ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ (ΔΥΟ 3ΩΡΕΣ) ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 16 ΜΑΡΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ (11.π.μ) ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.
ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ
ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ τους ΜΑΘΗΤΕΣ.
Κάτω η αντιλαϊκή πολιτική της αδιοριστίας και περικοπών που εφαρμόζει η Κυβέρνηση-ΕΕ-ΔΝΤ-Ολιγαρχία.
H εργοδοτική πλειοψηφία της ΟΛΜΕ προσήλθε στον διάλογο της απάτης, ενώ κλιμακώνονται οι κινητοποιήσεις του πιο χτυπημένου τμήματος τους κλάδου μας που είναι οι αναπληρωτές.
Καταγγέλλουμε τον διάλογο της υποταγής και την υπονόμευση του αγώνα των αναπληρωτών από τον πρόεδρο της ΟΛΜΕ.
ü ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ-ΕΝΙΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ (Ν.Δ-ΔΗΣΥ-ΚΕΝΤΡΩΟΙ κλπ) ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥΣ (Ε.Ε-Δ.Ν.Τ)
Συνάδελφοι, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που υποσχέθηκε προεκλογικά διορισμούς 20.000 μονίμων εκπαιδευτικών, τίμησε (!) την υπόσχεσή της με ένα νέο ΜΝΗΜΟΝΙΟ για την ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, που αποτέλεσε ένα από τα προαπαιτούμενα για το κλείσιμο της Γ’ Αξιολόγησης, επιτείνοντας την αντιλαϊκή επίθεση στην εκπαίδευση και στοχεύοντας στην ισοπέδωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών συναδέλφων, που για 10-15 χρόνια προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στη δημόσια εκπαίδευση, εργαζόμενοι με ελαστικές μορφές απασχολισιμότητας στις εσχατιές.
Συγκεκριμένα, η συγκυβέρνηση της «αριστεράς» έχει ήδη ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ τους ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ, με μνημονιακούς νόμους, ενώ προσλαμβάνει με το σταγονόμετρο και…σε όλη τη διάρκεια του χρόνου (!) αναπληρωτές διαβαθμισμένης ελαστικής απασχόλησης (πλήρους και μειωμένου ωραρίου), ελάχιστους από τον κρατικό προϋπολογισμό και τους περισσότερους με συμβάσεις του Ε.Σ.Π.Α, περικόπτοντας δραματικά τις δαπάνες για την παιδεία, την ίδια στιγμή που χαρίζει 2,5 δις για τα εξοπλιστικά προγράμματα του Ν.Α.Τ.Ο, ξεπουλά τη δημόσια περιουσία στα κοράκια του ξένου και ντόπιου μονοπωλιακού κεφαλαίου και θεσπίζει τον αυτόματο δημοσιονομικό «κόφτη» για τις δαπάνες του δημοσίου, προκειμένου να διασφαλιστούν τα ματωμένα δημοσιονομικά πλεονάσματα (3,5%).
Στη βάση αυτή, η μνημονική καταιγίδα έρχεται να σαρώσει και τα υπολείμματα των μορφωτικών και εργασιακών κατακτήσεών μας, όπως δείχνει η επικείμενη ΑΥΞΗΣΗ του ΩΡΑΡΙΟΥ των μονίμων (30ωρο εβδομαδιαία) και συνολικά το πρόσφατο ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ που κατέθεσε η συγκυβέρνηση της δήθεν «αριστεράς» στη βουλή και ψηφίστηκε, εναρμονιζόμενη πλήρως με τις υποδείξεις του Ο.Ο.Σ.Α και των αντιλαϊκών συνθηκών της ΕΕ(Μπολόνια, Λισσαβόνα κλπ), βάσει των οποίων αποδομούνται και οι θεμελιώδεις λαϊκές κατακτήσεις στην εκπαίδευση. Γιατί, τη θέση του σχολείου παίρνει πλέον η σχολική μονάδα της ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ, δηλ της ιδιωτικό-οικονομικής λειτουργίας, που θα διοικείται από ένα Σχολικό Συμβούλιο, απαρτιζόμενο το διευθυντή, τους εκπροσώπους των συλλόγων των εκπαιδευτικών, των γονέων και της Τ. Αυτοδιοίκησης και θα διασφαλίζει τους πόρους της λειτουργίας του. Η ανταγωνιστική σχολική μονάδα θα… ΑΠΟΤΙΜΑΤΑΙ, δηλ θα ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ και θα διαβαθμίζεται, ανάλογα με την επίδοση των μαθητών, δηλ την ταξική ζώνη λειτουργίας της. Συνεπώς, ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ και επιβάλλονται ελαστικές μορφές απασχόλησης, ο μόνιμος μετατρέπεται σε…αναπληρωτή και οι…αναπληρωτές ωθούνται στο περιθώριο. Γιατί ταυτόχρονα επιβάλλεται το ΠΛΑΦΟΝ (240 μαθητές για το Λύκειο και 150 για το Γυμνάσιο), μέτρο που οδηγεί στις ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ σχολείων, ειδικοτήτων και τομέων, ενώ παράλληλα ο νέος εξεταστικός μαραθώνιος για το Εθνικό Απολυτήριο αποδεκατίζει τα σχολεία, αφού ελάχιστοι θα φοιτούν στο περίφημο …Νέο Λύκειο, οι οποίοι θα έχουν και τη δυνατότητα της… επιλογής (!) των δύσκολων μαθημάτων για τη κατοχύρωση του απολυτηρίου. Συγχρόνως η Τ.Ε.Ε δ ιδιωτικοποιείται, αφού εκχωρούνται τομείς και ειδικότητες στο ιδιωτικό κεφάλαιο, ενώ επιτείνεται η εκμετάλλευση των λαϊκών στρωμάτων με το αντιλαϊκο μέτρο της μαθητείας.
Συνάδελφοι, στις συνθήκες αυτές, είναι προφανές ότι το «νέο σχολείο» της αγοράς εξωθεί στο περιθώριο τους αναπληρωτές, ελαστικοποιεί τους μόνιμους, καταργεί στοιχειώδεις μορφωτικές κατακτήσεις, εστιάζοντας στην κατακερματισμένη πληροφορία και στις…δραστηριότητες, καταδικάζοντας τα λαϊκά στρώματα στην αμορφωσιά. Για το λόγο, η ΑΠΟΚΡΟΥΣΗ των ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΜΕΤΡΩΝ απαιτεί ένα ΕΝΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ αναπληρωτών, μονίμων, γονέων, μαθητών και όλων του λαού ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική της ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-Δ.Ν.Τ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.
ü ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Γ.Σ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
ü ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ.
ü ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ-ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-Δ.Ν.Τ-ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
ü ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ Η ΟΛΜΕ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ – ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ – ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ – ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΣΕΠ-ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ü ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ü ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ü ΝΑ ΕΞΙΣΩΘΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ
ü ΚΑΤΩ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ
ü ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΒΑΡΒΑΡΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΤΩΝ ΕΠΙΤΑΓΩΝ ΤΟΥ Ο.Ο.Σ.Α ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΤΗΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ Ε.Ε
ü ΚΑΜΙΑ «ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΕΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ – ΚΑΤΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ-ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ -ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΑΡΩΣΕ Η ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ -ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ-ΚΑΤΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΡΩΣΕ Η ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΥΡΥΝΟΥΜΕ
ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ
ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ