Ενημέρωση των τ. αιρετών ΚΥΣΕΕΠ Βασίλη Βούγια και Γεωργίας Μπουλμέτη σχετικά με το σύστημα που εφαρμόζεται για πρώτη φορά για το

Οι απαντήσεις

Η τετράμηνη για ανατροφή τέκνου συμπεριλαμβάνεται στα δύο χρόνια υπηρέτησης που χρειάζονται για τους νεοδιόριστους;

Ναι η άδεια αυτή συμπεριλαμβάνεται κανονικά ως εκπαιδευτική προϋπηρεσία

Υπάρχει δυνατότητα να βγουν τα κενά;

Φαίνεται ότι δεν θα κοινοποιηθούν τα Οργανικά κενά ΕΕΠ – ΕΒΠ για τις Μεταθέσεις από το Υπουργείο ή από τις Διευθύνσεις.

Θα πρέπει να υπάρχει οργανικό κενό για να τοποθετηθεί κάποιος σε θέση. Τα κενά μπορεί να προκύψουν και κατά τη διαδικασία των , όπου κάποιος μπορεί να ζητήσει Μετάθεση και να αφήσει ως οργανικό κενό τη θέση που κατείχε. Γι’ αυτό το λόγο μπορεί κάποιος να αιτηθεί και χωρίς να υπάρχει απαραίτητα οργανικό κενό.

Αν κάποιος πάρει μετάθεση από το ΚΥΣΕΕΠ σε άλλη περιοχή και στη συνέχεια κατά την τοποθέτηση σε σχολική μονάδα ή ΕΔΥ δεν καταφέρει να μπει εκεί που επιθυμεί τι κάνει;

Από τη στιγμή που κάποιος πάρει τη μετάθεση σε περιοχή, δεν μπορεί να ξαναγυρίσει στην παλιά οργανική του θέση. Αν κάποιος άλλος με περισσότερα μόρια από εκείνον τοποθετηθεί στο σχολείο ή στην ΕΔΥ που ήθελε, τότε αναγκαστικά θα πρέπει να επιλέξει άλλο εντός της περιοχής που μετατέθηκε.

Οι έγγαμοι λαμβάνουν 4 μόρια ανεξάρτητα από τα παιδιά;

Ναι οι έγγαμοι ΕΕΠ – ΕΒΠ λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες . Ίδιο αριθμό μονάδων λαμβάνουν και οι σε χηρεία, άγαμοι, διαζευγμένοι ή σε διάσταση γονείς εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει ανατεθεί νόμιμα η επιμέλεια [ή η από κοινού άσκηση της επιμέλειας (ν. 4800/2021)] άγαμων ανήλικων ή σπουδαζόντων παιδιών (φυσικών, θετών ή αναγνωρισμένων).

Οι άγαμοι ή διαζευγμένοι ΕΕΠ ΕΒΠ λαμβάνουν μονάδες για γάμο, μόνο αν έχουν την επιμέλεια των τέκνων, διαφορετικά λαμβάνουν μόνο μονάδες τέκνων. Ειδικά οι άγαμες μητέρες θα πρέπει να υποβάλουν πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και Υπεύθυνη Δήλωση του ν. 1599/1986 (75Α’) ότι έχουν την επιμέλεια του τέκνου.

Συνυπηρέτηση: Οι ένστολοι έχουν τοποθέτηση κι όχι οργανική θέση. Πώς θα αποδείξουν τη συνυπηρέτηση, όταν ζητείται οργανική θέση στους δημόσιους υπαλλήλους;

Θεωρούμε ότι, επειδή είναι κάτι ξεχωριστό, το Υπηρεσιακό Συμβούλιο θα λάβει υπόψη του την ιδιαιτερότητα αυτή και δε θα υπάρξει πρόβλημα.

Αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης νεοδιοριζόμενων και μεταταχθέντων πότε υποβάλλονται;

Οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ που δεν έχουν οριστική τοποθέτηση σε ΣΜΕΑΕ, ήτοι οι μεταταχθέντες στο ΦΕΚ 1749/Γ΄/29-07-2021, οι διορισμένοι στο ΦΕΚ 250/Γ΄/9-2-2022 και στο ΦΕΚ 3217/Γ΄/30-12-2021 υποβάλλονται στην ίδια ημερομηνία από 21/02/2022 έως 28/02/2022 και ώρα 23:59, χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις.

Αιτήσεις για βελτίωση θέσης εντός της περιοχής πότε υποβάλλονται;

Οι αιτήσεις βελτίωσης θέσης εντός της ίδιας περιοχής από ΣΜΕΑΕ σε ΣΜΕΑΕ, υποβάλλονται στις ίδιες ημερομηνίες χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις συγκεκριμένων ΣΜΕΑΕ.

Προσοχή!
Παρακαλούμε τους συναδέλφους που συναντούν προβλήματα με την καταχώριση της αίτησής τους, να μας ενημερώνουν καθώς το συγκεκριμένο σύστημα εφαρμόζεται για πρώτη φορά για το ΕΕΠ ΕΒΠ.

Επί παραδείγματι, σύμφωνα με πληροφόρηση συναδέλφων διαπιστώθηκε ότι απουσιάζει η επιλογή της αναπηρίας 75% και άνω ενώ προβλέπεται, σύμφωνα με το άρθρο 7, του Π.Δ. 91/2005, το οποίο αναφέρεται στην Εγκύκλιο των Μεταθέσεων.

Γενικές επισημάνσεις

1. Το αν πάρει κάποιος μετάθεση εξαρτάται αποκλειστικά από την ύπαρξη οργανικών κενών στην περιοχή που ζητά και τα αιτήματα προς την περιοχή αυτή.

2. Όσοι δεν πάρουν τελικά μετάθεση, μπορούν να κάνουν στη συνέχεια αίτηση απόσπασης και να βρεθούν έτσι στον τόπο συμφερόντων τους και ξαναδιεκδικούν μετάθεση το επόμενο έτος.

3. Αν κάποιος πάρει μετάθεση σε περιοχή που δεν είναι στις πρώτες επιλογές του, θα πρέπει να υπηρετήσει ένα χρόνο σε αυτήν, ώστε να ξαναδικαιούται μετάθεση στην περιοχή συμφερόντων του.

4. Στην συμπλήρωση του χρόνου θεμελίωσης δικαιώματος μετάθεσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών συμπεριλαμβάνεται και η απόσπαση από σχολείο σε σχολείο εντός της περιοχής διορισμού τους κατά το δεύτερο έτος υπηρεσίας. Ο χρόνος αυτός λαμβάνεται υπόψιν τόσο για μετάθεση από περιοχή σε περιοχή όσο και για βελτίωση.

5. Οσα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ διαθέτουν νοηματική ή Braille θα μετατεθούν κατά προτεραιότητα στις θέσεις που ζητούν νοηματική ή Braille.

6. Οι περιοχές είναι χωρισμένες ανά Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, είτε Πρωτοβάθμιας, είτε Δευτεροβάθμιας. Τα ΚΕΔΑΣΥ και τα ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ θεωρούνται διαφορετικές περιοχές.

Αν κάποιος/α επιθυμεί να αιτηθεί σε άλλη περιοχή από αυτή που ανήκει, θα κάνει Αίτηση Μετάθεσης και αυτή θα κριθεί από το ΚΥΣΕΕΠ.

Αν κάποιος/α επιθυμεί να αιτηθεί στην ίδια περιοχή π.χ. Δ΄ Αθήνας αλλά θέλει να αλλάξει βαθμίδα δηλαδή από Δ΄ Αθήνας Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση να πάει στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δ΄ Αθήνας, πάλι θα κάνει Αίτηση Μετάθεσης και αυτή θα κριθεί από το ΚΥΣΕΕΠ.

7. Μεταθέσεις εντός της ίδιας περιοχής- Βελτίωση θέσης

Αν κάποιος επιθυμεί να αιτηθεί στην ίδια Διεύθυνση που ανήκει, τότε θα υποβάλει αίτηση η οποία θα κριθεί από το ΠΥΣΕΕΠ. Η Αίτηση αυτή θεωρείται Βελτίωση Θέσης. Στην περίπτωση αυτή δε θα καταγράψει προτίμηση θέσης αφού δεν αλλάζει περιοχή π.χ. επιθυμεί να πάει σε άλλο σχολείο στην Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Δ.Ε.) που υπάρχει κενό.

Οι αιτήσεις αυτές θα αξιολογηθούν από τα ΠΥΣΕΕΠ, μαζί με όλες τις άλλες από Μεταθέσεις, Μετατάξεις για τοποθέτηση (ΠΔ50/1996 άρθρο 15).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025