“Έχει μεγάλη σημασία να δούμε πώς αναβαθμίζεται το Λύκειο, πώς παύει να είναι ένας νεκρός τόπος για τα παιδιά η Γ’ Λυκείου σήμερα, και πώς να φέρουμε την ευθύνη επιλογής, που σήμερα βρίσκεται στα φροντιστήρια, εντός του Λυκείου, καθώς και το πώς θα αναβαθμίσουμε το περιεχόμενο αυτών των τάξεων” συμπλήρωσε και υπενθύμισε ότι “το υπουργείο Παιδείας, το τελευταίο διάστημα έχουμε τελευταία δώσει πολλές αφορμές θετικής επιδοκιμασίας”.
“Αν δεν αλλάξουμε το Λύκειο, το πώς θα λειτουργεί το Λύκειο, δεν μπορούμε να μιλήσουμε για αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια” είπε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης μιλώντας στην ΕΡΤ, εν όψει της συζήτησης για την αναμόρφωση του Λυκείου και την αλλαγή των Πανελλαδικών στη Βουλή.
“Έχει μεγάλη σημασία να δούμε πώς αναβαθμίζεται το Λύκειο, πώς παύει να είναι ένας νεκρός τόπος για τα παιδιά η Γ’ Λυκείου σήμερα, και πώς να φέρουμε την ευθύνη επιλογής, που σήμερα βρίσκεται στα φροντιστήρια, εντός του Λυκείου, καθώς και το πώς θα αναβαθμίσουμε το περιεχόμενο αυτών των τάξεων” συμπλήρωσε και υπενθύμισε ότι “το υπουργείο Παιδείας, το τελευταίο διάστημα έχουμε τελευταία δώσει πολλές αφορμές θετικής επιδοκιμασίας”.
“Η πρώτη ήταν η μάχη που δώσαμε για να ανοίξουν τα σχολεία από την πρώτη μέρα με το εκπαιδευτικό προσωπικό και τα βιβλία. Ήταν μια μάχη, σε συνθήκες κρίσης μεγάλης, μια μάχη έπειτα από 30 χρόνια που βγάλαμε αυτό το αποτέλεσμα. Το κατάλαβαν όλοι οι άνθρωποι σε όλη την Ελλάδα. Και αυτό δείχνει ότι για να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις προς όφελος της εκπαίδευσης και των παιδιών, πρέπει κατ’ αρχήν, να έχεις μια καλή διαχείριση της λειτουργίας των σχολείων” τόνισε ο υπουργός.