Γράφει η Ανώνυμη Αναπληρώτρια

12.25 Τρέχω να διατάξω τα θρανία σε ομάδες καθώς μοιράζομαι την αίθουσα με την Α΄ Δημοτικού..

Μπαίνουν μέσα 25 πρωτοδευτεράκια που η σύμβουλος εισηγήθηκε τις προάλλες ότι μέχρι 1.15 πρέπει να έχουν διαβάσει…

1.15 έρχονται και τα υπόλοιπα 25-30 παιδιά, πολλά από τα οποία φυσικά μένουν ως τις 2 καθαρά και μόνο για να φυλαχτούν ώσπου να τελειώσουν οι γονείς τη δουλειά. Περίπου 15 μαθητές (Ε-Στ) κάθονται σε θρανία στο διάδρομο εφόσον δε χωράμε όλοι στην αίθουσα….

Πασχίζω να διαβάσω όσο το δυνατόν περισσότερα αλλά είναι τρομακτικά αδύνατον… Δε γίνεται να διαβάζεις ταυτόχρονα 50 και πάνω μαθητές..

Την ώρα του φαγητού, που μένουν περίπου 35 δίνω μάχη να ηρεμήσουν λίγο απ τον πανζουρλισμό της προηγούμενης ώρας και να αποφύγω να έχουμε κάποιο τραυματισμό με πιρούνια και σχετικά….

Ένα εικοσάλεπτο διάλειμμα και μετά περίπου τρία τέταρτα να τελειώσουμε το διάβασμα που δεν ξέρω αν άρχισε ποτέ ουσιαστικά και να αρχίσουν τελικά να φεύγουν σύμφωνα με το πως βολεύει την περιφέρεια να γίνονται οι μεταφορές με τα ταξί προς εξοικονόμηση φυσικά χρημάτων… ΑΙΣΧΟΣ!

Νιώθω ότι με έχουν βάλει να κάνω κάτι το οποίο αν μη τι άλλο, δε με κάνει καλύτερη.

Και είναι πολύ σημαντικό για μένα να πηγαίνω στο σχολείο και να νιώθω ότι προσφέρω, ότι δημιουργώ δεσμούς με τους μαθητές μου. Όχι διακανονιστή των ωρών αποχώρησής τους.

Και ο κάθε σύμβουλος να λέει τα δικά του που δεν έχουν καμία σχέση με το τι στην πραγματικότητα συμβαίνει και να κινδυνολογούν από πάνω για θέματα ασφάλειας των μαθητών λες και εγώ επέτρεψα να είμαι μόνη μου με 50 ενίοτε και λίγο παραπάνω μαθητές.

Και η απάντηση φυσικά των «ανώτερων» ούτε λόγος για άλλο δάσκαλο…

Τα κενά είναι τεράστια, καθόλου καιρός για πολυτέλειες…

Απογοητευμένη δυστυχώς.

Αφορμή αυτό που διάβασα για τους συμβούλους.

Συγνώμη.

Το μήνυμά μου καθαρά και μόνο τρόπος εξωτερίκευσης όσων με πνίγουν. Καλή σας μέρα…

«Η Ανώνυμη Αναπληρώτρια»

Πηγή: e-mesara.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025