: Ξεκίνησαν οι να υποβάλλονται από 18/3/2021 έως 26/3/2021.Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων εκτός από τις αμοιβαίες για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 10ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων.

Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλλονται οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης σε των μεταταγμένων (ΦΕΚ 1891/Γ ́/23-11-2020)εντός της περιοχής τους και όσων ακόμα είναι στη διάθεση των ΠΥΣΕΕΠ καθώς και οι αιτήσεις βελτίωσης θέσης εντός της ίδιας περιοχής από ΣΜΕΑΕ σε ΣΜΕΑΕ,χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις συγκεκριμένων ΣΜΕΑΕ.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης δεν έχουν τα νεοδιόριστα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ(ΦΕΚ διορισμού 241/Γ ́/9-3-2020) τα οποία υπάγονται στους περιορισμούς του άρθρου 62, παρ. 5α του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α ́) όπως τροποποιήθηκε.1.2Ανάκληση α) Ανάκληση της αίτησης μετάθεσης μπορεί να γίνει στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ή Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσηςμέχρι και τις 5/4/2021.

Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση ανάκλησης η αίτηση θεωρείται άκυρη και δεν μπορεί να υποβληθεί εκ νέου. β) Ανάκληση μετάθεσης δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις και επομένως οι αιτήσεις ανάκλησης μετάθεσης δεν γίνονται δεκτές.1.3Εξαιρέσεις ως προς την υποβολή δικαιολογητικών

α)Οι προϋποθέσεις και οι λόγοι μετάθεσης πρέπει να συντρέχουν κατά το χρόνο που λήγει η προθεσμία υποβολής των σχετικών με τα κριτήρια μετάθεσης δικαιολογητικών.

β)Αν τα δικαιολογητικά αυτά δεν μπορούν να υποβληθούν εμπρόθεσμα για λόγους που αφορούν την αρμόδια για την έκδοσή τους διοικητική αρχή, αρκεί η εμπρόθεσμη υποβολή της σχετικής αίτησης στην οποία θα γίνεται μνεία του λόγου της μη συνυποβολής τους.Τα δικαιολογητικά οφείλει ο/η αιτών/ούσα να προσκομίσει, με τον τρόπο που ορίζεται παρακάτω,όταν εκλείψει η αιτία που κατέστησε αδύνατη τη συνυποβολή τους και οπωσδήποτε να υποβληθούν πριν από την έναρξη της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων από το αρμόδιο συμβούλιο (παρ. 4, του άρθρου 10τουΝ.2690/1999 -ΦΕΚ 45 Α ́).

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Σχετικά με την αυτεπάγγελτη αναζήτηση των δικαιολογητικών εφιστάται η προσοχή ότι όπου αυτή προβλέπεται πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται από την Υπηρεσία.

2. ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ2.1Τρόπος υποβολής των αιτήσεων2.1.1.Οι αιτήσεις υποβάλλονται από τα ενδιαφερόμενα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ.α)αν η οργανική τους θέση βρίσκεται σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης,

β)αν η οργανική τους θέση βρίσκεται σε Κ.Ε.Σ.Υ., στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.με έναν από τους κάτωθι τρόπους:(i) Ηλεκτρονικά με αποστολή των σχετικών αρχείων(αίτησης και δικαιολογητικών)στα email των υπηρεσιών (βλ. παράρτημα IV) που ανήκουν οργανικά.Στην περίπτωση της ηλεκτρονικής αποστολής των αρχείων οι υποψήφιοι θα πρέπει να συνυποβάλλουν εκτός των άνωθεν και το αρχείο (pdf) της Υπεύθυνης Δήλωσης που θα εξάγουν από την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Στην εν λόγω ιστοσελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες. Η ταυτοποίηση εκεί διενεργείται μέσω των προσωπικών κωδικών Taxisnet.

Ο υποψήφιος θα επιλέξει «Δήλωση με ελεύθερο κείμενο» όπου στο κείμενο θα βεβαιώνει ότι «θα αποστείλω ηλεκτρονικά την αίτηση μετάθεσής μου ως ΕΕΠ ή ΕΒΠ και τα συνημμένα δικαιολογητικά αυτής στη ΔΠΕ/ΔΔΕ/ΠΔΕ….» και στον αποδέκτη της ΥΔ θα αναγράφεται η σχετική ΔΠΕ/ΔΔΕ/ΠΔΕ.(ii)Ταχυδρομικά(με συστημένη επιστολή και ως εξαιρετικά επείγον) αυστηρά εντός της οριζόμενης προθεσμίας. Στην περίπτωση αυτή υποβάλλεται και φωτοτυπία δελτίου ταυτότητας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025