Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: Ο υπουργός  Παιδείας κ. Γαβρόγλου υπερασπιζόμενος το θεσμό της σε συνέντευξη του 24/4/2017 στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ προχώρησε σε δηλώσεις που αξίζουν της προσοχής και της κριτικής μας.

“Πραγματικά, είναι άξιοι συγχαρητηρίων οι άνθρωποι που η Πολιτεία τόσο καιρό τους έχει απαξιώσει, που κάθε φορά που τους λες κάτι, σου λέει “ωχ, κάτι ακόμη πρέπει να κάνω” και μετά ξεχνάν αυτό οι άνθρωποι και υπερβαίνουν τον εαυτό τους. Αυτό ας το αναγνωρίσουμε γενναιόδωρα.”
Φάτε “αναγνώριση” φουκαράδες καθηγητές για μια ακόμη φορά.

Πανηγύρι δημοκρατίας η ” ! Μια διαδικασία που επιβλήθηκε μόνο κάτω από τη δαμόκλεια σπάθη της υποχρεωτικότητας και αφόρητες πιέσεις;  Ας θυμηθούμε λίγο το ιστορικό

Με τη δημοσιοποίηση και αποστολή της σχετικής εγκυκλίου στα σχολεία,  ΕΛΜΕ σε όλη τη χώρα, με πρωτοπόρα τη Γ΄ΕΛΜΕ-Θ,  προσπαθούν, μέσα από αποφάσεις των Γ.Σ. και των Δ.Σ., να οργανώσουν τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών και να καλύψουν συνδικαλιστικά τους συλλόγους διδασκόντων για να μην εφαρμόσουν την εγκύκλιο. Οι αποφάσεις τους «ακουμπούν» και εκφράζουν τη γενικευμένη δυσαρέσκεια και αντίδραση που εκδηλώνεται στη συντριπτική πλειοψηφία των συλλόγων.

Πολλοί σύλλογοι προχωρούν σε συλλογική άρνηση, βγάζουν ψηφίσματα, παίρνουν αποφάσεις μη υλοποίησης της εγκυκλίου. Επιστρατεύονται  διευθυντές και σχολικοί Σύμβουλοι, για να τους πείσουν να υλοποιήσουν τις κυβερνητικές εγκυκλίους σαν δημόσιοι υπάλληλοι, παρόλο που επιστημονικά και παιδαγωγικά τις βρίσκουν «προβληματικές» (!).

Ο φόβος και η υποχρεωτικότητα ήρθαν και πάλι στο προσκήνιο… Έγινε  επίσης προσπάθεια  να ταυτισθούν οι αντιδράσεις των ΕΛΜΕ  και των Συλλόγων με συντηρητικούς και εκκλησιαστικούς κύκλους!

Αν  παρ όλα αυτά η ΟΛΜΕ κρατούσε πιο σθεναρή στάση οι εξελίξεις θα ήταν διαφορετικές
“Τα μαθήματα είναι βαρετά”! διατυμπανίζει ο αρμόδιος υπουργός άρα τα περικόπτουμε, τα ανακατεύουμε, τα κάνει “όποιος λάχει” και τα κρίσιμα ; θέματα θα τα συζητάμε εκτός τους,  βάζοντας τις κασέτες του ΙΕΠ και καλώντας τους “ειδικούς” που μας στέλνει το υπουργείο;
Το να γίνει το ίδιο το  μάθημα ζωντανή ελκυστική διαδικασία, σε συνεργατική βάση, με μικρότερα τμήματα, με νέα Α.Π. σύνδεσης θεωρίας και πράξης, σύγχρονα βιβλία, υποδομές , υποστηρικτικές δομές, βιβλιοθήκες, εργαστήρια, επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς με αξιοπρεπείς αμοιβές και εργασιακές συνθήκες δεν «παίζει» καθόλου;
“Αγωνιστικές βδομάδες” χρειάζονται υπουργέ για να αντισταθούμε στην διάλυση της δημόσιας παιδείας και τον ευτελισμό των λειτουργών της.

Υ.Γ Ξεχάσατε να μας πείτε, πως εντελώς δημοκρατικά συναποφασίσατε με τον …ΟΟΣΑ ! το κεντρικό θέμα της Θ.Ε. της επόμενης χρονιάς,  να είναι  « η καταπολέμηση της διαφθοράς»!

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Γιάννης Λαθήρας                    Νίκος Παλάντζας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025