Διορισμοί εκπαιδευτικών: Τι είπε για τους διορισμούς στην εκπαίδευση η Νίκη Κεραμέως – Παράθυρο για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση άνοιξε η κυρία Νίκη Κεραμέως επισημαίνοντας ότι ήδη εξετάζονται τα κενά διδακτικού προσωπικού σε συνάρτηση με τα δημοσιονομικά περιθώρια της οικονομίας.
Η υπουργός Παιδείας απαντώντας σε επίκαιρες ερωτήσεις των βουλευτών Γιάννη Δελλή (ΚΚΕ) και Αγγελικής Αδαμοπούλου (ΜεΡΑ25) είπε πως ήδη έχει υλοποιηθεί η πρόσληψη 30.000 αναπληρωτών για να προσθέσει «στόχος είναι να καταγραφούν όλα τα κενά που προκύπτουν καθώς ορισμένοι εκπαιδευτικοί δεν πηγαίνουν στις θέσεις τους και στο πλαίσιο των δημοσιονομικών δυνατοτήτων της χώρας εξετάζονται διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Θα εξαρτηθεί από τα αντικειμενικά μεγέθη και τα δημοσιονομικά περιθώρια της χώρας» και σε άλλο σημείο η Ν. Κεραμέως υπογράμμισε: «Εμείς παραλάβαμε από την προηγούμενη κυβέρνηση συγκεκριμένο προϋπολογισμό. Για τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών είχαν εγγράψει μηδέν ευρώ, Αυτός είναι ο προϋπολογισμός που άφησε ο ΣΥΡΙΖΑ. Εμείς εξετάζουμε στοχευμένες προσλήψεις εκεί που υπάρχει ανάγκη στο πλαίσιο των δημοσιονομικών περιθωρίων».
Για το πρόγραμμα διετούς και υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής είπε ότι «η προηγούμενη κυβέρνηση δεν είχε κάνει τον παραμικρό σχεδιασμό. Εμείς άμεσα με πιέσεις καταφέραμε από τους 52 δήμους που δήλωναν αδυναμία να τρέξουν το πρόγραμμα να το ρίξουμε στους 13, σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα. Για εμάς απόλυτος στόχος είναι η απόλυτη κάλυψη της διετούς υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής» ενώ πρόσθεσε ότι η ενημέρωση που έχει από το υπουργείο Υποδομών είναι πως έχει βρεθεί η χρηματοδότηση για την υλοποίηση των δομών.
Τέλος, είπε πως «προχωράμε τον διορισμό 4.500 μόνιμων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που είχαν κοστολογηθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση. Σας θυμίζω ότι η προηγούμενη κυβέρνηση μιλούσε και για 10.500 μόνιμους εκπαιδευτικούς που δεν είχε κοστολογήσει. Εμείς λοιπόν επιταχύναμε την διαδικασία του ΑΣΕΠ και ήδη αναρτήθηκαν οι πρώτοι πίνακες διορισμών για την ειδική αγωγή»