Στην Ευρώπη «χρειαζόμαστε κατάλληλες ενταξιακές εκπαιδευτικές πολιτικές που παρέχουν στους νέους ισότιμες εκπαιδευτικές δυνατότητες, πολιτικές που δε θα εξαντλούνται στην ανάλυση ερευνών, όπως το σύστημα αξιολόγησης PISA» τόνισε ο υφυπουργός Παιδείας
«Οι κοινωνικό-οικονομικές συνθήκες που βιώνουν οι μαθητές επηρεάζουν αναπόφευκτα τις μαθησιακές επιδόσεις τους», τόνισε ο υφυπουργός Παιδείας, Δημήτρης Μπαξεβανάκης, από τις Βρυξέλλες και τη διήμερη Σύνοδο υπουργών Παιδείας.
Όπως είπε, στην Ευρώπη «χρειαζόμαστε κατάλληλες ενταξιακές εκπαιδευτικές πολιτικές που παρέχουν στους νέους ισότιμες εκπαιδευτικές δυνατότητες, πολιτικές που δε θα εξαντλούνται στην ανάλυση ερευνών, όπως το σύστημα αξιολόγησης PISA».
«Τα αποτελέσματα του συστήματος αυτού παρέχουν μεν την ευκαιρία ψύχραιμης εξέτασης ορισμένων πλευρών του εκπαιδευτικού συστήματος, δεν αποτυπώνουν όμως την ποιότητα της εκπαίδευσης στο σύνολό της», συνέχισε ο ίδιος, χαιρετίζοντας την πρωτοβουλία της Συνόδου «να αναδείξουμε την ενδυνάμωση των μαθητευομένων ως θέμα προτεραιότητας».