Την αντίθεση της με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων εκφράζει η ΟΛΜΕ, ύστερα από συνάντηση με την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως. Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, ζητεί «να γίνεται διάλογος εγκαίρως ώστε να κατατίθενται προτάσεις και να γίνεται ουσιαστική συζήτηση και όχι μετά την ψήφιση και εφαρμογή των νόμων», όπως επισημαίνεται.
Η ανακοίνωση:
Σχετικά με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων η ΟΛΜΕ δήλωσε στην πολιτική ηγεσία ότι τόσο ο νόμος που προβλέπει την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, όσο και η σχετική εφαρμοστική ΥΑ είναι σε πλήρη αντίθεση με τις αποφάσεις της Ομοσπονδίας, γεγονός που αποδεικνύεται και από τα συντριπτικά ποσοστά συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία αποχή που προκηρύχθηκε από την ΟΛΜΕ, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες εκφοβισμού τους.
Και επισημαίνουν ότι «τα νομοθετήματα αυτά αποσκοπούν στη μεταβίβαση της ευθύνης για όλα τα προβλήματα στους ίδιους τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, στην κατηγοριοποίηση και τον ταξικό διαχωρισμό της εκπαίδευσης, στην περαιτέρω υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Η εφαρμογή μιας τέτοιας διαδικασίας εν μέσω πανδημίας με τα σχολεία κλειστά και τα προβλήματα της εκπαίδευσης να είναι τεράστια, είναι όχι μόνο άκαιρη αλλά και ανεφάρμοστη».
Σχετικά με την εγκύκλιο Μακρή
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζήτησε την άμεση ανάκληση της εγκυκλίου Μακρή, που ζητά ονόματα εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν βαθμολογία και ονόματα μαθητών που δεν βαθμολογήθηκαν, επισημαίνοντας για μία ακόμα φορά την κείμενη νομοθεσία, που προβλέπει τη δυνατότητα αυτή των εκπαιδευτικών, αλλά και το γεγονός ότι όλα αυτά υπάρχουν στην πλατφόρμα του myschool. Επιπλέον, ανέφερε ότι τα αιτιολογικά σημειώματα περιέχουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των μαθητών και των οικογενειών τους, τα οποία δεν μπορούν να κοινοποιούνται.
Για την επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ δήλωσε ότι επιθυμεί να ανοίξουν τα σχολεία, εφόσον ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα και με τη σύμφωνη γνώμη των ειδικών. Επανέφερε όλες τις προτάσεις για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν (15 μαθητές ανά τμήμα, πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας, ιχνηλάτηση κρουσμάτων στα σχολεία, μαζικά τεστ, προτεραιότητα εκπαιδευτικών στους εμβολιασμούς κλπ), προκειμένου να υπάρχει απόλυτη ασφάλεια για εκπαιδευτικούς και μαθητές.