Του Πάνου Ντούλα,

Καθηγητή Αγγλικής στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Κορίνθου,

Έχει πολλά-πολλά πράγματα για τα πάντα (ιδιωτικοποιήσεις, περικοπή επιδομάτων, κτλ). Με μία πρώτη ματιά κι εντελώς ενδεικτικά:

  • σελ 25: ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ: Αύξηση απαρτίας για απεργία στα πρωτοβάθμια σωματεία στο 50%+1.

  • σελ 26: Μαθητεία – αναλυτικά, τι έχει γίνει και μελλοντικοί στόχοι για γενίκευςη.

– α) Νόμος και εισαγωγή ΑΣΕΠ στην επιλογή στελεχών.

– β) Νομοθεσία για αναβάθμιση αρχών υπεύθυνων για Αξιολόγηση.

– γ) Νόμος για Αξιολόγηση Στελεχών, Αυτοαξιολόγηση.

  • σελ 27: Τελική Έκθεση ΟΟΣΑ τον Απρίλη 2018 (πρόχειρη τον Γενάρη 2018).

  • Σελ 27: Μάης 2018: Στρατηγική για επιμόρφωση εκπαιδευτικών.

  • Σελ 27: Ωράριο: “έχουν γίνει βήματα για προσέγγιση με τις βέλτιστες πρακτικές του ΟΟΣΑ όσον αφορά τις διδακτικές ώρες ανά εκπαιδευτικό και την αναλογία εκπ/μαθητών και όρια μαθητών ανά τάξη“.

  • Σελ 27: ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ: “Νομοθεσία για την υποχρεωτική παρουσία εκπαιδευτικών 30 ώρες στο σχολείο την εβδομάδα“.

  • Σελ 27: ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ: “Νομοθεσία για κριτήρια και χρονικό ορίζοντα για συγχωνεύσεις σχολείων από 2018-19“.

  • Σελ 27: ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ: “Νομοθεσία για μη υπολογισμό της ώρας σίτισης ως διδακτικής για δασκάλους“.

  • Σελ 27: Αξιολόγηση όλων των προηγούμενων μέχρι Απρίλη 2018.

  • Σελ 45: Μισθολογικά – μισθολογικό ταβάνι με φθίνουσα πορεία σε σχέση με ΑΕΠ.

  • Σελ 45: Μονιμοποιήσεις μόνο εντός δημοσιονομικών πλαισίων Μεσοπρόθεσμου.

  • Σελ 45: Τροποποίηση νομοθεσίας για παροχή σίτισης-στέγασης σε εκπαιδευτικούς απομακρυσμένων περιοχών.

Παραθέτω εδώ το χαρακτηριστικό απόσπασμα για την Εκπαίδευση από τη σελ 27 που πλέον επιβεβαιώνει ό,τι λέγεται κι ανακοινώνεται το προηγούμενο διάστημα:

[embeddoc url=”https://www.ipaidia.gr/wp-content/uploads/2017/12/orario-aksiologisi-kai-alla-oraia-sta-proapaitoumena-tis-3is-aksiologisis-memorandumofunderstanding.pdf” download=”all”]

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025