Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε σήμερα την παρακάτω επιστολή προς την με την οποία ζητά οι εκπαιδευτικοί να αναγνωριστούν ως ομάδα προτεραιότητας και να άμεσα (κι όχι να αναμένουν τις «αδιάθετες δόσεις») και να συμπεριληφθούν στη δυνατότητα εμβολιασμού οι συνάδελφοι που εργάζονται σε Φροντιστήρια και σε αλλά και οι διδάσκοντες σε Κέντρα Μελέτης.

Η επιστολή:

Κυρία Υπουργέ,

Προ ημερών ανακοινώθηκε η δυνατότητα δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών από το απόθεμα δόσεων και εκδόθηκαν σχετικές εγκύκλιοι του που περιέγραφαν τη διαδικασία.

Οι εκπαιδευτικοί, στην περίπτωση που ανοίξουν οι σχολικές μονάδες, λειτουργούν σε μαζικούς χώρους συνάθροισης. Σύμφωνα με διεθνείς μελέτες, καταρρίπτεται η παλιά θεωρία περί ασθενούς μετάδοσης του ιού σε νεότερες ηλικίες και τα σχολεία κατατάσσονται πλέον στις κύριες εστίες μεταφοράς του COVID-19 στην κοινότητα. Άρα, θα έπρεπε κάθε συνάδελφος που θα μπει σε τάξη να εμβολιαστεί κατά προτεραιότητα (όπως συνέβη και με τους υγειονομικούς) κι όχι να αναμένει σε λίστες αναμονής, όταν ενδεχομένως θα είναι πολύ αργά.

Θα πρέπει, επίσης, να υπενθυμίσουμε ότι η εκπαιδευτική διαδικασία δεν περιορίζεται στην τυπική εκπαίδευση. Σε περίπτωση που, όπως συνέβη και στο παρελθόν, ανοίξουν μαζί με τις σχολικές μονάδες Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών με μαθητές της ίδιας βαθμίδας, αποτελεί αυτονόητη υποχρέωση της πολιτείας η ισότιμη αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών τους για την προστασία των ίδιων, των δεκάδων χιλιάδων μαθητών, των οικογενειών τους και της κοινωνίας. Το ίδιο ισχύει και για τα (σε παράνομο καθεστώς λειτουργούντα) όπου καθημερινά συνωστίζεται πολύ μεγάλος αριθμός διδασκόντων και παιδιών.

Ζητούμε, επομένως:

  • Οι εκπαιδευτικοί να χαρακτηριστούν ως ομάδα προτεραιότητας και να εμβολιαστούν άμεσα (κι όχι αν και όποτε περισσέψουν δόσεις)
  • Να συμπεριληφθούν στη δυνατότητα εμβολιασμού οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί σε Φροντιστήρια, σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών και οι διδάσκοντες στα Κέντρα Μελέτης

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025