Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που πρόσφεραν υπηρεσία σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες ή απομακρυσμένες περιοχές κατά την περίοδο 2010-2014, με μεγάλη έκπληξη και ιδιαίτερη απογοήτευση είδαν τη νομοθετική ρύθμιση, που αφορά την προσμέτρηση προϋπηρεσίας στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών που συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από το 2010, να μην υπολογίζεται στο διπλάσιο ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες.
Αδυνατούμε να κατανοήσουμε τη λογική μιας τέτοιας απόφασης, για την οποία δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας, καθώς νιώθουμε ότι απαξιώνεται με αυτό τον τρόπο από την πολιτεία το εκπαιδευτικό έργο που προσέφεραν υπό ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, οι συνάδελφοί μας. Ειδικά όταν συνεχίζεται να προσμετράτε στο διπλάσιο η προϋπηρεσία των συναδέλφων που υπηρέτησαν στις ίδιες σχολικές μονάδες πριν το 2010 και μετά το 2014. Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε αυτή τη διάκριση στην αντιμετώπιση των συναδέλφων και ποια συμφέροντα μπορεί να εξυπηρετεί!!!
Ως ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ζητάμε από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας να ανακληθεί η απόφαση που αποτελεί κατάφωρη αδικία σε βάρος των εκπαιδευτικών που δε δίστασαν να υπηρετήσουν σε δύσκολα προσβάσιμες και απομονωμένες περιοχές, και να υπάρξει άμεση τροποποίηση της νομοθετικής ρύθμισης, ώστε αυτή να ισχύει για όλους και όχι μόνο για συναδέλφους που υπηρέτησαν πριν το 2010 και μετά το 2014. Με τη λογική του υπουργείου, ότι δεν ήξεραν οι συνάδελφοι ότι θα ανοίξουν οι πίνακες, θα μπορούσε να μην αναγνωριστεί καμία προϋπηρεσία στους αναπληρωτές. Δυστυχώς οι μνημονιακές πολιτικές οδήγησαν σε αδικίες τα τελευταία 5 χρόνια που πρέπει να αποκατασταθούν άμεσα. Η διαιώνιση των αδικιών προκαλούν το κοινό αίσθημα και προσβάλλουν τον κόπο των ανθρώπων που εργάστηκαν σε δυσμενείς συνθήκες ανά τη χώρα.
Καλούμε τη ΔΟΕ, τους συλλόγων εκπαιδευτικών Π.Ε. της χώρας, να κινηθούν προς την ίδια κατεύθυνση και ζητάμε από το υπουργείο παιδείας να προχωρήσει στην άμεση αποκατάσταση της αδικίας εις βάρος της συγκεκριμένης αυτής κατηγορίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Η ισοτιμία και η ισονομία αποτελούν θεμελιακοί κανόνες μιας δημοκρατικής κοινωνίας!!!