Με το άνοιγμα των πινάκων αναπληρωτών , θα προσμετρούνταν η συνολική προϋπηρεσία και στον πίνακα της γενικής αγωγής από το 2010, τώρα όμως με τις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο η προϋπηρεσία μας πετιέται στον κάλαθο των αχρήστων και δεν αναγνωρίζεται, κάτι που σημαίνει πως οδηγούμαστε στην ανεργία και την απαξίωση των εργασιακών μας δικαιωμάτων…
Στην κατάργηση των χρόνων προϋπηρεσίας των δασκάλων – κατόχων μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου που στελεχώνουν τον πίνακα της ειδικής αγωγής προχωρά με το πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί εντός της επόμενης εβδομάδας το Υπουργείο Παιδείας. Με το άνοιγμα των πινάκων αναπληρωτών, θα προσμετρούνταν η συνολική προϋπηρεσία και στον πίνακα της γενικής αγωγής από το 2010, τώρα όμως με τις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο η προϋπηρεσία δεν αναγνωρίζεται, κάτι που όπως τονίζουν τους οδηγεί στην ανεργία και την απαξίωση των εργασιακών μας δικαιωμάτων.
“Οι ΠΕ70.50 και οι ΠΕ60.50 ανήκουν στον κλάδο ΠΕ70/ΠΕ60. Είμαστε δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με ένα επιπρόσθετο τυπικό προσόν (μεταπτυχιακός ή διδακτορικός τίτλος) και καλύπτουμε κοινωνικές ανάγκες. Αυτόνομοι κλάδοι 70.50 και 60.50 δεν υπάρχουν. Πρόκειται περί ονομασίας για να ξεχωρίζουν από τους ΠΕ71 και ΠΕ61 (απόφοιτοι από τα τμήματα ειδικής αγωγής). Οι ΠΕ 70.50 ΚΑΙ ΠΕ 60.50 καλύπτουν κενά στην ειδική αγωγή, τα οποία σε σύντομο διάστημα θα καλύπτονται από τους ΠΕ 61- ΠΕ 71. Τα μόρια στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν θα έχουν κανένα νόημα πλέον. Οι ΠΕ 70.50 ΚΑΙ ΠΕ 60.50 θα εξαφανιστούν από την ειδική αγωγή μαζί με την αποκτηθείσα προϋπηρεσία” σημειώνουν.
“Εύλογα επομένως γεννιέται το ερώτημα κατά πόσο είναι ηθικό και δίκαιο να υπάρξει διαχωρισμός στην αναγνώριση της προσφερθείσας προϋπηρεσίας στην ίδια δομή (π.χ. παράλληλη στήριξη) ανάλογα με τον πίνακα πρόσληψης. Πώς είναι δυνατόν να δημιουργηθούν δύο ταχύτητες εκπαιδευτικών, επειδή ακολούθησαν την ισχύουσα νομοθεσία; Υπάρχει κάποιου είδους τιμωρία και μάλιστα με αναδρομική ισχύ;” διερωτώνται.
Από τη στιγμή που η προϋπηρεσία λειτουργεί ως μέσω διορισμού, οι δάσκαλοι απαιτούν από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να την αποδεχθούν και για την πρόσληψη των αναπληρωτών, προσμετρώντας την και στον πίνακα της γενικής αγωγής.