Μεγάλη αναστάτωση επικρατεί στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του… ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας στη Ναύπακτο μετά από μηνυτήρια αναφορά καθηγητή, ο οποίος κατηγορεί 108 άτομα (98 φοιτητές και 9 μέλη Ε.Π και 1 διοικητική υπάλληλο) για συκοφαντική δυσφήμιση, πλαστογραφία, παράβαση του νόμου περί προσωπικών δεδομένων, σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, ψευδή καταμήνυση, διασπορά ψευδών ειδήσεων, παράβαση καθήκοντος κ.α.

Οι φοιτητές σύμφωνα και με τις δημοσιευμένες αποφάσεις κατήγγειλαν ότι ο καθηγητής δεν προσέρχονταν στα μαθήματα του έγκαιρα, ότι δεν έβγαζε ανακοινώσεις σε ηλεκτρονικά μέσα την ύλη των μαθημάτων και την καταγγελία που αφορούσε το χειμερινό εξάμινο 2013-2014.

Σύμφωνα με επιστολή που έστειλε στο AgrinioNet.gr ο καθηγητής του ΤΕΙ Ναυπάκτου αναφέρει Αγαπητό AgrinioNet,

“Σχετικά με την ανάρτηση πολλών ΜΜΕ «ΤΕΙ Ναυπάκτου: Καθηγητής ΤΕΙ μήνυσε 98 φοιτητές που ζητούσαν να τους κάνει μάθημα», θα θελα να πώ τα εξής:

1. Η αλήθεια είναι ότι μηνύθηκαν συνολικά 108 άτομα, 98 «φοιτητές» 9 καθηγητές μόνιμοι και μία διοικητικός του τμηματος Μηχανικών πληροφορικής ΤΕ του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος, οι οποίου με κατασυκοφάντησαν κυρίως εν όψει πρυτανικών εκλογών όπου είμαι υποψήφιος στο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας. Επιπλέον ακόμη ένας εκ των μηνυόμενων μονίμων καθηγητών του τμήματος είναι και υποψήφιος πρύτανης.

2. Δεν τηρήθηκε καμμία διαδικασία όπως ο νόμος προβλέπει από τη διοίκηση του τμήματος και η ανυπόστατη και συκοφαντική καταγγελία των «φοιτητών» έγινε φειγ-βολαν παντού. Επιπλέον χθες το κείμενο της μήνυσης κυκλοφορούσε από τους φοιτητές ακόμα και στη ΓΣ του τμήματος.

3. Το κείμενο της δημοσίευσης σας από τους φοιτητές είναι λίγο πολύ αυτό της αρχικής καταγγελίας τους βάσει του οποίου οδηγήθηκαν στη δικαιοσύνη.

4. Οι 98 αυτοί «φοιτητές» δεν αναφέρονται σύμφωνα πάντα με τη συκοφαντική καταγγελία τους στο παρόν, ή ακόμη και το προηγούμενο εξάμηνο αλλα αναφέρονται στο περσινό χειμερινό εξάμηνο (2013-2014) και μάλιστα για 2 μόνο μαθήματα και όχι για τα υπόλοιπα από τα 6 που συνολικά δίδασκα.

5. Οι 53 από τους 98 φοιτητές δεν είχαν καν δηλωμένα τα δυο αυτά μαθηματα μου και οι μισοί από αυτούς τους 53 είχαν περάσει επιτυχώς το μάθημα σε προγενέστερη περίοδο. Δύο δε από τους υπογράφοντες φοιτητές την καταγγελία ήταν μαθητές λυκείου!!!

6. Υπήρξαν φοιτητές που δήλωσαν ότι όλα έγιναν καλώς με τα μαθήματα και τη διδασκαλία.

7. Σας παραπέμπω στην ανακοίνωση της Πανσπουδαστικής ΣΚ όπως αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της καταγράφηκε και σας την επισυνάπτω και στην οποία φαίνεται η μεθόδευση και τα αίτια όλης αυτής της υπόθεσης.

8. Τέλος, όσο για την μαζική κατάληψη όλων των φοιτητών σας λέω μόνο μαζική δεν έιναι. Εκτός και η ομάδα των 50 ατόμων που την αποφάσισε και των 6 ατόμων που είναι καθημερινά εντός του χώρου του υπο κατάληψη τμήματος αλλά και των 15 ατόμων που κάθονται στην απένατι καφετέρεια θεωρείται μαζικότητα.

9. Συνολικά η μήνυση αφορά 8 κατηγορίες εκ των οποίων οι 5 είανι κακουργήματα. Είναι λυπηρό για ένα τριτοβάθμιο Ιδρυμα και τμήμα ενόψει πρυτανικών εκλογών να γίνονται τέτοιες ενέργειες.

Με λυπεί δε ιδιαίτερα που ένας καθηγητής να αναγκάζεται να προασπίσει την τιμη του και την υπόληψή του μηνύοντας τους φοιτητες του, που τελικά μόνο φοιτητές του δεν ήταν.

Δεν θα θελα να επεκταθώ περισσότερο γιατί για το θέμα αυτό ήδη έχει επιληφθεί η δικαιοσύνη”

Το θέμα αποκτά μεγάλο ενδιαφέρον και λέγεται ότι αναμένονται εξελίξεις την ώρα που οι πρυτανικές εκλογές έπονται. Σύμφωνα με πληροφορίες μετά την καταγγελία των 98 φοιτητών υπέβαλε αίτηση υποψηφιότητας για πρύτανης ο μηνυόμενος ως πρόεδρος του τμήματος.

Εύλογα γεννώνται πολλά ερωτήματα τα οποία αναμένεται να απασχολήσουν την πανεπιστημιακή κοινότητα και όχι μόνο.

1.Εφόσον η συγκεκριμένη καταγγελία αφορά το χειμερινό εξάμινο 2013-2014 και εφόσον τα επίμαχα μαθήματα εξετάστηκαν κανονικά τόσο το Φεβρουάριο όσο και το Σεπτέμβριο, χωρίς να τέθει θέμα από τον πρόεδρο του τμήματος τι νόημα είχε η καταγγελία η οποία έγινε από τους φοιτητές τον περασμένο Ιανουάριο; Σε τι εξυπηρετούσε;

2.Τα μαθήματα στο εν λόγω τμήμα γίνονται κανονικά ή οποίος διδάσκων επιθυμεί βγάζει ανακοίνωση ότι το μάθημα δεν θα γίνει και η αναπλήρωση θα γίνει σε συνενόηση με τους φοιτητές;

3.Μήπως για να γίνει το προηγούμενο πρέπει να υπάρχει έστω ένα πρωτοκολλημένο έγγραφο για το πότε θα αναπληρωθεί;

4.Πως είναι δυνατόν σύμφωνα με την απάντηση του καθηγητή στο AgrinioNet.gr,να υπογράφουν ετεροχρονισμένα καταγγελία που το επίμαχο διάστημα 2013- 2014 κάποιοι ήταν μαθητές λυκείου;

5.Πως είναι δυνατόν μια ανκοίνωση της Π.Σ.Κ να μιλά για εγκέφαλους φοιτητών οι οποίοι έχουν σχέσεις με ανώτερα στελέχη της διοίκησης εκτός και εντός του τμήματος;

6.Πως είναι δυνατόν φοιτητές που υπέγραψαν ότι ο καθηγητής δεν πάει στο μάθημα να ε΄χουν περάσει το μάθημα σε προγενέστερη περίοδο;

7.Έγινε έλεγχος από τον πρόεδρο του τμήματος για την καταγγελία των φοιτητών πριν προχωρήσει σε παραιτέρω ενέργειες;

Η καταγγελία των φοιτητών ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΛΟΓΟΣ Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. ΑΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας

Αξιότιμοι κύριοι,

Στα πλαίσια της εύρυθμης ακαδημαϊκής λειτουργίας του Ιδρύματός μας, καθώς και της αγαστής συνεργασίας όπου θα πρέπει να υπάρχει μεταξύ κ.κ. Καθηγητών και Φοιτητών, θα επιθυμούσαμε να σας γνωστοποιήσουμε καθώς και να σας ενημερώσουμε, σχετικά με ένα σοβαρότατο πρόβλημα όπου έχει ανακύψει από την έλευση ενός κ. Καθηγητή και που έχει φτάσει πλέον στην κορύφωσή του.

Το πρόβλημα έχει να κάνει με την συνολική συμπεριφορά ενός συγκεκριμένου Καθηγητή. Ο εν λόγω Καθηγητής, από την στιγμή όπου έχει έλθει στο Τμήμα μας, δεν είναι καθόλου συνεπής ως προς την παράδοση των μαθημάτων όπου του έχουν ανατεθεί με συνεχείς απουσίες και χωρίς να βγάζει τις περισσότερες φορές ανακοίνωση για την ακύρωση των μαθημάτων, αλλά και χωρίς να αναπληρώνει αυτά. Τ

ο αποτέλεσμα είναι η ελλιπέστατη παρακολούθηση αυτών, (δημιουργώντας πρόβλημα παρακολούθησης και επόμενων μαθημάτων) από τους φοιτητές, όπως επίσης και το ότι δεν έχει παραδώσει ποτέ ύλη μαθήματος όπως υποχρεούται από τη νομοθεσία (βάση του τελευταίου νόμου πλαίσιο άρθρο 37 παράγραφος 4), όπως και αναλυτικό διάγραμμα μελέτης το οποίο περιλαμβάνει τη διάρθρωση της ύλης του μαθήματος, σχετική βιβλιογραφία, άλλη τεκμηρίωση και συναφή πληροφόρηση όπως πάλι είναι υποχρεωμένος (βάση του τελευταίου νόμου πλαίσιο άρθρο 37 παράγραφος 5).

Μετά από τη συγκεκριμένη συμπεριφορά του Καθηγητή, αναλάβαμε την πρωτοβουλία να συντάξουμε μια επιστολή διαμαρτυρίας προς το πρόσωπό του με την ταυτόχρονη συλλογή υπογραφών των φοιτητών, για την μη πράξη από μέρους του όλων εκείνων όπου έχει οριστεί από την Πολιτεία να πράττει σαν Δημόσιος Λειτουργός.

Η επιστολή αυτή απεστάλλει στον Πρόεδρο του Τμήματος, με σκοπό να επιληφθεί του θέματος και να διορθωθούν τα κακώς κείμενα. Έκτοτε, ο κ. Καθηγητής έχει προβεί σε νομικές ενέργειες κατά των ενενήντα εννέα (99) φοιτητών όπου έθεσαν την υπογραφή τους και με πρόσχημα ότι λόγω των επικείμενων Πρυτανικών εκλογών εμείς του ακυρώνουμε την Καθηγητική του υπόσταση στην Πρυτανεία, αλλά και απειλώντας μας με μηνύσεις και αγωγές εν μέσω εξεταστικής, δημιουργώντας στον κάθε εμπλεκόμενο φοιτητή μια ψυχολογική βία και με αποκορύφωμα την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, (ειδικά από Καθηγητή), λεκτική βία μέσα στην αίθουσα, ότι όσοι υπογράψαμε αυτό το χαρτί δεν θα περάσουμε σε κανένα μάθημά του και δεν θα χτίσουμε καριέρες στο όνομά του.

Επίσης σε κάθε προσπάθεια από μέρους μας, (και παλαιότερα μέσω αιτήσεων στη γραμματεία), να μας επιδείξει τα γραπτά μας όπου είναι μια πάγια τακτική όπου ακολουθείται από όλη την Καθηγητική Ακαδημαϊκή κοινότητα και που ισχύει ακόμα και στα γραπτά των Πανελληνίων εξετάσεων, αλλά και που ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία που ορίζει ότι Κάθε μέλος Ε.Π. οφείλει να επιδεικνύει, σε εύλογο χρόνο μετά από αίτημα του φοιτητή, το βαθμολογημένο φύλλο της γραπτής εξέτασης ή εργασίας και να παρέχει τις απαραίτητες διευκρινίσεις, συναντήσαμε και εξακολουθούμε να συναντάμε, τηv άρνησή του καθώς και την πλήρη αδιαφορία του προς τα αιτήματά μας.

Επίσης, δεν είχε έρθει να δώσει θέματα δύο (2) φορές, σε δύο εξεταστικές με αποτέλεσμα την μια εξ αυτών να μετατεθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία η εξέταση χωρίς να έχει ειδοποιήσει, αλλά και στη δεύτερη να πάρουμε τα θέματα αρκετά καθυστερημένα και με ευθύνη των επιτηρητών. Επίσης έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο (σε μεγάλη κλίμακα και σε κάθε εξεταστική), η βαθμολογία του κ. Καθηγητή, να παρουσιάζει μεγάλες αποκλίσεις από αυτά που ο κάθε φοιτητής γνωρίζει ότι έγραψε.

Επίσης κύριοι, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα προβλήματα αυτά έχουν επισημανθεί στον κ. Κοσμήτορα, αλλά και στον Πρύτανη της σχολής, από αντιπροσωπεία φοιτητών όπου τους επισκεφτήκαμε τρείς (3) φορές, χωρίς να διακρίνουμε κάποια διάθεση για επίλυση του προβλήματος. Να σημειωθεί επίσης ότι σήμερα (Δευτέρα 09-03-2015), περιήλθε εις χείρας μας η μηνυτήρια αναφορά, όπου περιλαμβάνει ενενήντα οκτώ (98) φοιτητές, δέκα (10) μόνιμα μέλη Ε.Π., καθώς και μία υπάλληλο της γραμματείας.

Το παραπάνω γεγονός έρχεται να προστεθεί στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε με το συνολικό κόστος σπουδών μας. Αφού μας αφήνει πίσω στις σπουδές και από το να πάρουμε το πτυχίο μας. Εν κατακλείδι, ως φοιτητές του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής αλλά και γενικότερα ως μελλοντικοί επιστήμονες, μας θλίβει το γεγονός, αλλά και μας προσβάλει βάναυσα ως άτομα η όλη συμπεριφορά, καθώς ουδέποτε στα χρονικά του τμήματος, υπήρχε ανάλογη συμπεριφορά από το Ακαδημαϊκό προσωπικό, αλλά και ουδέποτε υπήρξαν φοιτητές να παρακαλούνε να παραδοθεί το μάθημα, σε ένα τμήμα που παρά τις όποιες δυσκολίες ανέκυψαν μετά το σχέδιο Αθηνά, έχει καταφέρει και συνεχίζει να προσφέρει σημαντικό διεθνές και μη, ερευνητικό έργο, μέσω των καταξιωμένων καθηγητών του.

Για το λόγο αυτό και μετά από τη γενική συνέλευση των φοιτητών, πάρθηκε η απόφαση κατά πλειοψηφία, για το κλείσιμο του Ιδρύματος από τους φοιτητές με ταυτόχρονη δημοσιοποίηση του προβλήματος στα μέσα ενημέρωσης αλλά και σε φορείς, αξιώνοντας τη διερεύνηση καθώς και την παρέμβαση κάθε υπεύθυνου φορέα, για την επίλυση του προβλήματος και μέσα στα πλαίσια που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ