Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης – Αισθήματα αγανάκτησης και θυμού προκάλεσε η γνωστοποίηση των πιέσεων που ασκούν οι λεγόμενοι  ΕΕ. ΔΝΤ, ΕΚΤ. ΕΜΣ στα πλαίσια της 3ης αξιολόγησης για περαιτέρω αύξηση του ήδη αυξημένου ωραρίου των διεύρυνση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα και επιτάχυνση των διαδικασιών αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών. Ζητούν δηλαδή να εφαρμοστούν άμεσα  οι οδηγίες και κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ  , του ΣΕΒ  και σχολαρχών !

Τυχόν εφαρμογή τέτοιων μέτρων θα έχει τραγικές συνέπειες τόσο στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών  όσο και στις συνθήκες μάθησης των μαθητών. Η αύξηση του ωραρίου, εκτός των άλλων θα οδηγήσει σε νέες απολύσεις συμβασιούχων εκπαιδευτικών και θα κλείσει ακόμα περισσότερο το δρόμο στους μόνιμους διορισμούς.

Από την μεριά του υπουργείου δεν αμφισβητήθηκαν οι απαιτήσεις των δανειστών, με το σχόλιο ότι κάτι τέτοιο δεν είναι στις προθέσεις του.

Εννοείται πως αυτές οι βάρβαρες αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις αποτελούν αιτία πόλεμου για το εκπαιδευτικό κίνημα. Πολύ περισσότερο αφού διεκδικούμε μέτρα προς την αντίθετη κατεύθυνση: 

  • Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα.
  • Μείωση του αριθμού των μαθητών στο τμήμα.
  • Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών
  • Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και δημοκρατία στο σχολείο αντί της αξιολόγησης –χειραγώγησης,  της κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών.

Είναι προφανές πλέον, ότι οποιαδήποτε προσπάθεια διεξόδου από την κοινωνική και εκπαιδευτική κρίση που βιώνουμε, πρέπει να έρθει σε  ευθεία σύγκρουση με τις ασφυκτικές μνημονιακές δεσμεύσεις και το καθεστώς επιτροπείας.

Κάτι τέτοιο μόνο ο οργανωμένος λαός με τους αγώνες του μπορεί να επιβάλλει, καθώς η κυβέρνηση κινείται  σταθερά στα πλαίσια της εφαρμογής των μνημονίων και των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων .

Η συμμετοχή μας στην Γενική Απεργία στις 14 Δεκέμβρη πρέπει να είναι η πρώτη ηχηρή απάντηση στα εφιαλτικά σχέδια, που εξυφαίνονται σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                            Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΘΗΡΑΣ                  ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025