: Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. ότι, χθες, Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 15.30, άρχισε η λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων για χορήγηση μετεγγραφής.

Ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, θεωρούμε καθήκον μας να ενημερώσουμε τους άμεσα ενδιαφερόμενους καθώς και το σύνολο των πολιτών, ότι η φετινή διαδικασία προετοιμασίας και λειτουργίας της ηλεκτρονικής εφαρμογής ήταν ένα ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα. Η δυσκολία αυτή συνδέεται άμεσα με τον τρόπο με τον οποίο η προηγούμενη Κυβέρνηση και ο προηγούμενος άλλαξαν τον ακαδημαϊκό χάρτη της ανώτατης εκπαίδευσης, ακόμα και λίγες ημέρες πριν τις εκλογές. Η ανομοιομορφία των νομοθετικών διατάξεων των συγχωνεύσεων Πανεπιστημίων – ΤΕΙ, καθώς και η έλλειψη μελέτης για τη διαδικασία υλοποίησής τους, προκάλεσαν πολύ μεγάλα προβλήματα στο προσωπικό και τις διοικήσεις των , όπως και στο αρμόδιο προσωπικό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, διακυβεύοντας έτσι την ομαλή διαδικασία του θεσμού των .

Προτεραιότητά μας ήταν και είναι να διασφαλίσουμε τη μέγιστη δυνατή λειτουργικότητα της ηλεκτρονικής των στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα με τα προηγούμενα έτη.

Στη σχετική εγκύκλιο ενημερώνουμε για τους όρους και τις προϋποθέσεις του πλαισίου των μετεγγραφών, και επισημαίνουμε εκείνες τις κατηγορίες φοιτητών οι οποίοι δεν δύνανται φέτος να αιτηθούν μετεγγραφής εξαιτίας του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου, όπως αυτό διαμορφώθηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση.

Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Βασίλης Διγαλάκης, ευχαριστεί ιδιαιτέρως και συγχαίρει το προσωπικό του Υπουργείου, το οποίο εργάστηκε με ταχείς ρυθμούς για την υλοποίηση των απαιτούμενων προσαρμογών. Επίσης, ευχαριστεί τη διοίκηση και τα στελέχη της ΑΑΔΕ και του Ακαδημαϊκού Διαδικτύου (GUnet), τα οποία ανταποκρίθηκαν άμεσα στις επαυξημένες ανάγκες διαλειτουργικότητας, τις οποίες εντοπίσαμε από κοινού με αγαστή συνεργασία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025