Η τακτική που εφάρμοσαν οι προηγούμενες ηγεσίες και εφαρμόζει και η σημερινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας, να αναθέτει στις διοικητικές υπηρεσίες του υπουργείου να απαντούν σε ερωτήσεις βουλευτών περισσότερη σύγχυση δημιουργεί ,παρά βοηθά στο να γίνει ξεκάθαρη η πολιτική βούληση για τα θέματα που τίθενται.
Αφορμή πήρα από πρόσφατη απάντηση, που δόθηκε στη βουλή σχετικά με την αναγνώριση της προυπηρεσίας των αναπληρωτών και τη μοριοδότησή της,όπου αναφέρεται τι ισχύει στην κείμενη νομοθεσία (Ν3848/10) και τι ψηφίστηκε στο Ν4186/14.
Προφανώς οι βουλευτές δεν ρωτούν αυτό.Ρωτούν τι σκέπτεται να κάνει το υπουργείο γι αυτό το θέμα.Αν δεν είναι έτοιμοι να απαντήσουν καλύτερα είναι να πουν ότι το μελετούν και όταν είναι έτοιμοι θα το ανακοινώσουν,παρά να δημιουργούν σύγχυση επαναλαμβάνοντας το τι ισχύει και να νομίζουν οι συνάδελφοι πως καμία αλλαγή δεν θα γίνει.
Όπως έχω γράψει για το θέμα αυτό θα κατατεθεί τροπολογία στο πολυνομοσχέδιο που θα αναγνωρίζει ολόκληρη την προυπηρεσία από 1-9-10 και μετά.