Άνοιγμα σχολείων – Φίλης: «Τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν οπωσδήποτε, σύμφωνα με τον τρόπο που έχουν υποδείξει οι ειδικοί, οι φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας και ο ΣΥΡΙΖΑ», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης και επιρρίπτει ευθύνες στην κυβέρνηση για τις παραλείψεις που συνόδευσαν τον άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβριο. Δείτε στο ipaidia.gr τι ανέφερε για τις πανελλήνιες 2021 και τον εμβολιασμό εκπαιδευτικών.
Οι προϋποθέσεις που θα πρέπει να συνοδεύσουν το άνοιγμα σχολείων
– Με αποστάσεις στις τάξεις προϋποθέσεις που θα πρέπει να συνοδεύσουν το άνοιγμα των σχολείων
– Με συνεχή δωρεάν τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς
– Με κατά προτεραιότητα εμβολιασμό των εκπαιδευτικών άνω των 50 ετών καθώς και αυτών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες
-Με κατά προτεραιότητα εμβολιασμό γονέων, καθώς και παππούδων που διαμένουν στην ίδια στέγη με τους μαθητές.
«Η κυβέρνηση οφείλει να εξασφαλίσει αυτές τις προϋποθέσεις το ταχύτερο. Δεν το έπραξε επί 8 ολόκληρους μήνες. Ας το πράξει τώρα!» προσθέτει ο κ. Φίλης.
Πανελλήνιες 2021: Tι πρέπει να ξέρουν οι υποψήφιοι για τις αλλαγές
Ο ΟΑΕΔ σε τροχιά ανάπτυξης του κοινωνικού κράτους
ΑΣΕΠ: Προσλήψεις για μόνιμες θέσεις στο Δημόσιο – Δείτε που
Τα νέα αυστηρά μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11 Ιανουαρίου
Ο Ν. Φίλης για τις πανελλήνιες 2021
Αναφέρεται, τέλος, στον σχεδιασμό για τις εισαγωγικές εξετάσεις σημειώνοντας: «Η κυβέρνηση να εγκαταλείψει ταυτόχρονα τα σχέδιά της που έχουν αναστατώσει τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, για αποκλεισμό χιλιάδων φετινών υποψηφίων από τα Πανεπιστήμια, με την Τράπεζα Θεμάτων και τους “κόφτες” στη βάση εισαγωγής.
Απαιτείται, επίσης, αναδιάρθρωση – μείωση της ύλης, προτεραιότητα στο μάθημα και η αποκατάσταση της σχέσης του παιδιού και του εφήβου με το σχολείο κι όχι η αντιπαιδαγωγική και εξοντωτική πίεση για εξετάσεις. Τα παιδιά είναι ιδιαίτερα πιεσμένα από τον εγκλεισμό και τη διατάραξη της σχέσης τους με το σχολείο. Ας μην τα επιβαρύνουμε κι άλλο.
Μόνο υπό αυτούς τους όρους είναι δυνατή η ασφαλής επανέναρξη των σχολείων και η επαναφορά της στοιχειώδους ηρεμίας στην εκπαίδευση».