ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Προς
Υπουργείο Παιδείας
Κύριο Φίλη Νίκο Υπουργό
Κυρία Αναγνωστοπούλου Σία Αναπληρωτή Υπουργό
Κύριο Φωτάκη Κ.Αν. ΥπουργόΈρευνας
Κύριο Πελεγρίνη Θ. Υφυπουργό Παιδείας
Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης
ΚΥΣΔΕ ΚΥΣΠΕ Α ‘ ΠΥΣΔΕ Αθήνας, ΑΠΥΣΔΕ Αττικής
Βουλευτές ΟΛΜΕ ΠΟΣΔΕΠ ΜΜΕ
Οι μετατάξεις σε θέσεις ΕΔΙΠ, είναι μια διαδικασίαπου ξεκίνησε σωστά
καικινδυνεύει να μετατραπεί σε μια «προκρούστρια επιλογή»του τύπου
είναι «ανηψιόςτου τάδε»,τον λένε «Θανάση» κλπ…
Ανωνύμου
«Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει»!
«Δώσε και σε μένα μπάρμπα»!
Από Ελληνική ταινία
Θέμα: Μετατάξειςσε θέσεις ΕΔΙΠ ( Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού) των ΑΕΙ-ΤΕΙ
και εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία. Τα περίεργα παιγνίδια των «ισόβιων ψευδο-συνδικαλιστών».
Κυρίες, Κύριοι,
Ο νόμος 4386/2016 (ΦΕΚ 83/τ.Α’/11-05-2016) άρθρο 33, προβλέπει τρία κριτήρια επιλογής, για μετατάξειςσε θέσεις ΕΔΙΠ και ο κάθευποψήφιος μπορεί να καταθέσει αίτηση μετάταξης σε θέση ΕΔΙΠ. Ουδέν άλλο κριτήριο προβλέπει ο νόμος, αλλά ούτε προβλέπει τον αριθμό των υποψηφίων που τελικά θα επιλεγούν. Άρα θα είναι επιτυχόντες, όλοι όσοι έχουν τα κατωτέρω τρία κριτήρια καιθα μεταταχτούν όσοι πετύχουνδηλ. θα επιλεγούν όλοι που θα έχουν τα κατωτέρω κριτήρια.
Επισημαίνουμε ότι ο νόμος, δεν προβλέπει αριθμό επιτυχόντων και μπορούν, όλοι όσοι έχουν τα κατωτέρω τρία κριτήρια να μεταταχτούν. Με άλλα λόγια θα επιλεγούν όλοι, που θα έχουν τα κατωτέρω κριτήρια.
Αυτό το τονίζουμε, διότι τελευταία «κυκλοφορεί» από «γνωστούς» στο πανελλήνιο «ισόβιους επαγγελματίες ψευδο-συνδικαλιστές», – περιφερόμενοι διεφθαρμένων πολιτικών γραφείων – ότι ο αριθμός των αιτήσεων είναι, π.χ. 450, ενώ θα ικανοποιηθούν περίπου οι 150 αιτήσεις! Κανονικά ένας σωστός συνδικαλιστής, θα έγραφε ότι «οι αιτήσεις είναι π.χ. 450, αλλά θα ικανοποιηθούν όσοι έχουν τα τρία προσόντα, που ορίζει ο νόμος και πρέπει να μεταταχτούν, όλοι όσοι έχουν τα προσόντα! Πουθενά ο νόμος, δεν προβλέπει πόσεις αιτήσεις «θα ικανοποιηθούν». Το να θέτουν θέμα ικανοποίησης αιτήσεων μετάταξης, ανάλογα με τα κενά δήθεν στα σχολεία,είναι μια άθλια μικροκομματικήπροβοκάτσια των «ψευτο-συνδικαλιστών, οσφυο-καμπτών, που δεν μπήκαν ποτέ στην τάξη αλλά περιφέρονται ως επαίτες σε πολιτικά γραφεία», για να μην τους πει το Υπουργείο την φράση«Τσακιστείτενα πάτε να πιάσετε την κιμωλία, σχολείο σας,«ισόβιοι ψευδο-συνδικαλιστές»,για να μειωθούν όλα τα κενά για τα οποία δήθεν κόπτεσθε.
Ο Νόμος περί μετατάξεων ΕΔΙΠ , προβλέπει μόνο τα τρία κριτήρια, με τα οποία, ο υποψήφιος μπορεί να πετύχει την μετάταξή του. Πουθενά ο νόμος δεν λέει, ότι δήθεν, επειδή δεν έχουμε πολλούς καθηγητές στα σχολεία, άρα θα ικανοποιήσουμε μόνο λίγες αιτήσεις. Αυτό είναι και παράδοξο, διότι ο κ. Υπουργός, φέρεται να δηλώνει ότι δεν υπάρχουν κενά στα σχολεία και οιλεγόμενοι «οσφυο-κάμπτες, ψευδο-συνδικαλιστές», βάζουν από μόνοι τους, θέμα ικανοποίησης αιτήσεων μετατάξεων ΕΔΙΠ.
Να πάνε στα σχολεία να διδάξουν οι ίδιοι, οι ψευδο-συνδιακλιστές, αντί να περιφέρονται στο Κολωνάκι, μαζί με τους δήθεν συνδικαλιστές της εντελώς παράνομης ΕΛΜΕ Προτύπων, λένε όλοι οι πολίτες. Ούτε κουβέντα δεν είπαν για τα όσα παράνομα συνέβησαν στο Πειραματικό Σχολείο Αθηνών, που το μετέτρεψαν παράνομα σε Πρότυπο Πειραματικό και φοβούμενοι την νέα Κυβέρνηση το ξανα-μετέτρεψαν σε Πειραματικό. Γιατί δεν αποκαταστάθηκαν όσοι εδιώχθησαν στα Πειραματικά, πριν από τις «κρίσεις» και σήμερα όλοι κάνουν τον «ανήξερο, λένε οι πολίτες. Οι εκπαιδευτικοί των Πειραματικών είχαν επιλεγεί όλι από το ΚΥΣΔΕ βάσει επιστημονικών κριτηρίων και αυτό «εσιωπήθη» από άλλους! Πού ήταν τότε και τώρα οι ψευδο-συνδικαλιστές, λένε πολλοί. Που ήταν τότε η δήθεν Φιλοσοφική Σχολή, που επέβλεπε το ΠΣΠΑ η οποία και τώρα συνεργάζεται με την Διευθύντρια, που μόνη της μετέτρεψε στο ΠΣΠΑ σε Πρότυπο και εξεδίωξε παράνομα του εκπαιδευτικούς που αντιδρούσαν, λένε πολλοί. Εκ των υστέρων πολλοί προφήτες αλλά και υφυπουργοί! Άρα γιατί, αφού διαγράφηκε η λεγόμενη ΕΛΜΕ Προτύπων, υπάρχει ακόμα, ή μήπως εφαρμόζουμε ότι όλοι μαζί «μοιράζουμε την πίττα και δήθεν τσακωνόμαστε μεταξύ μας, λένε άλλοι. Αυτό φάνηκε εναργώς – λένε – στις τελευταίες κρίσεις Διευθυντών σχολείων Αθήνας όπου επιλέγηκαν Διευθυντές πρώην συνδικαλιστές «αλληλο-ψηφιζόμενοι», μεταξύ τους, καστά το παράδειγμα των «υπερκομματικών συμμοριών».! Για εμάς είναι εντελώς αντισυνταγματικό ο Διευθυντής Σχολείου ή Διεύθυνσης, να είναι και υποψήφιος Συνδικαλιστής! Μόνο ο κ. Κιμ της Βόρειας Κορέας θα έκανε κάτι τέτοιο. Με άλλα λόγια ένας διευθυντής διεύθυνσης εν ενεργεία, μπορεί να κατέβει άνετα ως υποψήφιος συνδικαλιστής, να εκλεγεί πρώτος αφούελέγχει όλους τους εκπαιδευτικούς και στο ΠΥΣΔΕ να παρίσταται ο ίδιος ως Διευθυντής Διεύθυνσης, αλλά και ως αιρετός κατά το «Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει»!
Οι μετατάξεις σε θέσεις ΕΔΙΠ, είναι μια διαδικασία που ξεκίνησε σωστά καικινδυνεύει να μετατραπεί σε μια «προκρούστρια επιλογή»του τύπου είναι «ανηψιόςτου τάδε»,τον λένε «Θανάση» κλπ..
Στην επόμενη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ, ανακοινώθηκε από τους σεβαστούς αιρετούς κ. Κορδή Νεκτάριοκαι Πεππέ Δημήτρη,ότιθα γίνει συζήτηση,σχετικά με τις αποδεσμεύσεις εκπαιδευτικών για μετάταξη σε θέσεις ΕΔΙΠ των ΑΕΙ-ΤΕΙ.
Ο φορέας Ε.ΔΙ.Π., είναι ο σχετικά νέος φορέας επιστημονικού προσωπικού στην πανεπιστημιακή κοινότητα, με θεσμοθετημένο διδακτικό έργο ειδικών και εργαστηριακών μαθημάτων και ασκήσεων.
To Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απέστειλε οδηγίες σχετικά με το ζήτημα των μετατάξεων εκπαιδευτικών σε θέσεις Ε.ΔΙ.Π. των Α.Ε.Ι. , και την υλοποίηση της διάταξης της παρ. 7 του άρθρου 33 του ν. 4386/2016 (ΦΕΚ 83/τ.Α’/11-05-2016).
Συγκεκριμένα επισημαίνονται τα ακόλουθα:
Τα κριτήρια για την επιλογή των ΕΔΙΠ είναι μόνο τρία.
1. Στο άρθρο 33 παρ.7 του Ν. 4386/2016 (ΦΕΚ 83/τ.Α’/11-05-2016), ορίζεται ότι: «Μόνιμοι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δύνανται να μεταταγούν σε θέσεις της προβλεπόμενης στο άρθρο 29 του ν. 4009/2011 (Α΄ 195) κατηγορίας Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) των Πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι., με ταυτόχρονη μεταφορά της θέσης και της δαπάνης της μισθοδοσίας τους, εφόσον σωρευτικώς:
α) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος με γνωστικό αντικείμενο ίδιο ή συναφές με γνωστικό αντικείμενο που θεραπεύει Τμήμα Α.Ε.Ι.,
β) έχουν δημοσιευμένο έργο σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, σχετικό με τα αντικείμενα αυτά και
γ) έχουν μετά τη λήψη του διδακτορικού διπλώματος αποδεδειγμένα επιτελέσει για τουλάχιστον δύο (2) ακαδημαϊκά έτη σε ελληνικό Α.Ε.Ι ή ομοταγές Ίδρυμα της αλλοδαπής σχετικό με τα αντικείμενα της περίπτωσης α΄ επιστημονικό/εφαρμοσμένο/ερευνητικό έργο και συγκεκριμένα έχουν εκπαιδευτική εμπειρία ή εμπειρία σε εργαστηριακό – εφαρμοσμένο – διδακτικό έργο ή αναγνωρισμένο επαγγελματικό/ερευνητικό έργο σε σχετικό επιστημονικό πεδίο ή έχουν τουλάχιστον διετή σχετική εργασία σε ερευνητικά κέντρα της ημεδαπής ή αλλοδαπής ή συνδυασμό των ανωτέρω.
Δηλαδή, με τα ανωτέρω τρία κριτήρια ο υποψήφιος μπορεί να καταθέσει αίτηση μετάταξης σε θέση ΕΔΙΠ. Ουδέν άλλο κριτήριο προβλέπει ο νόμος αλλά ούτε προβλέπει τον αριθμό των υποψηφίων του τελικά θα επιλεγούν. Άρα θα είναι επιτυχόντες όσοι έχουν τα ανωτέρω τρία κριτήρια καιθα μεταταχτούν όσοι πετύχουνδηλ. θα επιλεγούν όλοι που θα έχουν τα ανωτέρω κριτήρια.
Για την ανωτέρω μετάταξη ως ΕΔΙΠ απαιτείται:
α) σχετική αίτηση του ενδιαφερόμενου εκπαιδευτικού που υποβάλλεται στην υπηρεσία που ανήκει, καθώς και στο οικείο Α.Ε.Ι.,
β) έγκριση του αρμόδιου υπηρεσιακού συμβουλίου στην αρμοδιότητα του οποίου υπάγεται ο εκπαιδευτικός και
γ) απόφαση της Κοσμητείας του οικείου Α.Ε.Ι., ύστερα από σχετική εισήγηση τριμελούς επιτροπής, η οποία αποτελείται από δύο Καθηγητές και ένα μέλος Ε.ΔΙ.Π. που ορίζονται από τον Κοσμήτορα. Η μετάταξη του εκπαιδευτικού σε θέση κατηγορίας Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού Α.Ε.Ι. διενεργείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η ένταξη του εκπαιδευτικού σε θέση Ε.ΔΙ.Π. στο οικείο Ίδρυμα διενεργείται με διαπιστωτική πράξη του Πρύτανη. Το προσωπικό που μετατάσσεται διέπεται από τις διατάξεις περί βαθμολογικών προαγωγών και μισθολογικής εξέλιξης των μελών Ε.ΔΙ.Π. των Α.Ε.Ι., όπως κάθε φορά ισχύουν. Για τη βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη των μετατασσόμενων εκπαιδευτικών αναγνωρίζεται ο συνολικός χρόνος υπηρεσίας στο Δημόσιο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και μέχρι την έκδοση του κατά τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 29 του ν. 4009/2011 προεδρικού διατάγματος εντάσσονται αυτοδίκαια σε βαθμίδες της παρ. 2 του άρθρου 1 του π.δ. 118/2002. Η διάρκεια της θητείας στην εισαγωγική βαθμίδα υπολογίζεται ως τριετής και ο απομένων χρόνος λαμβάνεται υπόψη για την εξέλιξη στις επόμενες βαθμίδες. Μετά την ένταξη στην κατηγορία Ε.ΔΙ.Π. το προσωπικό που μετατάσσεται διέπεται από τις διατάξεις του ν. 4009/2011 (Α΄195) και όλων των ισχυόντων νόμων που αφορούν όλα τα μέλη Ε.ΔΙ.Π. των Α.Ε.Ι.. Η μετάταξη δύναται να πραγματοποιηθεί ανεξάρτητα από το χρονικό διάστημα που έχει παρέλθει από προηγούμενη μετάταξη του αιτούντος εκπαιδευτικού σε άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης.».
2.
α) Σύμφωνα και με τις ανωτέρω διατάξεις, ο ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός καταθέτει αίτηση μετάταξης στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου ανήκει οργανικά, συνοδευόμενη από βιογραφικό σημείωμα.
β) Επιπλέον, ο ενδιαφερόμενος καταθέτει στη γραμματεία της Κοσμητείας του οικείου Α.Ε.Ι. αίτηση μετάταξης συνοδευόμενη από το σύνολο των δικαιολογητικών, με τα οποία αποδεικνύεται η συνδρομή των προϋποθέσεων των περ. α΄, β΄ και γ΄ της ανωτέρω διάταξης, καθώς και βιογραφικό σημείωμα, δηλώνοντας το Τμήμα ή τα Τμήματα της Σχολής που επιθυμεί να μεταταγεί.
3. Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποστέλλουν στη Διεύθυνση Διοίκησης Προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Τμήμα Γ΄ του ΥΠΠΕΘ, με email στο ή με fax στο (όχι ταχυδρομικά), ενώ οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Διεύθυνση Διοίκησης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, Τμήμα Γ’ του ΥΠΠΕΘ, με email στο , όχι ταχυδρομικά, αμελλητί τα παρακάτω:
1) Αίτηση μετάταξης εκπαιδευτικού
2) Βιογραφικό Σημείωμα
3) Πρόσφατο πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών.
4) Βεβαίωση ελέγχου γνησιότητας δικαιολογητικών προσωπικού μητρώου εκπαιδευτικού
4. Εν συνεχεία, οι εν λόγω αιτήσεις διαβιβάζονται στα αρμόδια για τις μετατάξεις των εκπαιδευτικών Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Κ.Υ.Σ.Π.Ε. και Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. αντίστοιχα), προκειμένου το συντομότερο δυνατόν να εγκρίνουν ή να απορρίψουν τις αιτήσεις των εκπαιδευτικών. Οι σχετικές αποφάσεις των Κεντρικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων ή αποσπάσματα αυτών διαβιβάζονται αμελλητί [ηλεκτρονικά (email) ή με τηλεομοιοτυπία (fax)] στη Διεύθυνση Προσωπικού Ανωτάτης Εκπαίδευσης, Τμήμα Β’ του ΥΠΠΕΘ, η οποία τις κοινοποιεί στις οικείες Κοσμητείες των Α.Ε.Ι.
5. Παράλληλα, το οικείο ΑΕΙ προβαίνει στην επεξεργασία και κρίση των αιτήσεων μετάταξης των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, με απόφαση του Κοσμήτορα της Σχολής συγκροτούνται οι τριμελείς επιτροπές, προκειμένου να προβούν στον έλεγχο των ακαδημαϊκών προσόντων και την αξιολόγηση του κάθε υποψηφίου. Οι εισηγήσεις των τριμελών επιτροπών υποβάλλονται στις οικείες Κοσμητείες των Α.Ε.Ι., οι οποίες αποφασίζουν υπέρ ή κατά της μετάταξης του εκπαιδευτικού σε θέση ΕΔ.Ι.Π. σε συγκεκριμένη Σχολή. Οι αποφάσεις αυτές των Κοσμητειών διαβιβάζονται στη Διεύθυνση Προσωπικού Ανωτάτης Εκπαίδευσης, Τμήμα Β’ του ΥΠΠΕΘ η οποία, σε περίπτωση που έχει εκδοθεί και η σχετική εγκριτική απόφαση των αρμοδίων κεντρικών υπηρεσιακών συμβουλίων, καταρτίζει σχέδιο Υπουργικής Απόφασης μετάταξης που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Μετά τη δημοσίευση της ως άνω Υπουργικής απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ακολουθεί η ένταξη των εκπαιδευτικών σε θέση Ε.ΔΙ.Π. σε οικεία ακαδημαϊκή μονάδα με την έκδοση διαπιστωτικής πράξης του Πρύτανη του οικείου Α.Ε.Ι.
Συμπεράσματα Προτάσεις.
Με αίτησή του και μετην πλήρωση με τα ανωτέρω, τριών επιστημονικών και διαφανών κριτηρίων, ο υποψήφιος μπορεί πετύχει την μετάταξή του σε θέση ΕΔΙΠ. Ουδέν άλλο κριτήριο προβλέπει ο νόμος, αλλά ούτε προβλέπει τον αριθμό των υποψηφίων του, τελικά θα επιλεγούν. Άρα θα είναι επιτυχόντες, όσοι έχουν τα ανωτέρω τρία κριτήρια καιθα μεταταχτούν όσοι πετύχουνδηλ. θα επιλεγούν όλοι, που θα έχουν τα ανωτέρω κριτήρια.
Δεν υπάρχει θέμα αριθμού ικανοποίησης αιτήσεων μετάταξης σε ΑΕΙ ΤΕΙ, ως ΕΔΙΠ, ανάλογα με τα κενά στα σχολεία, που εφεύραν προσφάτως, κάποιοι «ισόβιοι ψευδο-συνδικαλιστές», για να καλυφτούν οι ίδιοι για το μειωμένο τους ωράριο, ότι δήθεν είναι συνδικαλιστές, άρα έχουν μειωμένο ωράριο! Επισημαίνουμε, ότι και στην συγκέντρωση και της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ οι παριστάμενοι «ισόβιοι ψευδο-συνδικαλιστές», ήταν πιο πολλοί από τους παριστάμενους εκπαιδευτικούς και δασκάλους. Οι παριστάμενοι ισόβιοι ψευδο-συνδικαλιστές δεν παρίστανται για τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών ή των μαθητών, αλλά για να διατηρήσουν τα δικά τους προνόμια μειωμένου ωραρίου και αποζημιώσεων από παραστάσεις σε ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ κλπ…
Επί των αιτήσεων, που κατατίθενται στην Κοσμητεία κάθε Σχολής για μετάταξη σε θέση ΕΔΙΠ, εισηγείται τριμελής επιτροπή υπό τον κ. Κοσμήτορα. Ο Υποψήφιος δύναται να δηλώσει περισσότερα Τμήματα της ίδιας Σχολής, διότι η αίτηση κατατίθεται στην Κοσμητεία, – ενώ π.χ. για Λέκτορας κατατίθεται σε Τμήμα της Σχολής – ή ακόμα να επιλεγεί ως ΕΔΙΠ συμπληρώνοντας ωράριο σε περισσότερα του ενός Τμήματα ή και ακόμα να εργάζεται και για την ίδια την Κοσμητεία.
Καλούμε τους κ.κ. Κοσμήτορες, να εφαρμόσουν τον Νόμο απαρέγκλιτα και να μην υποκύψουν α) σε πιθανές έξωθεν πιέσεις, για «ανιψιούς» και μη έχοντες τα προσόντα ή αντίθετα β) σε ψευδείς συκοφαντικές πληροφορίες, για υποψήφιο, που έχει τα προσόντα, αλλά έχει στοχοποιηθεί από το «κατεστημένο» τις «υπερκομματικές συμμορίες», που λυμαίνονται τηνπαιδεία τόσα χρόνια.
Καλούμε τους υποψηφίους που έχουν τα προσόντα και αδικηθούν σκοπίμως και εξόφθαλμα ή ενώ πέτυχαν να μην μεταταχτούν, να καταθέσουν αγωγές, αλλά και μηνύσεις κατά παντός για να δικαιωθούν.
Καλούμε τον κ. Υπουργό, να στείλει «στην τάξη με την κιμωλία», τους «ισόβιους ψευδο-συνδικαλιστές», – δεν είναι όλοι – που ενδιαφέρονται μόνο για την καρέκλα τους, την καριέρα τους και το μειωμένο ωράριό τους. Καλούμε τους Διευθυντές Σχολείων εν ενεργεία, που είναι ταυτόχρονα και υποψήφιοι αιρετοί, είτε να παραιτηθούν πριν τις εκλογές, από Διευθυντές, είτε να παραιτηθούν από υποψήφιοι συνδικαλιστές για τις εκλογές αιρετών ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ.
Επειδή συμβαίνουν όλα τα ανωτέρω, αναγκαστήκαμε να δημιουργήσουμε μια νέα ανεξάρτητη κίνηση νέων συνδικαλιστών και κατεβαίνουμε ως ανεξάρτητοι στις εκλογές για ΠΥΣΔΕ Α΄ Αθήνας, ΑΠΥΣΔΕ Αττικής, ΚΥΣΔΕ Υπουργείου Παιδείας και καλούμε τις υγιείς δυνάμεις να μας στηρίξουν.
Ενημερώνουμε ότι πριν λίγες μέρες, έξω από το Υπουργείο Παιδείας ήταν μπροστά στους «ισόβιους ψευδο-συνδικαλιστές» – όχι όλοι – οι οποίοι είναι και πολλοί από αυτούς και διώκτες του αρχαιοελληνικού πολιτισμού, το Τούρκικο κανάλι, δηλ. το «δικό τους κανάλι» – χωρίς να είμαστε ρατσιστές- , που ενδιαφερόταν για την διδασκαλία των Τουρκιών την διδασκαλία της μουσουλμανικής θρησκείας. Αλλά και που ήταν οι δήθεν συνδικαλιστές στην υπόθεση του Διαπολιτισμικού που πάλι έλλειπαν να υποστηρίξουν καθηγητές και μαθητές, λένε πολλοί. Πού ήταν οι συνδικαλιστές στην υπόθεση εκατομμυρίων ευρώ του Παιδαγωγικοί Ινστιτούτου για την έρευνα, λέει ο κοσμάκης. Πού πήγαν τα λεφτά ρωτάνε πολλοί. Αλλά ουδεμία απάντηση από πουθενά, πού ξαφνικά μουγκάθηκαν και οι δεξιοί και οι αριστεροί δήθεν και ο κόσμος, λέει μήπως τα μοιράζονται, όλοι μαζί και κάνουν το κορόιδο…
Ενημερώνουμε, ότι και κάποιοι – όχι όλοι-, δήθεν θεματοφύλακες της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών, επιδιώκουν περίπου τους ίδιους στόχους, που επιδιώκει το Τούρκικο Κανάλι και ο κ. Ερντογάν – που δεν αναγνωρίζει ούτε την συμφωνία Ελλάδας Τουρκίας -, αγωνιζόμενοι κατά της αρχαιοελληνικής γλώσσας και υιοθετώντας μόνο την διδασκαλία του μεταφρασμένου αρχαιοελληνικού κειμένου, ενώ δεν διδάσκουν επαρκώς το πρωτότυπο, γιατί α) δεν το γνωρίζουν και β) διότι είναι κατά τους ίδιους τους Τούρκους «τουρκόσποροι» και κατά το ρητό«είδε ο γύφτος την γενιά του και αγαλλίασε η καρδιά του»! Αυτοί οι τελευταίο με γνωρίζουν και τους γνωρίζω, αλλά έχουν πετύχει να εξαπατούν όλοι την Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, ότι εργάζονται δήθεν για την Διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών, ενώ στην πράξη και κάτω από τους τίτλους των βιβλίων τους – εδώ γελάμε – διδάσκουν διδασκαλία του μεταφρασμένου κειμένου. Αυτό αποκαλύφτηκε πριν χρόνια και στην προσπάθεια εκλογής Λέκτορα, με θέμα την Διδακτική των Αρχαίων Ελληνικών, ενώ η ανωτέρω «ομάδα δήθεν υπερασπιστών των Αρχαίων»- στήριξε με φανατισμό υποψήφιο, που το διδακτορικό του, αλλά και τα βιβλία του – λέμε τώρα – ήταν στην διδασκαλία του μεταφρασμένου κειμένου. Παρίστατο και δεύτερος υποψήφιος, με εργασίες στο Πρωτότυπο και σοβαρές σπουδές στο Εξωτερικό, ο οποίος για μα μην εκλεγεί, συκοφαντήθηκε από την ομάδα των «μεταφράσεων, σπιλώθηκε και στην συνέχεια διέλυσαν την οικογένειά του και εξανδραποδίστηκε από την Φιλοσοφική Αθηνών και ακόμα δεν έχει βρει έστω την ησυχία του, από τις διώξεις των «υπερκομματικών συμμοριών» που για τον χρυσό και όχι για τον Χριστό – όπως δήθεν εμφανίζονται και χριστιανοί θεοσεβείς – εμπαίζοντας τον Ιησού και τους δίπλα τους – για να πάρουν την θέση τους και τα χρήματα – διώκουν αδίστακτα, όποιον αντιστέκεται εμπόδιο στην αρπαγή των χρημάτων των ευρωπαϊκών προγραμμάτων – μήπως τα είδατε -, λένε πολλοί και στον ανθελληνισμό της χώρας. Αυτά τα άτομα που εμφανίζονται και δήθεν συντηρητικά, είναι εντελώς αδίστακτα αυτά άτομα. Προς τιμήν του ο Καθηγητής Φιλοσοφίας κ. Νιάρχος Κωνσταντίνος – για τον οποίο, θα έπρεπε να είχε στηθεί άγαλμα στην είσοδο της σχολής- ως τελευταίο εμπόδιο για τον αφελληνισμό της Σχολής, είδε ότι ο εν λόγω υποψήφιος δεν ασχολείτο με το πρωτότυπο κείμενο αρχαίων, αλλά με το μεταφρασμένο, όπως και όλοι αυτοί, που τον στήριζαν, δηλ. «εξ οικείων τα βέλη»!.
Έλληνες εκπαιδευτικοί, όλων των παρατάξεων, μην υποκύπτετε στην μετατροπή της Ελληνικής Δημοκρατίας σε φέουδο της Τουρκοκρατίας, μην «εκγιου-σουζουφίζεστε» στους «νέο-σουλτάνους», μην φοβόσαστε. Η ψυχή της Δημοκρατίας είναι ο Αρχαιοελληνικός πολιτισμός και εσείς οι ίδιοι. Μην υποκύπτετε στους «τροϊκανούς της εσπερίας» και τους «φεουδοτραπεζίτες» που πίνουν το αίμα του κοσμάκη, οδηγούν σε υποσιτισμό και «αγραμματισμό» τους μαθητές και φοιτητές, στην μείωση του μισθού των εκπαιδευτικών και καθηγητών και αφελληνίζουν – χωρίς να είμαστε ρατσιστές – την χώρα.
Στηρίξτε στις επικείμενες εκλογές αιρετών, αλλά και ευρύτερα, τις υγιείς, νέες, δημοκρατικές ανεξάρτητες δυνάμεις.Διαφάνεια και Αξιοκρατία παντού.
Καλούμε τους κ.κ. Κοσμήτορες και του κ.κ. Πρυτάνεις, να προτείνουν για μετάταξη ως ΕΔΙΠ, όλους όσους έχουν τα απαραίτητα εκ του Νόμου προσόντα.
Νυν υπέρ πάντων ο Αγών.
Με τιμή Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος του Παναγιώτη Φιλόλογος
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Σορβόννης
Υποψήφιος Μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Πανεπιστήμιο της Rouen Γαλλίας
Υποψήφιος με την νέα Ανεξάρτητη Παράταξη «Διαφάνεια και Αξιοκρατία» για τις εκλογές αιρετών Α΄ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025