: Με τον Γραμματέα Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας Γιώργο Στεργίου και τον Γραμματέα Συνδικαλισμού Θεόδωρο Κόλλια συναντήθηκε αντιπροσωπεία της ΟΛΜΕ την Τρίτη 20 Απριλίου  στα κεντρικά γραφεία του κόμματος.

Στην τοποθέτηση από τα μέλη της αντιπροσωπείας της ΟΛΜΕ επισημάνθηκε ότι δεν υπήρξαν οι όροι και οι προϋποθέσεις για το ασφαλές καθώς δεν:

– μειώθηκαν οι μαθητές στις τάξεις για την τήρηση αποστάσεων,

– έγινε η χρήση κενών αιθουσών στα σχολεία που υπήρχαν,

– έγιναν επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές από τον ΕΟΔΥ,

– προτεραιοποιήθηκαν οι εκπαιδευτικοί ώστε να έχουν εμβολιαστεί πριν το άνοιγμα,

– ενισχύθηκαν οι σχολικές επιτροπές με έξτρα κονδύλια λόγω των ιδιαιτερότητας από την πανδημία.

Η ΟΛΜΕ πρότεινε τη (όπως είχε γίνει και την περσινή χρονιά που τα σχολεία είχαν κλείσει για 2,5 μήνες ενώ φέτος έχουν παραμείνει κλειστά για πάνω από 6 μήνες), τη μη εφαρμογή για εφέτος της τράπεζας θεμάτων και της στα , (μέτρο που θα αποκλείσει χιλιάδες μαθητές από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση), όπως επίσης και τον σε μία φάση γιατί τα κενά, που έχουν δημιουργηθεί από την αδιοριστία τόσων χρόνων και τις συνεχείς συνταξιοδοτήσεις, έχουν πολλαπλασιαστεί και χρειάζονται και άλλοι διορισμοί άμεσα.
Ο Γραμματέας της Πολιτικής επιτροπής του Κόμματος τόνισε ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οι πρώτοι (μετά τα σώματα ασφαλείας – στρατός) που εμβολιάζονται κατά προτεραιότητα και ότι θα μεταφέρει τις προτάσεις της ΟΛΜΕ όσον αφορά τα τεστ (μέσω του ΕΟΔΥ) και στο Υπουργείο Υγείας.
Όσον αφορά τις νομοθετικές παρεμβάσεις του σημείωσε ότι όλες αυτές ήταν στο πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας το οποίο είχε παρουσιαστεί προεκλογικά.
Ανέφερε ότι στόχος παραμένει η αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και η προσέλκυση περισσότερων μαθητών σε αυτή.
Σχετικά με τους διορισμούς τόνισε ότι η τωρινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας «πάτησε» πάνω στις πρωτοβουλίες της προηγούμενης κυβέρνησης.
Δεσμεύτηκε τέλος να μεταφέρει όλες τις παρατηρήσεις της Ομοσπονδίας στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025