: Με την εξέταση στα συνεχίστηκαν σήμερα οι των .


Δεν υπάρχουν ασάφειες ή σκοτεινά σημεία στα θέματα των Μαθηματικών αναφέρει σε σχόλιό της η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

Στο Α θέμα θεωρίας δεν υπήρχαν δυσκολίες στις ερωτήσεις και στη συμπλήρωση κενών

Στο Β Θέμα έχουμε μια κλασσική άσκηση στατιστικής με άγνωστο που χρησιμοποιεί και όριο με απροσδιοριστία χωρίς παγίδες

Στο Γ Θέμα έχουμε για πρώτη φορά θέμα που αφορά κανονική κατανομή στη στατιστική χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες

Στο Δ Θέμα έχουμε μια άσκηση παρόμοια με το αντίστοιχο Δ θέμα των εξετάσεων του 2016 με αναμενόμενα ερωτήματα μέχρι το Δ3. Το Δ4 χρειαζόταν λίγη παραπάνω ενασχόληση αλλά δεν προκαλούσε προβλήματα

Σε γενικές γραμμές έχουμε θέματα για διαβασμένους μαθητές των ΕΠΑΛ χωρίς εκπλήξεις.

Οι υποψήφιοι από τα ΕΠΑΛ υπολογίζονται σε περίπου 18.000 ενώ φέτος διεκδικούν για πρώτη φορά φέτος το 1% των θέσεων για τα Πανεπιστήμια.

Χθες οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων -που αποτελούν και τη μεγαλύτερη κατηγορία των περίπου 100.000 υποψηφίων- εξετάστηκαν στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Φροντιστών Ελλάδος οι ασκήσεις ήταν απλές και σε κλασική ύλη. Οι υποψήφιοι κλήθηκαν να αναπτύξουν τον ρόλο της επιστήμης στην αντιμετώπιση των σύγχρονων προβλημάτων και τα ηθικά εφόδια του επιστήμονα που θα τον βοηθήσουν να πετύχει αυτό το στόχο.

Τα θέματα προέρχονταν μέσα από το σχολικό εγχειρίδιο και από τους φιλολόγους θεωρούνται βατά. Σύμφωνα, μάλιστα, με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος, το συγκεκριμένο θέμα, είναι ένα από τα κλασικά θέματα που διδάσκονται και δεν προκάλεσε ιδιαίτερες δυσκολίες στους υποψήφιους.

Απλό σαφές και κατανοητό χαρακτήρισαν το κείμενο οι φιλόλογοι μέλη της Πανελλήνια Ένωσης Φιλολόγων.