Η «μεταμνημονιακή» εποχή ξεκίνησε για το Υπουργείο Παιδείας με τις μνημονιακές «συνήθειες» και δεσμεύσεις: συνέχιση των περικοπών τμημάτων σε όλα τα σχολεία, μη έγκριση στα , κατάργηση ομάδων προσανατολισμού σε όλη την Ελλάδα, στοίβαγμα των μαθητών σε πολυπληθή τμήματα στα αστικά κέντρα, κινητικότητα για μαθητές και καθηγητές [λόγω των τμημάτων που καταργούνται ή λόγω αυτών που δεν δημιουργούνται ποτέ, ενώ είναι απαραίτητα για τη λειτουργία ενός σχολείου].

Α ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής (Περιστέρι)

Στα σχολεία ευθύνης της Α΄ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ATTIKHΣ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, με διάφορα ταχυδακτυλουργικά κόλπα, η Διοίκηση προσπαθεί να εξαφανίσει μαθητές στη των γυμνασίων, είτε μη δημιουργώντας τμήμα ενώ υπάρχει επαρκής αριθμός μαθητών στην Α΄ γυμνασίου, είτε μη επιτρέποντας τη δημιουργία δευτέρου τμήματος όταν οι μαθητές φθάνουν τους 40 [διαλέγοντας μαθητές με κλήρωση, υποχρεωτική αλλαγή γλώσσας κ.ά.], ζητώντας για ευνόητους λόγους από τα σχολεία τα «τμήματα Β΄ Ξένης Γλώσσας στην Β΄ τάξη, για τα οποία έχετε δηλώσει κενά ή πλεονάσματα και των οποίων η λειτουργία δεν είναι σύμφωνη και εναρμονισμένη με την υπ΄ αριθμ. 53476/ΓΔ4/28-3-17 (ΦΕΚ 1171/τ. Β΄/4-4-17) Υ.Α.». Καταπατούνται, λοιπόν, με τον πιο βάρβαρο τρόπο τα στοιχειώδη μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, το δικαίωμά τους να επιλέγουν ελεύθερα τη β΄ ξένη γλώσσα που επιθυμούν, επιβαρύνοντας οικονομικά έτσι ακόμα περισσότερο τις λαϊκές τάξεις, τροφοδοτώντας με νέους πελάτες τα φροντιστήρια.

Ταυτόχρονα, καταρρίπτεται κάθε ρεκόρ εργασιακής περιπλάνησης για τους ξενόγλωσσους συναδέλφους μας στη Γ΄Αθήνας. Σημειώνουμε χαρακτηριστικά ότι συναδέλφισσα ΠΕ 07 κάλυπτε το ωράριό της σε 8 σχολεία την προηγούμενη χρονιά!

Απαιτούμε από τη ΔΙΔΕ Γ΄ Αθήνας και από το Υπουργείο Παιδείας να δώσει έγκριση λειτουργίας σε όλα τα τμήματα β’ ξένης γλώσσας στα Γυμνάσια, σύμφωνα με τις προτιμήσεις των μαθητών. Απαιτούμε, επίσης, να καταργήσει αμέσως την προαναφερόμενη Υ.Α.

Καλούμε τους συνάδελφους, τους συλλόγους διδασκόντων και τους συλλόγους γονέων να μην επιτρέψουν τη συνέχιση αυτής της απαράδεκτης κατάστασης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025