Η άποψη ότι οι Έλληνες μαθητές και εκπαιδευτικοί είναι προνομιούχοι μάλλον αποτελεί μια ακόμα μυθολογία που βρήκε φρέσκο χώμα να φυτρώσει στη χώρα μας. Η εργασία των μαθητών και των εκπαιδευτικών πρέπει να κρίνεται με βάση όσα δημιουργούν μέσα και γύρω από το χώρο του σχολείου και όχι με δείκτες τύπου “δουλεύουμε μία ώρα λιγότερο από τη Σουαζιλάνδη άρα πρέπει να αυξήσουμε το ωράριο για να πιάσουμε τους ρυθμούς ανάπτυξης της συμπαθούς Σουαζιλάνδης”. Τι θα επιτευχθεί αν αυξηθεί απλώς το ωράριο ενός εργαζομένου ενώ η επίλυση των ουσιαστικών προβλημάτων παραμείνει μηδενική;…
…Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ