Η Καθημερινή έβγαλε το κείμενο στα Αγγλικά με τα προαπαιτούμενα της 3ης Αξιολόγησης του Μνημονίου 3 και τις άμεσες επόμενες ενέργειες .
Του Πάνου Ντούλα,
Καθηγητή Αγγλικής στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Κορίνθου,
Έχει πολλά-πολλά πράγματα για τα πάντα (ιδιωτικοποιήσεις, περικοπή επιδομάτων, κτλ). Με μία πρώτη ματιά κι εντελώς ενδεικτικά:
-
σελ 25: ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ: Αύξηση απαρτίας για απεργία στα πρωτοβάθμια σωματεία στο 50%+1.
-
σελ 26: Μαθητεία – αναλυτικά, τι έχει γίνει και μελλοντικοί στόχοι για γενίκευςη.
-
σελ 27: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΜΑΡΤΗΣ 2018, δηλ—>
– α) Νόμος και εισαγωγή ΑΣΕΠ στην επιλογή στελεχών.
– β) Νομοθεσία για αναβάθμιση αρχών υπεύθυνων για Αξιολόγηση.
– γ) Νόμος για Αξιολόγηση Στελεχών, Αυτοαξιολόγηση.
-
σελ 27: Τελική Έκθεση ΟΟΣΑ τον Απρίλη 2018 (πρόχειρη τον Γενάρη 2018).
-
Σελ 27: Μάης 2018: Στρατηγική για επιμόρφωση εκπαιδευτικών.
-
Σελ 27: Ωράριο: “έχουν γίνει βήματα για προσέγγιση με τις βέλτιστες πρακτικές του ΟΟΣΑ όσον αφορά τις διδακτικές ώρες ανά εκπαιδευτικό και την αναλογία εκπ/μαθητών και όρια μαθητών ανά τάξη“.
-
Σελ 27: ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ: “Νομοθεσία για την υποχρεωτική παρουσία εκπαιδευτικών 30 ώρες στο σχολείο την εβδομάδα“.
-
Σελ 27: ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ: “Νομοθεσία για κριτήρια και χρονικό ορίζοντα για συγχωνεύσεις σχολείων από 2018-19“.
-
Σελ 27: ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ: “Νομοθεσία για μη υπολογισμό της ώρας σίτισης ως διδακτικής για δασκάλους“.
-
Σελ 27: Αξιολόγηση όλων των προηγούμενων μέχρι Απρίλη 2018.
-
Σελ 45: Μισθολογικά – μισθολογικό ταβάνι με φθίνουσα πορεία σε σχέση με ΑΕΠ.
-
Σελ 45: Μονιμοποιήσεις μόνο εντός δημοσιονομικών πλαισίων Μεσοπρόθεσμου.
-
Σελ 45: Τροποποίηση νομοθεσίας για παροχή σίτισης-στέγασης σε εκπαιδευτικούς απομακρυσμένων περιοχών.
Παραθέτω εδώ το χαρακτηριστικό απόσπασμα για την Εκπαίδευση από τη σελ 27 που πλέον επιβεβαιώνει ό,τι λέγεται κι ανακοινώνεται το προηγούμενο διάστημα:
[embeddoc url=”https://www.ipaidia.gr/wp-content/uploads/2017/12/orario-aksiologisi-kai-alla-oraia-sta-proapaitoumena-tis-3is-aksiologisis-memorandumofunderstanding.pdf” download=”all”]