| Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία αναλύει τα των στις τόσο για τα Ημερήσια όσο και για τα Εσπερινά Λύκεια. Δυσκολότερα τα από τα περσινά. Πολλοί υποψήφιοι δεν πρόλαβαν να απαντήσουν σε όλα τα ερωτήματα.

Προβληματίζει η ανάλυση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας για τα θέματα των Μαθηματικών τόσο στα ημερήσια όσο και στα εσπερινά, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Στα γενικά σχόλια που συνοδεύουν τα θέματα των Μαθηματικών Προσανατολισμού της Γ τάξης των ΓΕΛ τονίζεται ότι:

– Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης.
– Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία από το πρώτο θέμα.
– Οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.
– Τα θέματα παρουσιάζουν μεγαλύτερη δυσκολία από τα αντίστοιχα περσινά.
– Εκτιμούμε ότι πολλοί υποψήφιοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το χρόνο.

Θέμα Α
Θεωρία από το σχολικό βιβλίο με αυξημένες απαιτήσεις.

Θέμα Β
Ελέγχονται βασικές γνώσεις Ανάλυσης.

Θέμα Γ
Με πολλά ερωτήματα εξετάζεται μεγάλο μέρος της ύλης.
Το ερώτημα Γ3 θα δυσκολέψει αρκετούς υποψηφίους.

Θέμα Δ
Το θέμα Δ παρουσιάζει αυξημένη δυσκολία.

Καταπέλτης ήταν η ανάλυση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και για τα θέματα των Μαθηματικών στα Γενικά Λύκεια. Όπως αναφέρουν, τα θέματα παρουσιάζουν αυξημένη δυσκολία σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά. Το ύφος και η δυσκολία των θεμάτων απέχει πάρα πολύ από τη σχολική πραγματικότητα των Εσπερινών Λυκείων.

Το ίδιο σκληρή ήταν και η ανάλυση για τα Μαθηματικά των ΕΠΑΛ του Σαββάτου 8 Ιουνίου. Όπως αναφέρουν, τα θέματα χαρακτηρίζονται δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά. Επισημαίνουμε ότι πέρυσι το ποσοστό των μαθητών που ήταν κάτω από τη βάση ήταν 84%! Το ύφος και η δυσκολία των απέχει πάρα πολύ από τη σχολική πραγματικότητα των .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025