Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, επισκέφθηκε των περιοχών Κορινθίας και Αρκαδίας.Κατά την επίσκεψή της στα σχολεία της Κορίνθου, 1ο Γυμνάσιο, 1ο ΓΕΛ και Ειδικό Νηπιαγωγείο, η Υπουργός, συνοδευόταν από τον Δήμαρχο, κ. Βασίλη Νανόπουλο, τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Δημήτρη Ντρίμερη, τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας, κ. Δημήτρη Ασβεστόπουλο και την Βουλευτή Κορίνθου, κα Μαριλένα Σούκουλη.

Στη συνέχεια, η Υπουργός επισκέφθηκε τα , 1ο Γυμνάσιο, 5ο Νηπιαγωγείο, 5ο Δημοτικό, 1ο ΓΕΛ και το Μουσικό Σχολείο στην περιοχή της Τρίπολης, συνοδεία του Δημάρχου Τρίπολης, κ. Κώστα Τζιούμη, του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας, κ. Φώτιου Γκέσουρα και του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας, κ. Γιώργου Σελίμη.

Η Νίκη Κεραμέως, κατά την επίσκεψή της, συνομίλησε με εκπαιδευτικούς και μαθητές για την εφαρμογή των μέτρων πρόληψης και προφύλαξης από τον Covid19 και την έως τώρα λειτουργία των σχολείων. Αναφερόμενη στην τηλεκπαίδευση, τόνισε πως είναι πολύ χρήσιμη και το Υπουργείο έχει παράσχει τα εργαλεία ώστε να εφαρμοστεί εάν, και εφόσον αυτό χρειαστεί, αλλά ασφαλώς τίποτε δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση. Η Υπουργός συζήτησε με μαθητές και εκπαιδευτικούς και για ευρύτερα εκπαιδευτικά ζητήματα, αλλά και για τα εργαστήρια δεξιοτήτων, τα οποία εφαρμόζονται πιλοτικά σε σχολείο που επισκέφθηκε.

Η Υπουργός, σε συνομιλία της με τους εκπαιδευτικούς, αναφέρθηκε στους μόνιμους διορισμούς που έγιναν για πρώτη φορά φέτος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και επεσήμανε τη δράση του ΥΠΑΙΘ από κοινού με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αναφορικά με την αναβάθμιση των σχολικών δικτύων (internet).

Η Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Επισκεφθήκαμε σήμερα σχολεία σε Κορινθία και Αρκαδία, όπου με ιδιαίτερη ικανοποίηση διαπιστώσαμε την υποδειγματική τήρηση των μέτρων πρόληψης και προφύλαξης από τον κορωνοϊό. Σε αυτό έχουν συμβάλει όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, εκπαιδευτικοί, στελέχη εκπαίδευσης, μαθητές, γονείς.»

Ερωτώμενη σχετικά με τις καταλήψεις σε σχολεία, δήλωσε: «Δεν είναι απάντηση οι καταλήψεις. Θεμιτή κάθε θέση και άποψη, αλλά ο διάλογος γίνεται με ανοιχτά σχολεία, δεν νοείται να διακόπτεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Είμαστε σε στενή συνεργασία με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και τους Περιφερειακούς Διευθυντές. Δεν γίνεται οποιοσδήποτε να εμποδίζει άλλον στην πρόσβαση στην εκπαίδευση. Ανοιχτά σχολεία, εμπιστοσύνη στην εκπαιδευτική διαδικασία.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025