Όσα είπε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την σύσκεψή του στο Υπουργείο Παιδείας
Ο πρωθυπουργός παίρνοντας τον λόγο κατά την σύσκεψη μίλησε για βελτιωμένη εικόνα στα σχολεία της χώρας εστιάζοντας στον αριθμό των μόνιμων εκπαιδευτικών που έχουν προστεθεί από το 2019, οι οποίοι ανέρχονται σε 39.000
Αφού μίλησε για σημαντικές παρεμβάσεις που έχουν γίνει στον τομέα της εκπαίδευσης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε και στο κομμάτι της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών: «Νομίζω ότι εδώ πρέπει να είμαστε ειλικρινείς ότι είναι μια καινούργια διαδικασία, η οποία ακόμα δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Και εδώ θέλω να είμαι πολύ σαφής, ειδικά για την κατηγορία εκείνων των εκπαιδευτικών που αρνούνται επί της αρχής να αξιολογηθούν. Η θέση μας εδώ με ξεκάθαρη και κατεύθυνση που έχω δώσει το Υπουργείο πολύ σαφής: Αν κάποιος αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης».
Δείτε επίσης Η μεγάλη ώρα για το Δημόσιο έφτασε: Έρχεται αξιολόγηση των υπηρεσιών από πολίτες
Παράλληλα, τόνισε ότι υπάρχει πρόταση για μείωση της διδακτέας ύλης στο «τραπέζι» του υπουργείου: «Συζητήσαμε για την ποιότητα και την ποσότητα της ύλης και άκουσα ότι εξετάζονται προτάσεις για μια λελογησμένη μείωση της ύλης για να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα».
Από τη μεριά της, η κ. Ζαχαράκη ανάφερε μεταξύ άλλων: «Σήμερα μιλήσαμε για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, γενική, ειδική και επαγγελματική. Δώσαμε έμφαση κυρίως στην καλή προετοιμασία της χρονιάς, αποτιμώντας κιόλας το πως έχουμε πάει αυτά τα χρόνια. Δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση και στην πρόσθεση πολύ σημαντικού αριθμού μόνιμου προσωπικού, αλλά και στις μεγάλες καινοτομίες που εφαρμόστηκαν τα τελευταία χρόνια. Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις προσθήκες που η νέα χρονιά θα φέρει, αλλά και βελτιώσεις που δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις υποδομές, έχουν να κάνουνε με τα βιβλία, με νέα προγράμματα σπουδών, όλα αυτά που μπορούν να αλλάξουν την ποιότητα της εκπαίδευσης»
Δείτε επίσης Ζαχαράκη: Πού έρχονται ΝΕΟΙ διορισμοί εκπαιδευτικών – Τι είπε για τις Πανελλήνιες 2025