ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ:  Eνημερωτική εξ αποστάσεως συνάντηση του Υπουργείου για την αξιολόγηση. Να μην επιτρέψουν οι Δ/ντές στην Υπουργό Παιδείας να τους θεωρεί δεδομένους και πρόθυμους συνεργάτες στην εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών της πολιτικών

Ενώ βρισκόμαστε στην κορύφωση της πανδημίας και πολλά σχολεία σε διάφορες περιοχές της χώρας αναστέλλουν και πάλι τη λειτουργία τους, δεκάδες τμήματα δε λειτουργούν και οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να διαχειριστούν την κατάσταση δίνοντας προτεραιότητα στη διατήρηση του παιδαγωγικού κλίματος στα σχολεία τους και να διατηρήσουν την επαφή με τους μαθητές τους, η Κυβέρνηση προσπαθεί να δυναμιτίσει αυτή την προσπάθεια με την επιβολή της αυτοαξιολόγησης- αξιολόγησης, χωρίς να έχει προηγηθεί κανένας διάλογος. Τη στιγμή που τα σχολεία βρίσκονται καθημερινά αντιμέτωπα με τη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης, και των προβλημάτων που αυτή δημιουργεί, η κυβέρνηση επιδεικτικά αδιαφορεί στα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ασφαλή λειτουργία τους και η ηγεσία του υπουργείου παιδείας δείχνει ξεκάθαρα πως βρίσκεται σε εντεταλμένη αποστολή διάλυσης του δημοσίου σχολείου.

Αποκομμένη από την εκπαιδευτική πραγματικότητα αγνοώντας επιδεικτικά, για ακόμη μια φορά τη ΔΟΕ, που ομόφωνα κήρυξε απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας καλεί τους διευθυντές των σχολικών μονάδων τη Δευτέρα 8.2.21 σε επιμόρφωση σχετικά με την έναρξη εφαρμογής του συστήματος «Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων». Το κάλεσμα αυτό αποτελεί ευθεία βολή κατά της αξιοπρέπειας των συναδέλφων διευθυντών. Ο κλάδος βρίσκεται σε αγωνιστική κινητοποίηση και η επιμόρφωση διενεργείται προκλητικά εκτός εργασιακού ωραρίου, αποδεικνύοντας πως το υπουργείο θεωρεί τους διευθυντές «άβουλα εκτελεστικά όργανα» εφαρμογής των αντιεκπαιδευτικών επιλογών του, αφού τους καλεί να ταχθούν απέναντι στην ομόφωνη απόφαση του κλάδου τους και μάλιστα εθελοντικά! Στην πρόσκληση του υπουργείου αναφέρεται «η συμμετοχή κρίνεται απαραίτητη» και όχι ότι είναι υποχρεωτική ή προαιρετική!.

Η έμμεση επιβολή συμμετοχής στην επιμόρφωση είναι μια επίδειξη ισχύος και τσαμπουκά της ηγεσίας του υπουργείου προς τους διευθυντές των σχολικών μονάδων. Τους έχει αφήσει απροστάτευτους στην πρώτη γραμμή της μάχης μέσα στην πανδημία και τους καλεί δήθεν εθελοντικά να επιδείξουν αντισυναδελφική συμπεριφορά προσπαθώντας να τους μετατρέψει σε «χρήσιμους συμμάχους» και συμμέτοχους στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της.

Μέσα στην πανδημία αναδείχθηκε στην ελληνική κοινωνία με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο η επαγγελματική ευσυνειδησία και η επιστημονική κατάρτιση των Ελλήνων εκπαιδευτικών. Σταθήκαμε δίπλα στους μαθητές μας χωρίς καμία βοήθεια! Πραγματοποιήσαμε τηλεκπαίδευση χωρίς καμία επιμόρφωση και υλικοτεχνική υποδομή! Κρατάμε τα σχολεία ανοιχτά, παίζοντας κορώνα γράμματα την υγεία μας, εφαρμόζοντας ένα παρωχημένο υγειονομικό πρωτόκολλο.

Ο κλάδος ομόφωνα έχει ξεκάθαρη θέση απέναντι στην διαδικασία αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης της Κεραμέως. Καλούμε τους συναδέλφους διευθυντές, οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του κλάδου, να τη σεβαστούν, να αγνοήσουν την επιμορφωτική τηλεδιάσκεψη και να μην πάρουν μέρος εθελοντικά. Να στείλουν το μήνυμα για δεύτερη φορά μετά τις ψευτοεκλογές των αιρετών στο υπουργείο ότι ο κλάδος είναι ενωμένος και αποφασισμένος να προστατεύσει το δημόσιο σχολείο. Η άρνηση συμμετοχής όλων των διευθυντών σχολικών μονάδων είναι απαραίτητη. Θα είναι δεύτερη δυναμική και περήφανη απάντηση του κλάδου εναντίον της ηγεσίας του υπουργείου και των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών της.
Καλούμε τους διευθυντές σχολικών μονάδων να καταγγείλουν άμεσα στον Σύλλογο κάθε προσπάθεια προφορικής πίεσης και εκφοβισμού από όσο ψηλά και αν προέρχεται καθώς ο Σύλλογος μας έχει τα μέσα και την δύναμη να τους προστατεύσει συνδικαλιστικά και νομικά .
Καλούμε τη ΔΟΕ άμεσα να πάρει ανάλογη απόφαση και κυρίως να παρέμβει δυναμικά, με παρουσία των μελών του Δ.Σ. της, σε όλες τις διαδικτυακές συναντήσεις για να ακυρώσει τα σχέδια του υπουργείου και της κυβέρνησης για την επιβολή της διαδικασίας αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης που οδηγεί στην κατηγοροποίηση των σχολικών μονάδων.

Σε αυτή τη δύσκολη μάχη που έχουμε μπροστά μας θα είμαστε όλες και όλοι μαζί ενωμένοι , συλλογικά, αλληλέγγυα κι αγωνιστικά.

Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας

Kων/νος Βερέτσος Σάββας Σεχίδης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025