε ΣΚΑΕ μίας (1) μόνο Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται κατόπιν σχετικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025