Μήνυμα στήριξης στον Έβρο, αποδέκτη μίας «ασύμμετρης απειλής», έστειλε σήμερα το πρωί η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, από το Ειδικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης, πρώτο σταθμό της περιοδείας της στον ακριτικό νομό. «Βρισκόμαστε σήμερα στον Έβρο, στην ακριτική Ελλάδα, η οποία υφίσταται μία ασύμμετρη επίθεση, μία ασύμμετρη απειλή, το τελευταίο διάστημα. Είμαστε εδώ για να περάσουμε ένα ξεκάθαρο μήνυμα στήριξης. Στήριξης της ακριτικής Ελλάδας, του ακριτικού Έβρου», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η υπουργός Παιδείας, η οποία παρακολούθησε την πρωινή γυμναστική, υπό τη συνοδεία πιάνου, των μαθητών του Ειδικού Σχολείου, στην Παλαγία του δήμου Αλεξανδρούπολης, υπογράμμισε «την ιδιαίτερη ευαισθησία» τόσο του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη όσο και ολόκληρης της κυβέρνησης, στο θέμα της στήριξης της Ειδικής Αγωγής. «Η κυβέρνηση ολόκληρη, με επικεφαλής τον πρωθυπουργό, έχουμε μια ιδιαίτερη ευαισθησία και γι’ αυτό -όπως ξέρετε- για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας, πραγματοποιούνται μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή μέσω ΑΣΕΠ», σημείωσε η κ. Κεραμέως. Συμπληρώνοντας δε ότι έχει ήδη υπογράψει τους πρώτους 1041 μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή «μία διαδικασία που ξεκίνησε από την προηγούμενη κυβέρνηση, την οποία την ενισχύσαμε, την επιταχύναμε, προκειμένου προφανώς ν’ ανταποκριθούμε σε μια πολύ μεγάλη ανάγκη του συγκεκριμένου χώρου… Προκειμένου ν’ ανταποκριθούμε με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο στις συγκεκριμένες ανάγκες που έχει εδώ η εκπαιδευτική κοινότητα, τα Ειδικά Σχολεία, που έχουν τα παιδιά μας».
Η υπουργός εξέφρασε τις ευχαριστίες και την ευγνωμοσύνη της στους εκπαιδευτικούς «για το πραγματικό λειτούργημα που επιτελείτε». Είμαι δίπλα σας -τόνισε- «για ν’ αφουγκραστώ ανησυχίες, προβληματισμούς, σκέψεις, προτάσεις, να τις καταγράψω, να τις επεξεργαστώ, προκειμένου ακριβώς, να διευκολύνουμε, να βελτιώσουμε την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και να διευκολύνουμε και το δικό σας έργο».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ σχετικά με τον σχεδιασμό του υπουργείου για την ένταξη των παιδιών με νοητική στέρηση και αναπηρία μετά την αποφοίτησή τους από τα Ειδικό Σχολείο, η υπουργός διευκρίνισε: «Είναι ένα μείζον ζήτημα το οποίο αφορά και συναρμόδια υπουργεία. Προτεραιότητά μας είναι η δημιουργία Ειδικών Εκπαιδευτικών Εργαστηρίων προσαρμοσμένα στην ειδικές ανάγκες των παιδιών, προκειμένου ακριβώς να βοηθήσουμε την ένταξή τους στην κοινωνία μετά την ολοκλήρωση του Ειδικού Σχολείου. ‘Αρα είναι μία προτεραιότητα στην οποία έχουμε εστιάσει κι εστιάζουμε μαζί και με άλλους φορείς της κυβέρνησης».
Το σημερινό πρόγραμμα της υπουργού Παιδείας, συμπεριλαμβάνει επισκέψεις σε εκπαιδευτικές μονάδες όλων των βαθμίδων, από νηπιαγωγεία, σχολεία και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.